MURAG KITA
-PERO DILI DIAY TO ---
DEDICATION TO: Akemi Roveih
--CHAPTER 6
--
Lutang kaayo ko naminaw sa lecture ni Ma'am Nimfa sa amoa,our PPG professor. Wala ko ning kaon pagdayon nokog ari, hasta gabie wala sad ko ning kaon tungod nang luod ko kay Mama. Dayon wala pami nag dungan og ari ni Evan,gi agian rako ganiha sa buang bisag kita siya nako ga atang og motor. Like hoy! Unsa ko ari? Abog sa tambutso?
" Kahibaw kung sakit pero ag---yawa kasakit,piste ka!."
Gikusi nako si Tara kay tabian kaayo. Mag emote na gani ta unya mag ing ana pagyud siya.
" Pag hilom kay dili lang kusi akong mabuhat sa imoha. " Walay gana nakong tubag niya og ningduko.
Gigutom nagyud ko bitaw. Kalagot pod aning mag inarte na gani ta tapos imong lawas dili pagyud mo uyon sa imong pagka arte.
" Waka tagda niya no? Ako sad ning hi ko niya ganiha ba wako tagda.". Share monlang dae?. Lami nakay barahon bayhana
"Unya! Lami kay bugnuon si Evan dili raba gwapa na si kuan puti lang gyud siya. " Kata napong agi sa baba ni Tara palaaway kaayo ba unya bitawg suklan mosukol mansad papilde ba ni oy.
" Pasagdae oy. Sakto mansad na iyang ginabuhat. " Tubag nako niya samtang gaduko gihapon. " Naa na siyay uyab so dapat mo layo gayud siya sa mga baeng pagselosan sa iyang uyab. "
Kay kong ako'y uyab ni Evan? magselos mantuod ko na naay babae mosikit niya or pareha nako, amega niya. Pero ibutang sad nako sa lugar akong pagselos-selos oy. Kay naa naman na sa lalaki kong mo cheat sila sa ilang partner bisag bawalan nimo or dili.
" Mao ka! Sa subra nimo ka masinabtanon nag antos ka. Ngano man diayg motug-an ka na. Evan Langga, naibog--piste kasakit!." Sudsud niya sa kilid. Kalagot kaayo what if naay makabati sa iyang pagkatabian? Ma rumor nasad ko.
Gikusi nakog balik ang abaga ni Tara na karon murag nakalibang ang nawong. Ning lingkod kog tarong para sigaan ra siyag mata.
" Paghilom ba kahibaw kang daghang sip---."
" Hoy! Inita nimo borikat oy!." Kurat niyang gunit saakong kamot na gakusi sa iyang abaga.
Gibira nako akung kamot og ning layo niya. Ganiha pa bitaw sad ko naka feel na lain kaayo akung lawas murag init na bugnaw diko kasabot.
" Nagtab--- "
" Ma'am excuse lang no? Yes nag tabi ming April kay init kaayo siya Ma'am adto mig clinic ha?."
Napalingi kung Tara na giputol ang badlong ni Ma'am sa amoa. Wagyud ni batasan bayhana. Nagsalig na ayaan niya si Ma'am Nimfa.
--
" Okay raman sad naku dili ko niya tagdon kesa naman mag away sila sa iyang uyab kong pansinon pa ko niya. " Gahigda ko sa folding bed ari sa clinic samtang si Tara ga kaon og biscuit sa akung kilid.
" Okay nalang kay waman kay choice. Pero buot huna-hunaon sa katong wala pa nay uyab si Evan kamo namay magkaila daan,na anad nasad si Evan nimo sadyang epal rana iyang uyab ,murag gwapa awa swear puti-puti rana kay naka rejuv awang singit ana murag oling." Pong niya samtang gihalam ang usa ka fita.
Nagkatawa ko kay never man ming nagkasuod aning bayhana. Mag regor akung utok kay dili gayud siya masaligan kong naakay iingon niya since subra kaayo katabian. Wala sad kay siyay circle of friends since hapit tanan kaila kay Tara sa subra niya ka approachable so random ragyud iyang amega unya ari sa akoa? Hapit na siya murag tuko mo dikit nako.
" Judgmental kaayo ka naka kita ba diay ka sa iyang singit?. Insecure ka niya no?. Pulong nako og ning lingkod kay ninghilom ra siyag kalit. Ahh--- so insecure gyud diay siyang Aki? Ataya! Gwapa man siya nganong ma insecure man siyang Aki? Dapat gani ako ang ma insecure kay Aki kay naa na sa iyaha si Evan pero haler naakoy beauty na makita sa buta kesa sa naay mata.
" Kung iingon nako akong nakita gahapon. Iingon nimo kay Evan?."
Ning tutok ko niya kay wala gyud ko niya tubaga lahi nooy gitubag
" Ngano diay?. " Gikuha nako iyang Fita og gi kaon ang duha.
" Diba silingan mi ni Clarissa?." Pulong pa niya. Mura na noon kog nakulbaan the way siya motutok ay kay lalom kaayo na murag dugay nagyud siya naay sekreto na ganahan niya iingon.
" Ambot lang close ta?."
" Piste seryoso ko! Kung iingon ni nako nimo, iingon ba nimo kay Evan? Since amego mo and kani akung iingon para rasad kay Evan."
Nagpamaak ko saakung waet kay lain nakay siya the way mo tutok. Naibog siyang Evan? Paki nako? Dili nako marupok.
" Ambot lang depende. Ngano diay?. " Tubag pa nako
Pa as if na dili interested pero nakulbaan bitaw ko sa walay rason.Ning barog si Tara og ning duol sa pultahan. Abi nakog mogawas siya pero iyang gi lockan. Mura mag mangawat.
Ning lingkod siya balik kilid sa katre og gikuha iyang cellphone.
" Tan awa na. "
Gihatag niya iyang cellphone. Naa mi sa gallery app niya maong ako sad na naminaw gitan-aw nako iyang gipakita og mura gyud kog nawad an og dugo samtang gatutok sa picture ni Aki og ni----
" Si Aki og Lawrence mag ex, pero naa gihapon silay communication samtang sila na ni Evan.of course silingan sad ming Lawrence and Kabati naka aning istoryaha na once maig-an ka mag pangita ka?. " Seryoso niyong storya.
Pero walay ning process sa akung utok. Ang akoa karon unsay e react ni Evan ani? Ako bang iingon sa iyaha akung nabal-an karon? Or pasagdan nalang total lovellife na niya ngano bitaw wako niya gi crushback!.
Work in fiction
a|a: Sirā Pen
Errors ahead!
BINABASA MO ANG
Murag kamo ( pero dili diay to)
Teen Fictiona label story which you can adopt in reality.