~Hyunjinov pohľad~
V miestnosti nastalo znovu ticho. Nikto z nás nepovedal ani slova dobrých päť minút. Všetci sme boli unesený myšlienkami.
„Ak sa to dozvie JYP máte nie len vy ale aj my kurva problém. A o Stays ani nehovorím.” Chan si frustrovane prehrabol hlasy. Pozrel som sa na Felixa, ktorý mal tvár v dlaniach. Prisadol som si k nemu bližšie a pohladil ho po chrbáte. Pozrel sa ma mňa, v jeho očiach bolo vidno strach, smútok a trápenie. Trochu som sa pousmial a to mi vrátil, aj keď to bol nútený úsmev. Pozrel som znovu na Chana a snažil sa spýtať na značení či má nejaký nápad.
„Tak budete musieť byť veľmi opatrní a nikomu to nehovoriť ani len sa nerozprával o tom na verejnosti, ani neprejavovať to. Okay?” pohľadom prechádzal raz po mne a raz po Felixovi. Obaja sme prikývli a potom Chan odišiel.
Zostal som tam s Felixom, ktorý sa konečne uvoľnenie oprel o gauč. Otočil som sa naňho a pozrel mu do očí. „To zvládneme. Áno?” pozrel sa na mňa. Chvíľu sme si len mlčky pozerali do očí a potom ma objal. Ruky si ovinul okolo môjho pásu a hlavu zaboril medzi moju hlavu a rameno. Objal som ho taktiež.
Okolo 11 pred obedom sme všetci šli do JYP budovy. Potrebovali sme nahrávať pesničku. Prvý kto šiel nahrávať bol Changbin, ktorý rappoval. Mal to dokonalé asi na tretí pokus a hneď po ňom šiel Minho. Ten to zvládol až na piaty pokus, pretože mu párkrát nevyšiel tón hlasu. Po ňom šiel Jisung, ktorý nahrával dve časti do piesne, taktiež rappoval. Po ňom som šiel konečne ja a na moje prekvapenie sa mi to podarilo na prvý pokus. Ďalej šli Seungmin a Jeongin, mali spoločnú časť a nakoniec Felix.
Pozoroval som ho so stoličky vedľa Chana. „Tak tri, dva, jedna.” Chan mu pustil pieseň a Felix spustil ten jeho hrubý hlas. Pozeral som naňho ako na zázrak, na čo sa začali ostatní smiať. Otočil som sa na nich a vraždil každého z nich pohľadom. Otočil som sa späť a Felix práve dospieval, zavesil slúchadlá a prišiel k dverám. Keď vyšiel pozrel na mňa a ja som sa naňho usmial, no úsmev mi neopätoval. Niečo nebolo v poriadku, niečo ho trápilo alebo len nemal svoj deň. Zistím, keď prídeme späť domov.
(Venované Vasi652)
ESTÁS LEYENDO
Is That Love?
Fanfic„Chceli by sme Vám niečo povedať, ale neviem, čo si o tom budete myslieť..." START: 17.1.2023 END: 9.5.2023 Nedokončený, ale nebudem pokračovať. Dôvod v: -Oznam-. 4.7.2023: #1- korea #4 - leefelix #5 - hwanghyunjin #9 - hyunjin #9 - skz #10 - felix ...