~Felixov pohľad~
Chvíľu po tom čo som dojedol raňajky, ktoré mi Hyunjin spravil, zobudili sa aj ostatní. Ešte stále som sedel za stolom a bol na mobile. Hyunjin si ku mne prisadol a pozeral so mnou niečo na YouTube. Ostatní si posadali aj s jedlo, ktoré si spravili na raňajky a začali jesť.
„Tak, ako dlho ste spolu?” z ničoho nič sa predomnou objavil Seungmin. „Čo?” pozrel som na naho akože nechápavo. Prevrátil očami a znovu sa spýtal. „Ako dlho si ty a Hyunjin spolu?” pozrel som vyplašene na Hyunjina, ktorý bol zrejme tiež zaskočený otázkou.
„To ti ako na piču musel mozog fungovať, aby si vymyslel niečo takéto?” Hyunjin sa snažil odvrátiť odpoveď na otázku. „Nerobte sa, že neviete o čom hovorím a už konečne odpovedajte.” Seungmin sa znudene oprel o operadlo stoličky. Pozrel som sa okolo seba na ostatných a pohľadom som zastavil na Chanovi. „Je to pravda čo hovorí Seungmin?” spýtal sa Chan a snažil sa vyriešiť túto 'hádanku'. Už som sa vzdal. Nevedel som čo im mám povedať. „Vy si fakt myslíte, že chodíme spolu?” znovu sa ozval Hyunjin. „My si to nemyslíme, my to vieme.” stál si za svojim Seungmin.
Mal som chuť plakať, zase Seungmin niečo povedal a teraz sa ro bude riešiť. Ja chcem ísť preč odtiaľto! Chcem sa vypariť! Nemám chuť sa s nimi hádať a presviedčať ich o tom, že to neni pravda. Nahnevaný som sa postavil zo stoličky, že všetci sa zľakli a odišiel do svojej izby vedľa do apartmánu. Pri odchode som ešte treskol dverami.
Zamkol som sa vo svojej izbe, sadol si na zem k posteli a frustrovane si prehrabol vlasy. Počul som ako niekto vošiel do apartmánu a kroky sa približovali k mojej izbe.
„Felix? Môžem ísť dnu?” neviem ako sa sem dostal ale pred mojimi dverami stál Hyunjin. Neodpovedal som.
„Felix? Prosím otvor.” znovu sa ozval hlas spoza dverí a aj sa kľučka pohla. Nemám náladu sa rozprávať teraz s nikým. Ani len sa na nich pozerať.
„Yongbok! Otvor!” toto ma nahnevalo a už som to nevydržal a ozval som sa. „Nevolaj ma tak!” zakričal som naňho s hrubým hlasom. „Ak tie dvere neotvoriš, vypáčim ich.” cítil som sa ako v nejakom americkom filme, kde policajt vyjednáva s človekom.
„Felix, otvor. Treba toto vyriešiť, pretože ak na to príde JYP ste kurva v prdeli.” a ten sa sem ako zas dostal? Chan sa tiež pokúsil dostať dnu. „Felix no tak kurva otvor už tie dvere, lebo fakt ich rozbijem!” Chan už bol dosť nahnevaný.
Rozhodoval som sa či ich otovorim. Nakoniec som sa zmohol a šiel otvoriť tie dvere. „Kurva tam!” odomkol som ich a otvoril. Stál tam Chan a za ním Hyunjin. Chan ma chytil okolo ramien a ťahal ma do obývačky. Tam ma posadil na gauč a on si sadol oproti mne na zem. A Hyunjin, ten si sadol vedľa mňa na gauč.
„Tak je to pravda?” Chan sa už trochu uklodnil a znovu sa spýtal túto otázku. „Áno.”
YOU ARE READING
Is That Love?
Fanfiction„Chceli by sme Vám niečo povedať, ale neviem, čo si o tom budete myslieť..." START: 17.1.2023 END: 9.5.2023 Nedokončený, ale nebudem pokračovať. Dôvod v: -Oznam-. 4.7.2023: #1- korea #4 - leefelix #5 - hwanghyunjin #9 - hyunjin #9 - skz #10 - felix ...