Synopsis

7 0 0
                                    

" Abi man nakog kamo na oy! Since sige mog uban ba."

" Kung mag uban na diay, kami na?." Kong pwede athon nganong dili man oy!

" Ay duh! Kapila namo gi rumor aris campus na kamo gyung Evan, kinsa ba diay mag dahum na amego mo. "

Ning pahiyom ko og ning padayon og suwat sa akong notebook. Wala man ko naka kopya since akoy secretary ako gayud ang mag suwat sa white board. Hasul raba.

Pero sa chika namong Tara karon kay diko ganahan ipadayon. Dili mansad na nato masalikyanan na sa sigeg tupo-tupo maahat kag kaibog sa ginatupo sa imoha. Mao na karon, ako og si Evan na akong amego gikan elementary hangtod Senior High kay way bulagay. Lahi man noon mig strand pero inig ari padulong ,kaon og lunch og ting pamauli dungan mi kay naa man siyay motor na gi gift sa iyang Papa na Marine.

Daghan pag gi ingon sa akoa si Tara pero wala na nako paminawa kay magsakit sakit rakos akong gibayi. Yes! I admire naibog kos akong amego we act like we're a couple even though were just friends. Og kahibaw sad ko sa iyang naibgan since classmate sila ato.

We act sa gc namo adto sa barkadahan na couple mi sa rason na ilang tan aw uyab mi pero dili gyud. 

Pero everytime mo lapag na ang bae adto kay gi add mansad niya adto sa gc kay mohilom ko. If e tupo ang babae sa lain kay I know malain si Evan kay mo chat ra siya nako na, iduot ko ba.

" Ayaw pog seen kay seen ra etupo mi ba, langga e tupo mi." Pirme niyang chat nako once magrigor iyang utok sa selos.

Og bahalag sakit etupo nako sila. Dili mansad ko tantong bulok no? Na dili makitang, naibog sad ang bae sa iyaha kay bae pod raba ko kahibaw kos bikil sa bae na pa cute-cute rana pero gikilig na diay to.

And then everything slip like we didn't been together. Nagkasila og nahabilin ko ga sunod sa ilang likuran. Kaya paba kaha ni nakong mag pretend na support kay ko sa ilaha bisag lami nakay pulihan ang bae na unta ako nalang.

Murag kamo ( pero dili diay to)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon