Chapter 12

1 0 0
                                    

MURAG KAMO
- PERO DILI DIAY TO-

---
CHAPTER 12:
DEDICATION FOR THIS FINALE CHAPTER: Piper Linz
---

Ning barog ang mga students like me paghuman nakug kanta. Igo rako ning bow sa ilaha, nag thank you og ning lakaw na padong back stage.

" Tan-awa sa subra ka makata ng mga humanista tayo ay napaiyak. Unya kaya pa ba Sir Agdon?. "

" A mini concert by her kay Angelic kaayo og tingog. " Dungog nakung tubag ni Sir pero wala na adto akung atensyon.

Tungod guru sa kakulba, sa daghan nakung na feel naka lingkod kog kalit na murag na libang og naghilak.

Grabi kahuot sa akung dughan. I never thought i would feel this way. Mas sakit diay kung naka invest nakag love sa usa ka tao pero dili niya kayang masuklian but then stop na. Dili nako mo assume pa na naa pay kaming mahitabo kay kung unsa ka blurred saakong panan-aw? Mao sad ang amung relasyon na kutib amego ra og balik kung diin murag wala mi nagkaila.

" April--,"

Napayuko kog maayo. Dili naman siguro need naku mo lingi kay kaila nako kung kinsay tag-iya atung tingoga. To defend myself ning barog ko og wala siya lingia. Ing ana April just walk straight ayaw siya lingia, ayaw pag marupok,ayaw pag binugo. Timan-e! Tanan tao pwese nimo mapasaylo og unta usa nasad imong kaugalingon na imong mapasaylo sa pag gukod sa taong naa nay uyab og amega ray lantaw nimo.

" Langga taysa mag istoryahanay sa ta please. "

Napahunong ko sa dihang gi bira niya akung kamot. Bugnaw kaayo iyang kamot na murag nakulbaan sad siguro pero nganong karon pa siya makig istorya nako? Nganong karon pa na dawat na nako ang tanan.

Ning lingi ko sa iyaha. Bahalag halata na ning hilak ko wala nakoy paki.

" Langga sorry-- sorry please tagda nako. " Pulong niya na gamula ang mata.

" Tagdon?--" kataw-unon nakung pangutana. " Evan! Kapila ko ning try of approach nimo! Ikaw ray dili mangad unya mo ingon ka tagdon teka?. " Kahilakon nakung ingon.

" Wala ka kahibaw unsa ko nagsakit kay wala ko nimo tagda! Nakauyab raka! Nakuyab raka nag bag-o naka!. " Sumbat nako niya og gipasagdan nalang akung luha kay sauna paman ganahan napod nako siya maka talk para maingon sa iyaha na ga sakit ko. Gasakit ko to the point na murag wala nakoy kalouy sa akung kaugalingon kay pasagdan nalang nakung magsakit.

" Sorry langga. Dili ko ganahan magsakit si Aki kay ana ka sa akoa I should treasure my girl if makauyab ko. Na dapat ilang bawal maminaw ko kay sensitive mung mga bae and wala manko ga expect maabot ta ani. Langga pasayloa ko. Please let's be friends again. "

Ning talikod kog kadiyot. Let's be friends again? Mao ragyud diay na? Amego ragyud diay ta. Nakahilak ko.

Ning ginhawa ko og giatubang siyag balik.

" Og wala ko ning ingon magpakabuta ka. Sauna, if maga way mo ni Aki ari ka moduol sa akoa. Ari ka mag rants pero wala manlang ka istorya sa imong uyab na nagsakit sad ka kay puro nalang siya!. Ning sabot ko na siya mas imong kuyogan kay uyab mo, ning support ko pero shuta! Wako nong ingon nakong cheatan naka siya lang gihapon! Na magpaka buta ka! Nakita nimo iyahang worth! Unya ako?!-- Usa ka sayop na wala nimo gi clarify gipakaulawan ko nimo. Ikaw na kaila sa akung batasan gipakaulawan ko nimo. "

Naghilak nami. Gaduko siya samtang gayawyaw ko. Ning hangad ko og ning bakho og hilak

" Kahibaw baka? Ikaw nalang akung maduolan basta naa koy problema kay diko ganahan iingon pa kay Lola akong kasakit sa akung parents kay dili ko ganahan problemahon ko niya. Pero wala ka! Wala ka kay nagpakabuta ka sa imong uyab na hadlok cheatan pero gina buangan ka!. Okay naman unta sa akoa na dili nimo makita akong worth as your friend,pero imoha nalang? Worth nalang unta nimo. "

Nangurog ko kay dili gayud diay nako kayang awayon og maayo si Evan. Og dili sad nako kayang makita siyang maghilak na akoy hinungdan.

