Yazardan;
Felix kantin sırasında aburcubur almak için bekliyordu her zamanki gibi etek giymişti ve çoğu kızdan daha güzel ve narin duruyordu.
Bir şey'ler almış tam gidecekken omuzuna atılan kol ile durmuştu.
Hj; Gece bana gelmeye ne dersin güzellik?
Yüzüne boş boş bakıp yürümeye devam etmişti. Kolundan tutulup geri çekilene kadar.
Hj; Hadi bebeyim bir gece.
Lix; Erkeğim lan ben!
Kolumu bırakıp şaşkınlık ile bana bakmıştı.
Hj; Nasıl erkeksin sen lan sürtük!
(... Sövmek serbest arkadaşlar)Umursamadan yürümeye devam etmiştim.
Hoseok'dan;
Bütün dans öğrencileri toplanmıştı ve homofobikler okulundaki dans öğrencilerini bekliyorduk.
Giren öğrenciler kendilerini tanıtmış ve bizden uzak bir yere oturmuşlardı.
Hoca; Evet arkadaşlar dans sınıfı başkanımız biliyorsunuz ki Hoseok, bu konuda sıkıntısı olan yoktur sanırım.
Sınıftaki en iyi dans eden kişi Hoseok'tu ve bu değişmedi herkez hem fikir mi?Yeom; Hocam ben olmak istiyorum?
Hoca; Hoseok'tan daha iyi misin?
Yeom; Evet ben bu işin en iyisiyim.
Hoca; 1 hafta sonra deneyeceğiz bakalım Hoseok'tan daha iyimisin?
Chan'dan;
Yine okula erken gitmiştim kantinden bir tane çilekli süt alıp sınıfa gitmiştim.
Sırada yazan tüm hakaretleri ve küfürleri silmiştim.Küçük bir kağıdı koparıp ona güzel sözcükler yazmıştım. Masasının üstüne indirmiştim.
Sınıfa giren Seungmin ile hayranlıkla onu süzmüştüm her zamanki gibi mükemmel gözüküyordu.
(Altında siyah eşofman)
Yanıma oturmuştu tam çantasını indirecekken süt'ü görmüş ve eline almıştı notu okuduktan sonra minik bir tebessüm etmiş ve sütün kapağını açıp içmeye başlamışrı. Hayatımda gördüğüm en güzel görüntü gözlerinde gördüğüm parıltılar olabilirdi. (Çok aşıksın Chan)
Taehyung'dan;
Lavaboda ellerimi yıkarken tuvaletin kapısı açılmış ve içeri bana takıntılı olan çocuk girmişti. İçimden koca bir siktir çekip acele ile kapıya yönelmiştim. Önüne geçmişti. Hayır lütfen bu olmasın.
Tae; Çıksana lan önümden!
Mark(?); Sakin güzelim birazcık eğlendikten sonra bırakacağım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Feminen " SKZ x BTS
FanfictionHomofobik'lerin gittiği okul ve Eşcinsel'lerin gittiği okul birleşirse ne olur?