34

636 53 38
                                    

Seokjin'den;

Sabah feci bir boğaz ağrısı ile uyanmıştım. Zar zor merdivenlerden inip mutfağa girmiş ve çocuklara kahvaltı hazırlamıştım.

Okula gitmek için gücüm yoktu bu yüzden her kes'i kaldırıp kahvaltı etmiş ve zorda olsa okula gitmelerini sağlamıştım.

Odaya yönelip kendimi yatağa atmış ve üşüdüğüm için yorganı kafama kadar çekmiştim.

Ne kadar uyuduğumu bilmiyorum fakat çalan zil ile zorla ayağa kalkıp aşağıya inip kapıyı açmıştım.

Nanjoon'dan;

Sabah kötü bir ruh haliyle yataktan doğrulmuşrum. Yavaşça lavaboya gidip işlerimi halletmiş ve odaya geri dönmüştüm.

Dolaptan giyecek bir kaç parça kıyafet çıkarıp üzerime geçirmiştim.

Ardından aşağıya inip evden ayrılmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ardından aşağıya inip evden ayrılmıştım. Bir süre sonra okula varmış ve merdivenlere yönelmiştim.

Sınıfa girdiğimde Seokjin'i görememiş ve merakla bir kaç kişiye sormuştum fakat onlar da bilmiyordu.

Gerçi yaptığım salaklıktan sonra o başka bir kişinin yanına oturmuştu ama neyse.

Hoca geldiğinde derse odaklanmaya çalışsam da başarılı olamamış ve gözlerim Seokjin'i arayıp durmuştu.

En sonunda ders bitmiş ve Seungmin'im sınıfına doğru ilerlemiştim.

Seungmin tam sınıftan çıkacakken yakalayıp durdurmuştum.

Joon; Seokjin nerede Seungmin?

Seung; Neden soruyorsun?

Joon; Merak ediyorum! Cevap vermeyecek misin?

Seung; Oh. Seokjin hyung sabah çok hastaydı fakat bizi zorla okula gönderdi.

Joon; Çok mu hastaydı! Nasıl bir hastalık!

Seung; Umm? Büyük ihtimal grip.

Joon; Siz merak etmeyin ben bakarım Seokjin'e.

Seung; Yapar mısın gerçekten bunu! Seokjin hyung biz hastalanınca çok güzel bakar fakat kendisi hastalanınca önemsemez hiç!

Joon; Tabi bakarım ben sen sınıfına dön hadi.

Müdürden izin alıp okuldan çıkmış ve Seokjin'in evine doğru yürümeye başlamıştım.

Bir süre sonra kapının önünde durup zili çalmıştım. İçeriden yavaş adım sesleri gelmiş ve zorlukla kapı açılmıştı.

Yorgun gözleri beni görünce şokla açılmış ve iyice şişen dudakları açılmıştı.

Jin; Namjoon senin burada ne işin var?

Joon; Sana bakmak için geldim.

Jin; İhtiyacım yok geri git.

" Feminen " SKZ x BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin