MURAG KAMO
- PERO DILI DIAY TOCHAPTER 7
---
DEDICATION: Shi Shi
--Padong ko sa stem building kay ihatod naku ang notebook na gisugo sa akoa. Sa ka daghang estudyante naa sa faculty ako pagyuy na timingan.
Pasaka nako sa second floor since sa third floor ni nako e hatod sa dihang naka bati kog mga piti-piti. Dili sad ko inosente dae kay bisag grade twelve pako kita nakog porn mayg pareha ko sa usa ara bisag na ig-an na feeling Maria Clara. Aw na igo ka? Bakilid ara.
Dili sad ko tantong chismosa no? So ning lili ko since sa kilid aning hagdanan na akong gina tamakan cr na man tago noon maong bisag hong-hong panas lamok dae mabati kay mo echo-echo gyud.
" Rence iswag adto gamay kay naay cctv sa left side. " Ingon sa bae na familiar kaayo sa akoa ang tingog.
Napa snob ko kay murag naa man gyuy manganak og sayo after nine months. Molakaw na unta ko kong wala ko kabati sa giingon sa lalaki.
" Bikang-kang kay kuoton nako. "
Napasap-ong ko sa akong baba og gituyo na ibusdak busdak akong tiil ig saka. Bahala pod uroy if mabitin na sila pasalamat nalang sila sa akoa kay walay scandal mahitabo ari sa school. Wala manta nako sila nakit-an ga kuan-kuan pero mura gyud kog ga racing na ga dagan-dagan padong sa third floor kay mga yawa to sila! Unsay bikang-kang oy! Shuta! Imbes gihilantan ko mura gyug naay thunder volt na ning igo sa akoa para mawala akong ginabatyag ron.
Gihangos ko pag abot sa room sa grade 11. Kong nakita gayud to nako sila ambot nalang gyud birahon gyud nako sila sa cctv ng diba? Malipay ang naa sa computer Lab,dili na dukaon pa.
" Good afternoon. " Greet nako sa mga grade 11 na karon naay mga circles of friends gina tuyukan. Naay ga ml, naay ga chika, naay na ngaon, naa say nag inusara murag ga bebetime pa sanaol,unya naa say ga make up make up. Infairness sa mga bata karon aesthetic,walay sip-on maabot sa aping. So neat and clean chada!
Ning tarong sila og lingkod. Nagdahom maestra ko will basin, since wako ga uniform karon kay feeling maestra mansad ko,char ra oy! Kaseryoso ni madi.
" Kinsay president ninyo ari? Palihug kog list sa mga tag-iya aning notebook ha kay e'record ang mga ning pass. " Announce nako. " And make sure kaning 25 kabuok na notes ra ang ma lista. Ang mo apas next year namo. " Sumpay nako og gihatag sa president ang mga notes.
Ning gawas ko sa room na murag ga spy-spy basin palang gi atngan ko tas akoy ipabukaka oy diko oy!.
" Uto-uto manto si Evan pasagda---hmm kana babe,kalami. "
Pagkabati nako sa name ni Evan mura kog natagaan og usa ka engery drink pero wala ka epekto sa akoa.Ning padayon kog naog pa second floor bisag nabatian nako ang uwag sa bae.
So tinood gyud diay na cheater ning si Aki?. I don't have any rights to confront her since katong gipakita sa akoa ni Tara ganiha is diko katuo. Ganahan ko ako mismo maka kita na naga cheat gayud ang babae para ma justified na tinood gyud to. And as a friend ni Evan? Dili sad ko ganahan kabuangan siya not because I like him but because he dont deserve this.
My friend offer his love, loyalty, assurances, time pati gani friendship namo gibuhian niya para aning bayhana unya unsa ni?
" Lami?, " Pulong pa sa lalaki kong si kinsa man. If si Lawrence or basin naa pay lain since wala pako kita aning lakiha.
" Ahh--kaay--"
" Tarong sa naay tao. "
" Ha?. "
Wako kabantay na naa na diay ko sa ilang atubangan. Mura kog nangurog sa kalagot, kasakit or unsa.
Ning tarong og barog si Aki og gibuhian sa lalaki iyang paa na ganiha gi alsa ni ini. Unya? Nganong ning hunong man sila? Dili sila ganahan naay audience kay mo pakpak ko mga satanas sa cr.
Ning atubang ang lalaki sa akoa na ganiha gatalikod og gina lili ang private part ni Aki. So confirm! She cheated,igata sa borikat.
" Apr---."
" Kanus- a pa nimo ginabuangan akung amego Aki?. " Seryoso nakong pulong niya. Ganahan nako siya bugnoon iparok sa bayag sa lalaki or pwede sad kaliguan ng basin mawala iyang katol.
" Huh? Nabuang ka? Nagpa uban rako niya ari kay walay agas. " Tubag pa niya.
Ah? Ako pay himuon niyang bugo? Unsay tuo buta ko na wala nako nakita ilang gibuhat na gi finger-finger siya sa lalaki? Just to defend herself kung unsa siya ka limpyo?.
" Kahibaw ka? Ang bakakon mag tae-tae unya. " Ning duol ko gamay sa sira og gitan-aw ang lalaki na bati kayg nawong. Maylang kong gwapo unya di man noon puti sad pero dili natural laban rapod sa rejuv. Mga baga silag nawong! Mga borikat sa kalibutan!
" Wakay rights para sira---."
" Love dugaya-- lang ah April. Nag unsa manka ari sa stem building?." Cold na interrupt sa tag-iya sa tingog. Og dili na ko kailangan manghula kung kinsa siya kay sa pila namo katuig sigeg uban favorite music na nako iyang voice bisag di kanta.
" Ni---."
" Gi ingnan ko niyang ga uwag-uwag ko ari sa cr love na nagpauban raman unta ko kay Lawrence kay walay agas. " Pahuba niyang sumbong kay Evan
Ning saka akung kilay sa iyang gi ingon kay bakakon kaayong dako.
Ning lingi si Evan nako. Kaila na siya kung unsa ko masuko or mamakak , pero imbes mangutana siya na ning ingon bagyud ko ato or Wala. Unya kay gahilak-hilak mani si Aki kay naa nasay estudyante nang gawas kay naki chismiss maybe because bati na amung tingog or chismosa ra sila. Gi gakos ni niya og gitaguan ang nawung para pakalmahon.
" Kung nasuko ka nako ba na wala pa nako nauli ang payong ayaw sad og imbento og storya ana April. Kaila kang Aki. " Oo kaila ko niya borikat siya tapos ikaw gamayg utok.
" Dili man siya sama sa imong paratang sa iyaha. I don't know nganong ing ana ka, basin tinood gyud na naibog ka sa akoa maong gina ing ani nimo akong uyab. " Suko niyang singka nako na nagpakaulaw sa akoa.
Nganong sala nako? I am just defending you to that girl who's cheating on your back! Tapos akoy ingnon nimog ing ana?
Napahiyom ko sa kaulaw kay naa nay ning ingon og "ohhhh" og "aguy". Kahilakon nako pero ning smile nalang ko kesa awayon pa iyang pinalanggang uyab.
" Diman ka gwapo para maibog ko nimo. " Laban nako para mawala akung kauwaw. Pero sakit nagyud akung tutunlan hasta dughan na anytime makahilak naku sa ilang atubangan. Imbes wala pa ning tulo, gaduko kong ning naog pa first floor na gakumo.
Uwawa piste! Maypang wala nalang ko ning taki-taki.
Work in fiction
a|a: Sirā Pen
BINABASA MO ANG
Murag kamo ( pero dili diay to)
Teen Fictiona label story which you can adopt in reality.