Chapter 8

1 0 0
                                    

MURAG KAMO
-PERO DILI DIAY TO -

--
DEDICATION: Ailee Loue Supremacy Sjavori
--

Chapter 8
--

Gitan-aw nako si Lawrence na ning agi sa among atubangan ni Tara since naa mi sa canteen ron og pila nasad ka week ang ninglabay atung hitabua na wala nagyuy mi tagdanay ni Evan. Sukad ato daku nakay siyag pag bag-o. The way siya mo tan-aw nako naay kalagot or kauwaw? Ambot diko kabasa sa kanang takang storya na makita daw nimo sa mata sa usa ka tao ang perspective nila nimo but for me? Instincts nalang gyud.

" Feeling gwapo baho rabag ilok. " Honghong ni Tara na hinungdan nasup-ipan ko sa akung gi inom. Yabag gyud kay ning bayhana. Sa subra ka judgemental pati ilok na simhot.

" Wala nako kabantay nag tagad mong Evan ron, tapos wala nasad ka niya ginahatod ari og gina agda og lunch. Gaaway mo tungod atung hitabua sa cr?. " Chismiss niya nako kay wala man nako gi open niya ang nahitabo ato kay basta nabalita nalang sa campus na nag-away daw ming Aki tungod kata daw kaayo ko maningan. Pero, for their information, no? Kung nakakita lang sila giunsa pag finger si Aki? Basin gani video-han pa nila for evidences.

" Chismosa kaayo ka. Tabangan palang ko nimo mangita asa ko makahulam og guitar. " Change topic nako kay bitin kay nig dila bayhana. Usa pasad ga practiced nasad mig sugod sa among graduation excited ko na dili since kaming duha ni Evan nangandoy ma top inig ka graduation unya kay nag bag-o man siya tungod sa iyang uyab na murag limpyo, ambot lang if unsay e react nako if top siya kay bright man pod tuod ni si Evan.

Unya naa lang koy na thought---  ngano kaha, if naa kay amega or amego nor circle of friends. They choose their partner instead their friends na mao nay unang nakaila nila. Since when diay dapat pilion ang amega or amego? Pag buwag na sila? Kong mag away sila or needed nila kay lagi wala nay maduolan pa?. Wako kasabot sa mindset sa ubang mag uyab karon na ihatag nila tanan unya bitaw kong maka invest na silag dako tapos biyaan sila mo ingon silag mag pakamatay sila kay tungod gasakit sila without thinking na ilang uyab waka palit og bugas sa ilaha.

" Aysus! Mangita paman ka. Adto sa imong langga kay naa mantoy guitar. " Walay utok niyang tubag. Mao ganing nangita ko since diko ka approach ni Evan alangan mo adto ko sa ilaha mag pabaga og nawong manghulam na hapit di naman gani ta lingion ato.

Ga sakit akung buot kay nganong malain man siya nako? Dapat gani that time iyang gi sigurado na tinood bagyud to akung paratang sa iyang uyab na uwagan. Like wtf! kung kinsa pay hadlok cheatan kuno, mao pay mang cheat. Asa kaha ang utok atong bayhana,naa guru sa lapalapa.

" Diko. Ngita nala---."

" Hoy Evan. Manghuwam daw og guitar si April oh. Mura kamag others amega raba ni nim---."

" Amega nako sauna dili na karon. "

Mo interrupt na unta ko sa gipang yawyaw ni Tara kay naa raman diay sa akung luyo si Evan og Aki. Gapalit og snacks pero mas nakuratan ko sa iyang tubag na maski ako sauna wako ka imagine na ing ani-on ko niya. Kahilakon kung gatan-aw sa likod ni Evan na palayo na sa amoa.

" Gi ingnan teka no? Murag sila pero dili diay to. " Bati nakong chika sa pikas table.

" Katol pod diay ni si April. "

" Abi gani nako sila gyud ni Evan kong wala lang to na rumor last week iyang pagpakaulaw kay Aki. Louy kay si Aki. But-an raba. "

Murag sila pero dili diay to.

Nagkatawa ko na gahuot akung dughan. Bitaw... Murag kami pero dili diay to. Since when diay nag kakami? Sa aan ra? Sa tupo-tupo?

Wala manko gagukod niya. As his friend gina set nako akong boundaries bisag ganahan nakong pulihan si Aki.

" Borikat okay---."

" Mag cr sako Tara. " Putol nakung ingon niya og ning barog.

Gadagan ko pa second floor sa humss building. Wala nako pansina ang tawag ni Tara sa akoa kay ang  akoa maka sulod  dayon sa cr. Tanan nakong kasakit, paglaom, kauwaw last week ning gawas na.

Napasandig ko sa bongbong na ga kurog.

Gi pasagdan nako akung kaulaw atong nahitabo sa cr bisag mas sayop ni Aki. Gi pasaylo nako si Evan bisag wala siya ka aware, gi lamoy nako tanan nilang libak bisag dili tinood. Mouli ko sa balay mabatian akung Mama og iyang Anak na lalaki nag gitik-gitik. Tanan-tanan gikimkim nako pero nganong wala man sila nakakita kung unsa sad ko nag sakit? Nganong puro nalang sila?

Njng atubang ko sa saamin og sa kadaghan nakung na feel,nag sagol sagol na akung gibati. Una ganahan ko molayas sa balay pero unsaon nalang akung Lola if akung inahan mo puyo nasad og laing balay uban sa iyang kapuyo karon?. Ika-duha,ganahan naku tuokon si Aki total siya ang taong hadlok ma cheatan pero kusog kayg katol og ikatulo,ganahan naku i nod-nod si Evan sa tanan niyang gipa feel sa akoa og para magmatngon siyang giduwaan ra siya!.

Naa guru koy something na nganong dili sila kita sa akung worth.

Gipahirapan nako akung aping sa dihang ning tulo lang akung luha.

" Ikaw April. Ayaw pag weak-weak ara!. " Hilak nakong tutok sa samin tungod sa akung mata na sige nalag hilak, na kita nakung puro nalang kasakit ni ini, " Ma okay ra tanan. Naa ray taong ipa feel sa imoha na worth it og enough ka. Kana oh, smile ara mura nakag tuko. Abi nalang weak ka. " Cheer up naku sa akung kaugalingon total mao raman ni ang makasabot sa akua,diba? Dili sila, dili siya kundi ako, ako ra.

So kung kinsa may gamaoy og mas nagsakit pa sa akoa unta dili mo,mo think og suicidal kay kitang tanan magsakit, malugmok na usahay dili pa nato expected kay ngano?, unsay tuo nimos prediction mo ingon og ' Hoy mamatay ka ugma kay na broken ka, maayo!.'

But then suicidal is not a solution to offer your life to death. Sometimes you just need to cry it alone, without anyone's seeing your weakness and then stand up,cheer up, God is with you and yourself too. Fight again and everything will be alright.

Work in fiction
a|a: Sirā Pen

Murag kamo ( pero dili diay to)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon