Jimin'den;
Lanet alarmımın sesi ile gözlerimi açmıştım. Karne tatilinin bitmesine lanet okurken bir yandan da lavaboya gitmiştim. Kıyafetlerimi çıkardıktan sonra duşa girmiştim.
Çıkınca ilk işim dişlerimi fırçalamak olmuştu. Bu gün'de her zamanki gibi feminen giyinicektim dolabımın kapağını açtığımda birazcık düşünüp sonunda birisine karar verebilmiştim.
Takılarımı takıp hafif makyaj yapınca hazır olmuştum.
Kahvaltı etmeyi sevmediğim için ayakkabılarımı giydikten sonra dışarı çıkmıştım. Her zamanki gibi herkesin yargılayıcı bakışları beni buluyordu, sanki umrumdaymışım gibi.
Bir süre sonra Felix'in evini görmüştüm.
🍩
Felix'den;
Sabah alarmımın sesi ile gözlerimi açmıştım. Tuvalete gidip ihtiyaçlarımı karşılamış, elimi ve yüzümü yıkayıp dişimi fırçalamıştım. Odama döndüğümde çillerimi kapatıp, lip balm'ımı sürüp, takılarımı takmış ve dolabımın kapağını açmıştım. Uzun uğraşlar sonucu giyecekleri mi seçince neşe ile üzerime geçirmiştim.
Jimin ile kahvaltı yapıcağım için ayakkabılarımı giyip dışarı çıkmıştım, Jimin her zamanki gibi beni bekliyordu.
Yanına gidip sarılmıştım. İlk başta korksa da sonradan karşılık vermişti.Ayrıldığımızda ise muhabbet ederek okula doğru yürümüştük.
🍙
Taehyung'dan;
Mutfaktan gelen güzel kokular ile gözlerimi açmıştım cidden her eve bir adet Jin hyung lazımdı. Yavaş adımlar ile tuvalete gidip ihtiyaçlarımı giderdik ten sonra elimi ve yüzümü yıkayıp odama dönmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Feminen " SKZ x BTS
FanfictionHomofobik'lerin gittiği okul ve Eşcinsel'lerin gittiği okul birleşirse ne olur?