MURAG KAMO
- PERO DILI DIAY TO----
CHAPTER 10
---" April okay raka? Sorry karon pako. Here's the guitar mo tuyok nako sa back stage makita rami nimo if okay na tanan naa rami sa luyo nimo. "
Ning tutuok kong Khardell ang amaong SSG President. Taga stem strand and classmate sad silang Evan. Siya ang maayo mo instruct when it comes of music tapos karon wako ga expect na ihatod niya personally sa akoa ang guitar na wala nako gihulam niya. Maong makakurat kay kinsa may nabal-an niyang needed nakog guitar ron? Kay ang akuang plano nalang unta mag pa music background kay wakoy guitar.
" Ah, Salamat, " Dawat nako sa guitar. Ka awkward oy. Gwapo man diay ni padul-an si Khardell lami kayg ilong tapos singkit pagyud. Unya ghurl humot kaayo siya.
" My cousin approach mi na need nimog guitar. Don't worry dili mana nako gamiton karon. Good luck unya. " He pat my shoulder gently na murag tropa mi pero dili raba mi close plus kinsa na cousin? Wala man koy laing amega or suod ari unless kong---
" Wahhh! Borikat tan awa nindot?!. " Gi isa'isa niya ang pink na cartolina. Naa pay suwat na ' go borikat I'm your number one fan!<3; mwamwa kasaakin!'.
" April what are you doing?. Ga langas napod ka. " Sabat ni Khadel niya.
Lr gayud basta rich kid na mga anak oy,mo english ra.
" Oyh naa man diay ka ari! Ikaw ha, mo move-move ka sa akung amega. Ayaw oy! Taken naman siya kay kua---."
" Ana ka nako need niya og guitar so ginapahulam nako sa iyaha ang guitar na pirme nimo putlan og strings. " Putol na ingon ni Khardell. Nign bungisngis si Tara sa dihang nananghid na mo balik na sa back stage si khardell. Pula kaayo iyang dunggan maybe na pikon.
" Cousin nimo?. " Pangutana nako samtang galakaw mi padong nasad back stage.
" Oyh?? Interested ang borikat. "
Gi snoban nako siya kay tanan nalang naay malisya.
" Mangluod dayon. Yes cousin nako siya sa mother side nako and about the strings? Magpatudlo kog guitar niya unya kay dimanko kamao maputol ra sigeg strum nako, and btw. Karon pako kahibaw kamao diay ka mo gamit og guitar nor e display ra nimo?. "
Ning lingo-lingo ko. Dili manko kamao mo guitar kong wala ko tudlue ni Evan. And bisag kapila maputol iyang string wala ko ka try na gikasuk-an niya or naupos siya sadyang mo palit siyag bag-o gikan sa iyang tinigum og bisan pa ganahan nako ilisan or pun-an iyang kwarta kay ganahan siyang siya ray mogasto. Maong dako og sentimental sa akoa ang mga guitar kay para sa akoa? Mao toy kilig moments nako pero nganong mang hunahunaon pato nako? The last time I saw? He is in the back on his girlfriend teaching his lover to strum.
Og sa duol ra sa tindahan ang balay nila makita nako silang duha na sweet kaayo. I don't know if aware si Evan gi cheatan siya kay pag unang adlaw aksidenteng nakit-an nako sila nag-away. Wala nasad mi tag danay raba,so paki nako?. I'll visit there house once hatdan nakog silag sud-an pa adtuon kong Tita Mama na iyang Mama og wala nami laing conversation pa.
Ganahan ko mo Hi niya pero siya mismo ang mo layo sa akoa and I don't want to beg kay dili manko ero para gukdon siya kay mura siyag bukog.
---
" Good day everyone! Og karon SAD kaayo na mo babye na sa atua ang atong pinalanggang principal no? But somehow this day will given the assurances to him na kita mo soar high gikan sa iyang mga plano four years plan and till now. Please stand-up as we bow are head of the presence of God. "
Nag sugod ang event og nagsugod nasad kog kakulba. Daghan nang ning perform and ubay-ubay sad ang nindot kaayo pag kakanta og pag sayaw. Gikan ari sa back stage nakita nako si Evan ga lingkod sa STEM chair. Even dako ang court kita kaayo nako silang duha and I can't just seen na sikit sila karon since naay distansya ang lingkuranan ni Evan kay Aki.
" Wow! Kanindot gyud og mga tingog sa Arts and design representative no? How I wish I can sung too." Bugal bugal ni Ma'am Tillor since siyay host. " Pero dili sad papilde ang humanista oy!. Diba?--" syaget ni Ma'am og gipa atubang ang mayk sa audience which is nanyaget pod sila. Grabi na akong kakulba ron kay gibiyaan nakung Tara kay adto daw siya sa atubangan para makita gyud daw ko niya.
" Og dili na nato dugayan pa. The SSG Secretary, the head ministry rosary, the secretary of the Humss Socrates. Let's welcome Ms. April Zouin Cameron. Around the applause please!!."
Sa dihang na announced na akung ngalan. Ang tingong ni Tara akung nabatian maong nawala kaayo akung kulba. Daghan sang ning syaget and some of them kay mga students sa grade 11.
Ning gawas ko sa back stage bitbit ang guitar ni Khardell. Ning lingi ko niya to give him a sign about the myk sa guitar. Ning smile siya nako na hinungdan ning smile sad ko niya.
" Borikat!! I love you !!! Goooooooo!!-----" syaget ni Tara sa ubos sa stage na ginakataw-an sa uban.
" Hmm-- Hi I Know some of you know me but I don't need a background music anymore. And for this three song I will dedicate this to our beloving principal Mr. Agdon,Sir good day. " Istorya nako sa mayk bisag nangurog. Ning lingkod ko sa stole na gi andam na daan sa stage og gisabak ang guitar. " And the remaining two I will dedicate this to those person na wala gi crushback!. " Sumpay pa nako samtang nanyaget ang mga naigo. " And lastly for him. "
Ning ginhawa kog lalom og nagsugod nag strum.Bisag daghan ng ning syaget saakung last na giingon.
|| CUT ||
a|a: Sirā Pen
Oh putol sata mga madi. Dili sa tamo pasakitan kay gi notice kong Ingram! Chada bhie this MONTHSARY is a wholesome memorable!.And cheers!🥂 to the 100 share! Thank you homies!.
BINABASA MO ANG
Murag kamo ( pero dili diay to)
Teen Fictiona label story which you can adopt in reality.