Naghinuktok ko samtang ga lantaw-lantaw ari sa akong bintana. Nagkatawa noon ko sa akong gihuna-huna na giuwan na ang duha adto kong asa man sila nag date. May noon oy ng dili gayud sila makapag date. Demonyita nakong demonyita pero kay di gayud naka mapugngan akong selos.
Nakuratan ko sa dihang ning tingog akong cellphone kay way uso ang silent sa emergency'ng mohapit. Gikuha nako ni og gitan-aw ang caller.
" Unsa na pod kaha ang e chismiss aning bayhana."
Gi tubag nako iyang tawag. " Unsa naman say chika Tara? . " Pong nako niya tutal mao mangyud na pirme iyang itawag makig chika ra.
" Pag online ba. Naakoy gi send video nimo. Naakos public library karon sa plaza tapos naa pod ari sila Aki og Evan. " Tubag pod niya.
Awa ra. Gisapot na gani ko kay gauban si Aki og Evan tapos e update pagyud niya sa akoa na gauban silang duha? Haler aware nako,ka wala kilati.
" Unya unsaon man nako sila? . " Walay gana nakong tubag.
" Yawaon. Ana ko ba pag online tapos tan-awa ang video na akong gisend nimo. Wala gyud kay support kay Evan og Aki. Ayaw gyud pahalata na ibog kang Evan kay in denial raba ka pangutan-on kung naibog baka niya or wala. Aysus! Ang borikat."
Napa snob ko og ning tan-aw sa gawas. Gi end nako ang call og nag online. Unang ning pop up pag on data nako and ' Tara send a video '. Gi open nako among conversation og gi tan-aw ang video na gi send niya.
Daghan og tao sa video murag naki chismiss. Kalagot lang kay halata kaayong dili professional mo gunit og cellphone kay gatuyok-tuyok. Unsaon man nato pag seryoso anig tan-aw kong nagtuyok pod atong kalimutaw. Sa dihang ning tutok ang vid sa duha ka tao na gituyukan sa tanan. Naa adto si Evan og Aki sa tunga. Nag gunit og guitar si Evan tapos si Aki kay naga lingkod sa hapin na yawaon akoa mantong gi gift kay Evan kay incase mag pa sapa mi mao toy ihapin namo unya karon gina lingkuran na sa iyang uyab.
" Love, kahibaw kong ma busy ta puhon and I would take this opportunity to sing for you, Happy monthsary love. " Ning smile ni kay Aki. Og sakit kaayo kay sauna ako iyang guitaran karon iyang uyab na. Pero friend raman mi unsa mansay kabuot nako na wala mankoy rights mo react.
Ning strum si Evan sa iyang guitar. Wala gyud koy pirat-pirat ga tan-aw bisag ang nag gunit sa vid nag layat-layat sa kakilig. Piste imbes mag emote nako natagak pagyud tas ning balik nasad og tutok ang cam sa duha.
You know you're everything to me
And I could never see
The two of us apart
And you know I give myself to you
And no matter what you do
I promise you my heartI've built my world around you and I want you to know
I need you like I've never needed anyone before-Nakahilak ko sa last words sa pesa. He never needed anyone before? Ako diay unsa diay ko? Ksmi naman pirme mag uban plus sa mga adlaw diay na mag uban mi nakuwangan pa siya?
I live my life for you
I want to be by your side in everything that you do
And if there's only one thing you can believe is true
I live my life for youKanta ni Evan para kay Aki. Unang stanza pa gani murag gihatag na niya tanan kay Aki. Unya sa ika last na stanza mura iya ng gi offer kay Aki ang tanan.
Siya akong amego na sauna ning promise na ako iyang unang mauyab karon naga focus na sa lain. Ang akong unang naibgan kay tag-iya na sa lain. Sala ba diay nako na maibog ko niya unya siya wala? Oo, siguro? Kay daghang kaayo ko sa part na nganong siya paman? Kong pwede sa lain nalang.
Huot kay akong dughan ng gikuha ni Evan ang kamot ni Aki na ga tisnge sa iyaha. Bagay man sila. Pwerteng bagaya.
Gwapa si Aki, Bright, aesthetic kaayo manamit og puti tapos sakto pa sa height and I can't just compare myself since wala ko katunga niya utok palang gani bungkag na.
Oh, I've built my world around you and I want you to know
I need you like I've never needed anyone before
I live my life for you
I want to be by your side in everything that you do
And if there's only one thing you can believe is true
I live my life for you
Whoa-oh, yeah, I live my life for youWala nakonhumana ang vid sa dihang nag gakos ang duha. Gulabay nako akung cellphone sa katre og ninghigda para lang maghilak. Bitaw! Bugia nako oyh!
Nganong maghilak-hilak mansad ka April na wala may kamo. Amego raman mo tapos siya naa nay uyab aw oag uyab-uyab ara fikay maghilak hilak. Yawaon kaman diay.
Arte kaayo ko sa part na wala pa gani kami naghilak-hilka nako. Nganong waman sad sila naabtan sa uwan.
Napalingi kog balik saakong cellphone. Wala takoy planong lilion unsay caller kay basin si Mama palang to tas mabatian niya akong jema sa kinabuhi maki chismiss to. Pero pag tan-aw nako sa caller kay si Evan.
Wala takoy planong tubagon pero kay marupok ta gipakalma nako akong kaugalingon og gitubag.
" Langga apasa mi sa plaza bi dad-e mi payong kusog kayng uwan ba basin mahilantan si Aki ani."
Nahilom ko. Unya unsa ko ani? Suluguon ninyo? Ngano mandiayg mahilantan na imong uyab na dili mana niya ikamatay.
Napahilak kog balik. Kanus-a kaha ko niya makita isip bae na dili niya pare.
" Langga ha? Paabot mis waiting shed duol ra bitaw lakat lang gamay bawi rako nimo." Pulong niya sa bawi pero dili mabuhat.
" Sige. " Tubag nako og gi end ang call.
BINABASA MO ANG
Murag kamo ( pero dili diay to)
Teen Fictiona label story which you can adopt in reality.