MURAG KAMO
- PERO DILI DIAY TO -____
SPECIAL CHAPTER:|| EVAN POV ||
Gisira nako ang libro og ning sanding sa akung gina lingkuran. It's been 8 years since she left after graduation. Ning uban sila sa iyang Lola pa Germany. Sa last confront namo wala koy naingon niya kay grabi ang kasakit na akung gibati samtang gipagawas ni April iyang gibati sa akoa.
Tungod sa unang uyab nako si Aki sauna nakalimtan nako siya na andam mo support sa akoa. Tanan niyang confession na naibog siya nako abi nakog joke og wala manlang ko kabantay na ang akung first love naibog sad diay sa akoa.
Ulahi na para balikan pa ang tanan maong karon dili pa ulahi siguro kung mo bawi ko?
" Alas tres paman ang fan sign tapos ikaw atat nakaayo. " Pong pang Tara sa akoa.
Yes sa pila katuig na ang ning labay naa akong ig agaw na support gihapon sa amoa. They didn't know since we keep it silent. Maski si April dili aware kay dikay mi suod ni Tara before.
" Mao ka tol! Kung ning confess nalang unta ka kesa nag binayot ka sauna edi waka biyae" sabat pang khardell na busy sigeg strum sa iyang guitar na sauna mao ang last gigunitan ni April.
Ning hangad ko og ning piyong.
-way back sa cr-
" Taysa naa palay makakita sa atoa ari Lawrence--hmm. "
Gakumo ko samtang naminaw kang Lawrence og Aki. Gisundan nako si Aki na mag cr siya kay tungod ning gawas sad si Lawrence sa pikas section. I don't know unsay ning bira nako nganong ning sunod pako pero sakto rapod diay.
Ning tago ko sa dihang nakit-an nako si April pasaka sa seconf floor. Ga isa na iyang kilay og maoy hinungdan nganong nagkatawa ko kay maski pagsaka magsugat pa ang kilay.
Kita kaayo nako ang pag pula sa iyang nawong.
" Bikang-kang kay kuoton nako. " Pong pa ni Lawrence na maski honghong bati gihapon.
Ambot ba. Imbes mag focus ko ilang Lawrence og Aki kay April rako ning tan-aw na murag nakuratan og gibusdak-busdak ang tiil pa saka sa third floor. My long time best friend never fail to smile me pero sa karon na week hapit nami dili mag hi/hello tungod sa akung gibuhat. Ning balik ko sa room og ning duko. Gibalewala akung nabatian. Mo piyong na unta ko ng ning gawas ang akung ubang classmate para molili sa cr.
Dili nalang unta nako tagaan og pansin pero nakabati ko sa tingog ni April na pwerteng isoga.
Ning gawas ko og ning largo sa cr. Gatalikod si April sa akoa maong dili nako makita iyang nawong.
" Love dugaya-." Ning lingi kung April na puwa nakay og nawong. " Lang--ah April nag unsa man ka ari sa stem building?." Gahi nakong ingon just to see Aki na giseryoso nako iyang mga bawal.
" Na-- "
" Gi ingnan ko niyang ga uwag-uwa ko ari sa cr love na nagpauban raman unta ko kay Lawrence kay walay agas. " Napakumo ko. Tutok kaayo kong April. Ganahan nako birahon ko niya og awayon si Aki kay gipamakakan ko pero ning tutok rasad siya nako and to act na wanako na sakpan si Aki. Sayop man pero gi pasakitan nako si April
" Kung nasuko ka nako ba na wala pa nako nauli ang payong ayaw sad og imbento og storya ana April. Kaila kang Aki. Dili man siya sama sa imong paratang sa iyaha. I don't know nganong ing ana ka, basin tinood gyud na naibog ka sa akoa maong gina ing ani nimo akong uyab." Singka nako. Namula dayon iyang mata. Ganahan nako siya gakson pero si Aki nalang akong giduot sa akoa na gahilak. Ganahan nako iparoo si Aki pero uyab nako siya, sa kadugay na develope napod ko niya.
BINABASA MO ANG
Murag kamo ( pero dili diay to)
Novela Juvenila label story which you can adopt in reality.