Chapter 3

1 0 0
                                    

MURAG KAMO
- PERO DILI DIAY TO -

---
CHAPTER 3

---

Ning gawas ko sa kwarto na nagasuot og jacket. Karon pako ka realize na ning tando ko sa buang.

" Nag uwan April asa naman sad ka?. " Bungad ni Lola nako sa sala. Wala manlang ning lingi sa akoa pero kusog kaayog pandungog.

" Manguwag ko kay dili ni nako epundo oy mamatay palang ko ugma. " Tubag nako niya og gikuha ang payong ga bitay sa luyo sa pultahan.

" Babaon. Asa ka lagi? Kusog kaayo ang ulan. Unang ulan pagyud ni sa atoa ha makahilanat ni. " Sumpay nasad niya samtang gatahi.

" Hatdan nakog payong si Evan og Aki. Naa sila sa plaza nag uwag-uwag sad. " Walay gana nakong tubag.

" Inday ari ra gyud. Duol sa akoa."

Ning tutok ko kay Lola na gitan-aw ko dapit sa pultahan.

" Diko oy kusion palang nimo akong bugan, " alibi nako para makalakat na.

" Dili na teka makusi ara kay naa nay mada. Ali duol sa." Og sa walay pagduha-duha ning duol ko kay Lola.

" Dalaga na ka og timan e gayud na dapat ang lalaki ang mo luhod nimo dili ikaw ha?. "

Grabi nakong tutok kay Lola na mura bang teenager sad siya mo storya. Pero dili mansad nako matago niya na nagsakit ko karon. Kay sometimes? Kong dili nimo makaya imong problema pwede ka mo open up sa taong masaligan nimo kesa e kemkim nimo tapos mag bigti ka.

|| Evan POV ||

Layo palang nakit-an na nako si April ga suot og hoodie na itom. Ga mug-ot lang nawong.

" Hi, Aki. "

" Hi April. Salamat kaayo dae giapas mi nimo ay tugnaw na kaayo kay salibo." Pong saakong uyab kay April na ning tando ra. Wala manlang ko lingia.

Gihatag niya kay Aki ang payong na gigamit niya padong ari. And I just notice pula kaayo iyang mata maong gi kuhit nako siya.

" Unsa may problema nimo? Gahilak ka gikan no?. " Pangutana nako pero ning lingo-lingo ra siya. Tabian man ta ni pero karon hilom kaayo basin gidugo krong-krongon raba nig utok.

" Love tara na tugnaw na kaayo ay. "

Napalingi ko sa akong uyab. Gwapaha gayud oy.

" Yes love," pong nako og gihagkan iyang ulo. Ning lingi ko kay April na karon kay gaduko og nag duwa sa bato-bato sa iyang tiilan.

" Tara langga. Dungan nalang ta ninyo kay usa raman diay na payong imong gidala."

" Ah love di ba mo hapit pata ilang Clarissa kay naa koy kwaon adto? Malangay niya t---"

" Pag una nalang mo naa rakoy gipaabot ari sad. E uli nalang niya ang payong saako inig lunes Evan." Putol ni April kay Aki.

Naunsa kaha ni siya.

" Kinsa---."

" Love tara na ba. " Gibira ni Aki akong sanina sa kilid maong wala nako nahuman akong ipapangutana unta kay April. Maong gi kuha nako ang kamot ni Aki og gi holding hands

" Una nalang mi langga. Amping ka ig uli. Chati sad ko danghag raba kas dalan. " Joke nako niya pero wagyud ning katawa.

Gibira ko ni Aki maong naka ahat kog lakaw. Gilingi nako si April pero gatutok ra siya sa amoa. Maybe gisapot gyud siya maldita raba kaayo basta mapuno.  Gikuha nako ang payong kay Aki para ako mag dala.

" Needed pa diay ka niya chatan? Grabeha pod nimo ka concern niya oy. " Pulong sa akong uyab.

Na pa face palm ko kay na anad mangyud ko na once mouli naming April mo chat ko na naabot nako either siya kay tungod sa nahitabo sa unang dili nako ganahan mabalik pa.

" Sorry Love. Kong dika ganahan e anad nakong dili na siya ing atuon. " Gihagkan nakog balik iyang ulo. Ana si April nako sauna ang mga babae selosa gayud kaayo og nakita nako ni kay Aki. Og nakasabot rasad ko na mag ing ani siya since love ko niya.

" Tapos mag langga-langga sad mo. Maong aan mong mag uyab sa campus kay igat mansad kay mog CS." Suko niyang ingon.

Gigunitan nako og maayo ang payong. Unsa diay sayop ana? I mean sa wala pami ni Aki mao nagyud nay naandan nakung itawag kay April kay ang tawag ni Mama sa iyaha kay Langga I thought mao nay ngalan niya sauna maong naki langga ko not untill nahibal-an nako iyang name pero sa na anad nakong langga mao nay itawag nako niya.

Ning hilom nalang ko kay diko ganahan mag away mi.

" Dili nako ganahan mag uban-uban mo niya ha! Huna hunaa sad ko as imong uyab oy na malain sad. Dili sad ko ganahan niya kay murag naibog mansad siya nimo. " Suko napod niyang sumpay.

Ning tando ko niya. Kahibaw kong naa gayuy mag bag-o sa amoa ni April kay nakauyab ko pero dili mansad nako ganahan masakitan akong uyab so maong sugod karon anadon nakung mag bag-o para sa akong uyab.

WORK IN FICTION
a|a: Sirā Pen

Murag kamo ( pero dili diay to)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon