Sezon 2 bölüm 7

122 12 84
                                    

💖Jeon Jungkook💖

Jungkook, her zaman ki gibi şirketin yoğunluğu ile bunalmıştı. Şuan en çok istediği şey kocasının ve oğlunun yanında olmaktı.

Bu birkaç yılda çok şey değişmişti. Taehyung'a çıkma teklifi ettikten üç buçuk yıl sonra evlenmiştik.

Ailem hemen kabul etmese de Taehyung'un tatlılığına dayanamamışlardı.

Aslında aşkımızı kabul etmelerine sebep olan şey sanırım teyzemin vefatıydı.

Teyzem ve eşi trafik kazasında hayatını kaybetmişti ve Bom- Hwa kimsesiz kalmıştı.

Annem ne kadar istese de Bom- Hwa'yı evlatlık alamamış ve benim almamı istemişlerdi.

Taehyung ile ilişkimiz yeni olduğu için istemesem de Tae bunu öğrendiği anda çocuğu evlat edinmediğin sürece beni bu eve getiremezsin deyip abisinin evine gitmişti.

Hem Tae'nin olmayışı hem de Seokjin hyung'un psikolojik baskıları ile Bom- Hwa'yı evlat edinmiştim.

Annem ve babam, Tae'nin yaptıklarını duyunca bütün düşünceleri silinmiş ve ne kadar bu durumu sevmesem de her yanlarına gittiğimizde hep Tae ile ilgilenirlerdi.

Hayatımda verdiğim en iyi ikinci karar Bom-Hwa'yı evlat edinmek olabilirdi. Çünkü birincisi Tae ile evlenmekti.

Bir süre sonra daldığım hayallerden telefon sesiyle sıyrılmıştım.

Ekranda gördüğüm 'Muzlu sütüm' yazısı ile bütün yorgunluğum bitmişti resmen.

Telefonu açıp kulağıma dayadığımda, derin sesini duymuştum.

Tae; Aşkım~

Jk; Efendim güzelim?

Tae; Ne yapıyorsun?

Jk; Belgelerle uğraşıyorum güzelim sen ne yapıyorsun?

Tae; Hwa ile ilgileniyorum.

Jk; Çok yormuyor değil mi?

Tae; Hayır çok uslu bir tavşan o.

Jk; Sen neden aradın güzelim?

Tae; Abim aradı. Akşam yemeğe gelin dedi.

Jk; Kim huysuz Seokjin olan abin mi bu?

Tae; Ya deme abime öyle!

Jk; Tamam güzelim ben alırım seni gideriz. Tamam mı?

Tae; Tamam aşkım görüşürüz~

Jk; Görüşürüz. Hwa'yı öp benim yerime~

Şuan tek düşüncem işlerimi çabuk bitirmekti.

💜💜💜💜💜

İşlerimi bitirdiğimde saat 18:06'ya geliyordu. Eşyalarımı toplayıp odamdan çıktığımda çalışanların hepsi saygıyla önümde eğilmişti.

Asansörü çağırdıktan bir kaç dakika sonra gelmişti. İçeri girdiğimde sekreterim min-ji'nin de orada olduğunu görmüştüm.

Bu kadını ciddi anlamda hiç sevmiyordum. Sürekli erkek çalışanları etkilemek için garip hareketler yapıyordu.

Karşı cinsi etkilemek için kendini değiştiren kadınları sevmiyordum.

Asansör durunca inmiş ve şirketten çıkmıştım.Arabama bindiğimde telefonumu çıkarıp Taehyung'a mesaj atmış arabayı çalıştırmıştım.

💖Jeon Taehyung💖

Jungkook'un mesajını alınca oğlumu da alıp odaya çıkmıştım.

Kendim için elbise seçerken, Hwa'da kendine kıyafet seçiyordu.

" Feminen " SKZ x BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin