Seokjin'den;
Kardeşlerim ile okula gidiyorduk Tae neşe ile bir şeyler anlatıyor Seungmin ise onu dikkatle dinliyordu ileride duvara yaslanmış bizi izleyen 3 kişi dikkatimi çekti. Pür dikkat bizi izliyorlardı homofobik oldukları bakışlarından belliydi tam yanlarından geçiceğimiz sırada içlerinden birisi laf atmıştı."Bu gün kimin altına gireceksiniz ibneler?"
Takmayıp ilerliyecektim ki Seungmin'in sesini duymam ile sinirlerim tavan yapmıştı. Kimse benim kardeşlerime dokunamaz.
Yanlarına gidip penisi ne tekme atmıştım. Geriye doğru sendelemesi ile Seungmin'in bileğini turmuş ve okula doğru yürümeye başlamıştım.
Tae'nin yanına gelince rahat bir nefes vermiştim. Arkamdan bağırdıklarını duysamda umurumda olmamıştı.
Jisung'dan;
Hazırlanıp okula gitmek için kapıyı açmıştım. Aynı anda karşı kapıda açılmıştı. Apartman'da ki çoğu kişi homofobik olduğu için pek konuşmazdım bu yüzden umursamadan yanından geçicektim ki ayağını uzatması ile yere kapaklanmıştım.
" Bir günaydın yok mu ibne? "
Kendime gelmem ile yerden hızlıca kalkıp aşağıya koşmuştum. Dışarı çıkınca tam rahat bir nefes vericektim ki arkamda olduğunu fark edip hızlı hızlı yürümeye başlamıştım.
Okulumuz aynı yönde olduğu için peşimden geliyordu psikopat manyak.
Görüş açıma Jeongin'in girince acele ile yanına gitmiştim.
"Günaydın hyung~~"
"Günaydın yavru tilkim gidelim hadi. "
Namjoon'dan;
İbne'nin attığı tekme halen canımı yakıyordu nasıl ayak varsa. Tüm okul toplanmış Müdürün gelmesini bekliyorduk önemli bir şey açıklayacaklarmış.Müdürün gelmesi ile tüm uğultular kesilmişti.
"Merhaba arkadaşlar bu gün size çok önemli bir açıklama yapacağım. Çoğu kişi belki istemeyecek ama okulumuz yıkılacağı için eşcinsellerin gittiği okula gitmek zorundayız. "
Okulda büyük bir sessizlik olmuştu.
Joon; Ne?
Lisa; Hocam ne saçmalıyorsunuz ibneler ile aynı yeremi gideceğiz!
Yoongi; Hocam saçmalamayın.
Ve bunun gibi bir çok cümle kurulmuştu.
Müdür; Arkadaşlar üzgünüm ama hiç bir okul kabul etmedi sadece eşcinseller okulu kabul etti ve şimdi dağılabilirsiniz okula 2 gün sonra başlayacaksınız.
Müdür gidince bizim gurubun yanına gitmiştim.
Yg; Sikerim böyle işi orospular ile aynı okulda okumam ben
Hj; Belki güzel kız vardır hm?
Joon; Kızlar'da ibne amk.
Chan; Orada okumamız onlara zorbalık yapamayacağımız anlamına gelmiyor.
Joon; Haklısın o okulu o sürtüklere dar edelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Feminen " SKZ x BTS
FanfictionHomofobik'lerin gittiği okul ve Eşcinsel'lerin gittiği okul birleşirse ne olur?