" Katong ingon nimo sa cr na naibog ko nimo?." Gipahiran nako akung aping og walay kahadlok gi atubang si Evan.

" Tinood to. Sauna pa naibog nako nimo pero dili nako kaya mo confess kay diko ganahan maguba ta tungod sa akung feelings maong pag ingon nimo sa akoa na panguyaban nimo si Aki? Grabi akong kasakit na nganong dili nalang ako? Nganong wala ka naibog nako? Nganong siya pa na naa manko?. " Gipaak nako akong dila para diko kahilak pero ning buto nako! Sakit nakay akung dughan.

" Evan kahibaw kung dili ka bugo og kahibaw kung aware naka sa gibuhat ni Aki pero please lang? Kanang sorry nimo ihatag na sa imong kaugalingon kay karon? Dili pako andam dawaton imong sorry sa tanan nakung na feel sa imoha, pag pakaulaw sa imong uyab sa akoa na ikaw mismo imong gi defend. Sa chismiss nila Clarissa og Aki na wala nako pansina kay diko ganahan mag away ta og mag away mo tungod nako. And as your friend naa raman ko mo support nimo bisag unsa na kasakit. Naa ko, andam ko mo gunit balik sa buwak na dili para nako kundi para niya, cake, tarpaulin, cheerer, letter sender, food sender maski payong. Gilamoy nako tanan makita lang kang happy ka niya pero ayaw iabot ani na point na tanan nakong supporta nimo kay ang ika wala sa imong kaugalingon. " Hilak kay hilak ko. Atay sakita?

Siguro mao nani ang time para mo confess og e clarify kung unsa nami. Kay dili nako. Dili ko ganahan ma pareha kay Mama og sa ubang babae na mo gukod sa lalaki pero wala gihapon sila gina pansin. Self respect nalang siguro og ma okay nako. Madawat na nako na dili gyud mag kakamo.

" I give you love I set the boundaries and respect your girl but look at me. Look at me Evan? Did you even seen how much love I invest just to make you feel important than her doings? Sa tanan natong na experience, kaagi, sakripisyo, gibuhian ko nimo na murag ero na gihigot. Maong don't say sorry kay ang tanang kasakit,luha og kauwaw dili na mabalik pa. You decided to let things worst and as your friend I will end this. Let's go back like we didn't know each other. "

Ning tan-aw siya nako. Iyahang gi kuha akung kamot og naghilak. Sakit kay makita na devastated kaayo siya pero mao ni sakto. I hurt him,he hurt me. This would be a sign na bawal magkakami kay puro kasakit ang amuang mahatag sa usag usa.

" I never regretted loving you even though you can't love me the way I love you. I am so grateful for having you in my life as my brother, a friend,my too long crush. And my protector,before. Let's just forget everything after graduation,my love for you will remain, as no one. "

Ning buhi ko samtang ga bakho ming duha.Og ning talikod ko dala ang kasakit na dili na nako balikan pa. Maybe some of us think going back, forgetting things and let pain be pop like a pop corn bloom is easy,but for me? Lisod dawaton ang taong nag pasakit nako. He give me trauma and I give him love and it's not love, it's manipulative feelings.

a|a: Sirā Pen

THE WAY OF EXITED PART: THANK YOU FOR READING THIS. NOW GIRLS SPREAD YOUR WINGS AND ALWAYS THINK UNSA MO KA WORTH IT E LOVE. AYAW PAABUTA NA MOGUKOD KA NIYA SAMTANG NAHUROT NAKA. KAY MAS SAKIT IPANGUTANA SA IMONG KAUGALINGON KUNG DILI PA BA KA ENOUGH OR WORTH IT KAY WALA KA GI PALANGGA BUT SOMETIMES CHOOSING YOURSELF IS THE BEST CHOICE YOU CAN DO. MAONG HILAKI KARON UGMA AYAW NA. KNOW YOUR WORTH AND LIMITS. SALAMAT HOMIES MWAH!

Murag kamo ( pero dili diay to)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon