10.

273 14 1
                                    

~Felixov pohľad~

Dnes po obede odchádzame späť do dormu. Ale keďže ešte máme čas s chalanmi sme sa dohodli, že sa pôjdeme prejsť po meste a keď tak niečo kúpiť.

Pri raňajkách sa ako vždy všetci bavili. Každý si dal na čo mal chuť, ale ja som nebol hladný. Prišiel som ku kuchynskej linke a našiel som tam nejaké proteínové tyčinky, tak som si jednu zobral a šiel som ku stolu za chalanmi. Sadol som si medzi Chana a Jeongina a obidvaja sa na mňa začudovane pozreli. „Čo?” spýtal som sa zmätený z ich výrazov. „To je všetko čo budeš jesť?” spýtal sa ma Chan a lepšie sa otočil ku mne. „Nie som hladný. Toto mi postačí.” povedal som pozerajúc sa na tyčinku a potom na neho. „ Ako povieš.” povedal Jeongin a pokračovali v jedení. Oprel som sa lakťami o stôl a otvoril tyčinku. Odkusol som si z nej a započúval sa do rozhovoru. Pozeral som očami raz na Minha potom na Jisunga a potom zase Na Seungmina, pretože sa o niečom rozprávali. Potom som ale zablúdili pohľadom na Hyunjina. Na moje prekvapenie sa na mňa pozeral, neviem ako dlho a prečo, ale keď sa naše pohľady stretli odvrátil zrak. Trochu som sa zamračil. Dúfam, že len nie je na mňa nahnevaný. Z mojich myšlienok ma vytrhol Changbin, ktorý trochu buchol päsťou po stole. Zase sa na niečom hádali. Klasika. „Sorry.” rozrušený Changbin sa ospravedlnil za rachot a dal si sústo do úst. „Idem si sadnúť na chvíľu na gauč.” vyhlásil Jisung. „Idem s tebou.” postavil som sa zo stoličky a nasledoval som ho.

Sadli sme si vedľa seba a vytiahli sme si mobili z vačku. On si pozeral sociálne siete a ja som zapnul TikTok. Pozeral som nejaké edity, videa a rôzne kuchárske nápady, až som znova natrafil na niečo. Hyunlix. Pozorne som pozeral to video a bolo to z nejakého rozhovoru. Rozprával som sa s Jisungom a smiali sme sa a potom Hyunjin. Vyzeral ako keby žiarlil? To je nejaká náhoda. Sa mu niečo zazdalo a zareagoval na to. Presviedčal som sa v mysli.

Ešte chvíľu som tam sedel s Jisungom a keď všetci dojedli, išli sa nachystať na prechádzku po meste.

~Hyunjinov pohľad~

Pri raňajkách som nespustil oči z Felixa. Stále som na neho pozeral a v hlave sa mi vybavovala včerajšia noc. Potom čo Felix a Jisung odišli na gauč som mal čudný pocit. Chcel som tam byť ja. Hyun ty žiarliš? A čo si už fakt drbnutý na hlavu? Sú to tvoji kamaráti.

Onedlho všetci dojedli a šli sa prezliecť, aby sme mohli ísť von. Už som bol pri schodoch ale videl som Felixa ísť smerom do kuchyne. Počkal som aby som zistil čo ide robiť, no keď som započul vodu z umyvadla a búchanie tanierov, vybral som sa za ním. Že ma to neprekvapovalo, keď som ho videl umývať riady. Vždy sa snaží pomôcť ako len sa dá, a to spravil aj teraz. Oprel som sa o linku a prehovoril som. „Chceš pomôcť?” asi ma tu nečakal, pretože sa na mňa vystrašene pozrel. Po tom čo ma uvidel sa usmial tým jeho krásnym úsmevom. Keby mám porovnať úsmevy všetkých ľudí, čo som kedy stretol, jeho je bez zaváhania na prvom mieste. „Um, v pohode, to zvládnem.” aj tak som ho nepočúval, zobral som do ruky utierku a začal utierať umyté taniere. Znovu na mňa pozrel a jemne sa usmial. „Ďakujem.” usmial som sa späť a kývol som na súhlas, že som jeho poďakovanie prijal.

Všetky taniere, čo umyl som už utrel tak som čakal kým mi podá ostatné, ktoré ešte umýval. Keďže jedol aj personál, tanierov sa trochu nazbieralo, ešte že chalanom trvá kým si vyberú outfit.

Podával mi ďalší tanier a pri tom sme sa dotkli prstami. Trochu zamrzol a pozrel na mňa. No o stotinu sekundy zase pokračoval v umývaní. Klamal by som keby som povedal, že sa mu nečervenali líčka. Nad tým som sa pousmial. „Čo ty takto?” pozrel sa na mňa začudovane, keď mi podával ďalší tanier. Zase sme sa dotkli ale tentoraz som to ja spravil naschvál. Rýchlo k sebe pritiahol ruku. „Čo ja? Jako?” „Sa červenáš, keď sme sa dotkli prstami.” povedal som úplne pokojne a pozeral som na neho s uškrnom. Doširoka otvoril oči „J-ja, uhm...” a zostal ticho.

~Felixov pohľad~

Čo mu mám na to doprdele povedať?! Mysli, mysli, mysli! „T-to...vyzeralo to ako s nejakej K-drámi, no tak som si na tú scénu spomenul, no.” Ver mi, ver mi, ver mi. Prosím. „Ako povieš.” odvrátil pohľad a utrel posledný tanier. To čo je za odpoveď?! Uveril mi či nie?! Hwang prestaň!

Utreté taniere dal do poličky a šli sme sa prezliecť. Otvoril som skriňu a stál som predňou. No ako som pozeral na moje oblečenie, zistil som, že mám len tričká s dlhým rukávom a vonku nie je zima. No a čo teraz. Nepôjdem von v dlhom rukáve. „Um, Hyunjin? Zistil som, že som si zbalil len veci s dlhým rukavom, pretože hlásili chladnejšie, no vonku tak chladno nie je. Ned-Nepožičal by si mi nejaké tričko? Prosím.” otočil sa ku skrini a hľadal dačo. Vytiahol a ukázal mi nejaké čierne oversize tričko s nápisom 'Hotter than your ex, better than your next'. Dobre. „Može byť toto?” hodil mi to tričko. „Jasne. Ďakujem.” „V pohode.” jemne sa usmial, čo prinútilo usmiať aj mňa.

Keď sa konečne všetci vychystali, šli sme smerom od domu. Boli sme rôzne po skupinách, napríklad: Jisung, Minho, Changbin potom Chan a Seungmin a nakoniec ja, Jeongin a Hyunjin. Kráčal som po boku Jeongina a zdruhej jeho strany bol Hyunjin. Jeongin hovoril, že si niečo kúpi, nejaké oblečenie. „A potom si môžme dať niečo na jedenie. Čo tak kebab alebo sushi?” spytal sa nás Hyunjin. „Dobrý nápad.” odpovedal Jeongin. „Mhm.” usmial som sa a prikývol.

Potulovali sme sa po rôznych uličkách až sme narazili na Street food. Zhodli sme sa, že keď už sme tu tak sa všetci najeme. Sadli sme si ku veľkému stolu a vybrali si jedlá. Chcel som niečo ľahké a malé, tak som si dal tteokbokki. Moje obľúbené jedlo.

Bol som tak šťastný z mojho výberu, že som nevedel kto kde sedí. Pozrozhliadol som sa okolo a sedeli sme v kruhu takto: ja, po mojej pravej ruke Seungmin, Jisung, Minho, Chan, Jeongin, Changbin a Hyunjin. Som si nevšimol, že si prisadol ku mne. Z môjho premýšľania ma vytrhol Changbin. „Felix, máš dobré tričko. Nemal také náhodou Hyunjin?” pri zmienke trička sa uškeril. „Mám to tričko, Felix ho má na sebe.” všetci nahodili šibalským úsmev. „Len som si ho požičal.” povedal som a znudene som prevrátil oči. „Keď máš to tričko, to znamená, že si Hyunjinov hot frajer než jeho bývalí a lepší než nasledujúci?” Ja ho kurva zadusím! „Ten bol dobrý Minho.” tleskol si s Seungminom a Jisungom a začali sa smiať. „Yah! Prestante, len som mu to tričko požičal.” zakričal na nich Hyunjin, no to som si už skrýval červenú tvár v dlaniach. „Felix, veď vieš, že to je len sranda.” začal Chan. „No to teda bolo smiešne.” odvrkol som mu.

(Trochu som tých 1170 slov precítila😅)

Is That Love?Where stories live. Discover now