MURAG KAMO
-PERO DILI DIAY TO-Dedication to : Ziuone Evander
--- CHAPTER 5 ---
Naghilak ko naglakaw. Wala manko nag inarte no? Pero sakit kay akung dughan ng lakaw sa ilalom sa ulan para lang dili makita sa uban na nagsakit og naghilak ko. Bata pako pero na feel nani na ko,tinood gyud diay 'pisteng giatay' kaayo ang gugma.
Padong nako uli unya naagian nako si Evan og Aki sa kilid sa balay nila Clarissa na nag kiss?. Ngano mansag gituyo nakog agi adto oy! Nabuang naman guru ko. Unya kinsa mansay mag dahom na ga kiss-kiss sila adto na daplin manto sa dalan.
Gipahiran nako akong luha og gabakhong gipatiran ang bato.
" Yawaon! Dili man unta ko magsakit kong wala ko na fall nimo oy! Unya karon na nakauyab ka mo act ka na murag dili ta suod sauna? Gitalikdan nimo atong friendship kay tungod sa imong uyab? I set my boundaries! Kahibaw ko sa akong limits as your girl best friend bisag na ibog ko sa imohang kurimaw ka. " Yawyaw nako samtang gahilak. Wala na naku na feel ang katugnaw since ang akoa magawas lang nako ang akong kasakit. Pero mas sakit akong nakita karon kesa kaganiha.
Akong Papa.
" Awa! Nabasa na noon ka ana raba gyud ko nimo mo lakaw gani magdala gyud og payong. " Istorya niya sa bae na murag same age ra nako or a head bakog tuig niya.
" Abi mansad gyud nako naay service pero salamat sa pagkuha sa akoa Da. Date tana?. " Pong sa bae saakong Papa.
Nakahilak kog samot kay wala gayud ko niya gi ing-ana. Two years old palang ko gitakas nakung mama sa iyaha. Nag ipon sila pero bisag unsa man ang bae sa akong Papa. Pong ni Lola sa akoa katong nangutana ko sa story ni Mama na , dili gyud siya ganahan kay Papa kay nabatian niya na ning ingon si Papa kay Mama na ipakuha nalang ko kay dili pa siya andam pero wala buhata ni Mama. Tago ang pagbuntis ni Mama sa akoa,noon-- ning sustento akoang amahan sa buntis pa si Mama pero katong nanganak na si Mama sa akoa dili na hapit mo uli si Papa.
Unya karon makita naku na wala gayud diay koy pulos niya kay naa na siyay anak. Wala manlang ko niya bisitaha, gi kamusta maski sustento wala unya makita ni nako karon ang pinaka sakit sa tanan nakong gibati.
He give his all concerns, love, and time sa iyang anak unya ako na anak sad niya balewala ra sa iya! I felt like I am just a trash!.
Ning lingi ni sa akoa og gitutukan ko. Iyang nawong sa picture kay same ra gihapon. Kung wala nako nakita ang picture niya sa aparador dili ko makaila niya.
" Tara na kay ning kusog ng ulan." Agda niya sa bae.og gipasakay sa sakyanan. Wala ba siya kaila sa akoa? Ako.mani iyang anak.
Ning bulhot og padagan ang sakyanan maong ako napoy nahabilin sa dalan. Mura kog naupos na kandila tungod sa kainit sa akong gibati, wala siya kaila nako? Or basin nakaila pero wala ra sa iyaha.
Lutang kay kong ning uli. Naabtan nako ang balay na abli og murag naa siguroy bisita since daghan og tsenilas.
Ning sulod ko sa balay ga pretend na murag okay ra tanan. Unang ning bungad sa akoa ang bata na lalaki,cute kaayo kay dakog aping.
" Inday!--- jusko! Nganong nag pasinguwan man intawn ka. " Duol sa usa ka babae nako og gipahubo akong suot na Jacket.
Sa walay duha-duha nakahilak ko. Karon pako naka feel na naa nay molaban sa akoa uban ni Lola.
" Ma---" hilak nako og gigakos siya bisag basa ko. Gigakos nakog maayo akong Mama. Pila katuig? Lima katuig wala nako siya nakita. Naa nakoy maingon sa akong problema kay naa na siya.
"Nganong ga hilak manka? Surprise! Nauli na si Mama. " Pong niya og gitabunan akung abaga og towel. Si Lola kay naghilak sa kilid.
" Mama,who is she?." Napalingi ko sa bata na gibira ang duster ni Mama. Unya mas nakuratan sad ko na naa man diay lalaki sa sulod kauban namo og gikuha ang bata na lalaki.
" Nak, si Tito Gerald nimo og si Gerie, imong manghud."
Napatutok ko kay Mama. Mura kog naligo og uwan balik og nakabatyag na og katugnaw.
" Siya akong kaipon adto sa Germany nak. " Dako kayg smile akung Mama gapaila-ila sa iyang bag-ong pamilya og diko kadawat.
Kay mura mag dili ko enough? Si Papa naa nay laing pamilya, si Evan naa nay Aki, unya karon? Siya nasad? Wala gyuy makuntento sa akoa? Diko ka dawat.
Bitaw,si Lola nalang ang mahabilin sa akoa, unya needed mansad naku siya!
Unya mouli siya aring gikan Germany na naa na siyay kaipon og anak? Abi man nakog nanarbaho siya pero murag laing gamang pamilya man iyang gitrabaho adto.
Naghilak kung ning hawa sa sala og ning sulod sa akong kwarto para mag wild.
Gilabay nako akong unlan, habol og unsa magunitan nako sa rason wala ko kasabot sa akung gibati! Piste!
" Dili-- dili pwede!! Kung si Papa gani na abandoned ko kay tungod naa siyay laing pamilya, unya karon siya mag pagmilya napod? Si Lola nalang akong kauban since gibiyaan naming Lolo. Ngano? nagdahum diay siya ari sila puyo? Of course dad-on sila sa lalaki para mag ipon sila. And I felt that dili ko belong. They look happy and how about me?."
Dili nako!--- ngano na experience mani nako! Unsa diay akong sala nabuhat?
Work in fiction
a|a: Sirā Pen
BINABASA MO ANG
Murag kamo ( pero dili diay to)
Teen Fictiona label story which you can adopt in reality.