Namjin;
Namjoon, boynundaki sıcaklık ile gözlerini açmıştı. Eşi her zamanki gibi ona sokulmuş ve kafasını boynuna gömmüştü.
Saate baktığında, Seokjin'in işe gitmesine 2 saat kaldığını görmüştü. Yavaşça çekilse bile Seokjin anında gözlerini açıp kaşlarını çatmıştı.
Jin; Ne oluyor amk!
Joon; Bebeğim kahvaltı hazırlıyacak-
Jin; Höst ulan geçen sene mutfakta beni düşürüp kolumu kırdın amına koyayım! Nasıl yaptığını bilmiyorum bile!
Joon; Ya sende öyle cilveli konuşmasaydın o zaman?
Jin; Cilve mi!? Tabağımı kırdın diye sövüyordum ulan!
Joon; Sesini incelttin?
Jin; Her sesini incelten sana cilve mi yapıyor? Bak mesela Jimin. Sesi hep ince!?
Joon; Konu ne ara Jimin'e geldi amına koyayım!?
Jin; Yok ki amına koyayım?
Joon; Benim'de yok ne yapıcaz?
Jin; Ya bir s-
Dudaklarına vurmam ile kafama yumruk atması bir olmuştu. Benim haşin bebeğim🥺.
Joon; İşe gitmene 2 saat var giyin bakayım~
Jin; Sen işe gitmeyecek misin?
Joon; Gideceğim ama öğlen.
Jin; Peki.
Seokjin dün ütülediği takım elbiseyi almış ve üzerine geçirmişti. Masadan gözlüğünü alıp takmış ve saçlarını yanlara taramıştı.
Lip balm'a uzanacakken, Namjoon her zamanki gibi engelleyip mutfağa doğru ittirmişti eşini.
Joon; Zaten fazlasıyla dikkat çekiyorlar! Katil mi edeceksin beni sen!
Jin; Sen neden sürüyor lan o zaman köpek!
Joon; Aaa! Kocaya köpek denir mi!?
Jin; Koca köpeklik yapıyorsa denir! Sende sürme o zaman!
Joon; Ya ben kendi isteğimle sürmüyorum ama!
Jin; Sus konuşma inanırım.
Joon; İnan diye uğraşıyorum zaten amk?
Jin; Sus be!
Mutfağa girince, Seokjin eşinin kolundan tutup sandalyeye oturtmuş ve kahvaltıyı hazırlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Feminen " SKZ x BTS
FanficHomofobik'lerin gittiği okul ve Eşcinsel'lerin gittiği okul birleşirse ne olur?