MURAG KAMO
-PERO DILI DIAY TO---
CHAPTER 9
--" Katong mga representative ha. SSG officers ari please be guided na naamoy solo performance,kinsa may SGG Officers ari?. " Pulong pang Sir Luis sa atubangan.
Ning esa kog kamot since usa ko ka SSG Officers ari sa humss. Ning tan-aw si Sir nako og ning smile.
" Gwapa gyud kay ni atong SSG secretary. Unsa may kantahon nimo this coming friday inday?. "
This coming friday diay ang farewell ni Principal Agdon. Unya kay na move man since naay emergency meeting katong friday na ning labay,this friday napod gi re-sched pero Thursday na karon. Wapa ko kapag asa ko manghuwam og guitar, naa nakoy kantahon and I just need to release this feeling through this song.
" E surprise nalang tamo Sir samot nag mag mini concert ko sa tulo ka kanta na gina request nila. " Ingon nako. Trying to get myself a happiness that I really wanted to feel right now kay murag wana gyuy gana.
" By votings man diay ang kanta no? Para daw intense. Pero good luck ipa billboard naba ka namo inday?. " Joke ni Sir. Ning katawa ko kay abi nalang kj ko kay sila nangatawa unya ako wala.
" Sirrrr!!! Mag dala kog tarpaulin tomorrow tapos ibandara nako ang nawong ni April. Excited ko!!." Syaget og kalit ni Tara.
Napalingi ko sa iyaha og gisigaan siyag mata. This girl is something.
" Hehe, peace pero number one supporter ko nimo ugma." Pulong niya sa dihang ning huot napod akung dughan.
I never felt supported by anyone else og nakita nako na bisag unsa ni ka burarag baba si Tara naa ra siya sa akung kiliran og wako niya gilibak,or gibiyaan instead iya kung ipag away once maka bati siyang gina libak ko. Pero naakoy fear na basin if masuod ko niya, mag kauyab siya sama rapod siyang Evan na talikdan ko. Gwapa si Tara og for sure naay lalaki mag ka interest sa iyaha.
|| Tara POV ||
Padulong ko sa canteen ron og left and right akung hi og hello kay friendly manko but somehow naa gayuy limits akung pagtagad kay haler! Dili ko mo recycle og plastic sama nalang aning mga baeng naa sa akung atubangan.
" Hi Tara, himala wala ka ning uban ron kay April. " Pong pang Clarissa. Samtang si Aki pahinhin kay sa akung atubangan,nag tuo guru wako kahibaw sa iyang baho! Ewsss amoy putok!
" Ahmm hi Tara, " hinhin niyang tagad sa akua na jusko! Kung dili lang konsehal akung Papa dae ganiha ra nako giguba akong reputation.
" Hello. Asa mo? Pa room na?. " Open for topic nakung iingon.
" Ah yes! Gutom man gyud ba unya wala nasay mga maestra so ning ari me, how about you?. " Pulong nila so to get more words gipalingkod nako sila sa duol na bench. Naay dako na kahoy sa amung atubangan maong naa mi sheild sa kainit karong hapuna. 2 pm pa mads og sakit ang ka-init karon sama sa kasakit na gabati sa akong amegang borikat na si April. Pasakitan sad naku sila. Daot nakay akung amega ari sa campus tungod sa gossip na wala gyud napan-os.
"Diba suod kang April?. "
Kani ganahan ko ani.
" Oo friend mi she's actually nice. " Compliment nako kay April. Sige palagot sa kontra ni.
" Nice?. Kahibaw kung but-an ka Tara pero imong gina suod na babae dili. Waka kahibaw? Mag adtuan na si April ilang Evan? Unya naa rabay uyab si--."
" Shh Clarissa. Friend man sila--." Interrupt ni Aki niya. Hinhin kaayo murag way ka chula.
" Ay diko palabot! Nalab-anan ka, kasinab tanon no? Nga maabot nalang sa okay ra nimo ang tanan." Malditang ingon ni Clarissa.
Ning tan-aw ko kay Aki na ning tan-aw sad nakom ning duko siya pa as if siyay nauwaw kay Clarissa. Like halerr girl! I saw you kissing my silingan don't act na but-an ka kay nah tuokon teka ron.
" Nag pa finger daw ka Aki?. " Burara nakung ingon,paki nako sa iyang feelings? Oo bitaw. Dili kay ko pansinon ni April kay kahibaw ko naa na siyay fear makig halubilo og sa mga chika na gitabi nilang duha ari sa campus. Nag tuo silang madala ko,bisag iingon panilang nakig plastic kong April? Nah! si April ang babae na mo pranka pero dika plastikon.
" Gi ing---."
" Wala siyay gi ingon sa akoa for your information no? Nangutana rako nimo. " Putol nako sa unsa pay iingon niya. Like ghurl! Nganong naa man gyuy taong mag pa feeling but-an bisag dili gyud? Unya basin diay ha? Kanang amega nimo gilibak naka sa lain niyang friends daez,bugnua gyud.
" Mao ma--."
" Nevermind!--- mangadto nako oyh! Naa paman diay koy I-G-A-T-O-N." lalom nakong pag ingon sa kinalasan. Unta maigo if dili gani aw jurikat gyud sila.
Gibiyaan nako sila samtang ga ngisi kay haler na speechless sila ha! Deserve!.
Mo palit na unta ko og foody sa dihang naa koy nabanggaan.
" Mao ka. Mag sige kag tanga wala sa lugar aan kang buang!." Pulong ni April nako og gibiyaan kong gabarog sa tunga sa canteen. Shuta! Nadala kos imagination nakung na confront nako si Clarissa og Aki ba hehe. Peace, imagination pako kutob pero kung maka lugar awayon nako sila.
" Wah! Borikat paabota ko oy!." Syaget nakong gukod kay April og wala nalang ning palit. Manguya nalang ko niya since sharing is giving,
Dah! Imagine pa.
WORK IN FICTION
a|a: Sirā Pen--
Happy first monthsary to us mga walay label:
BINABASA MO ANG
Murag kamo ( pero dili diay to)
Teen Fictiona label story which you can adopt in reality.