💜
Minsung'dan;Gelen ağlama sesi ile Jisung daha yeni daldığı uykudan uyanmış ve bebek odasına doğru ilerlemişti.
Artık ağlayacak duruma gelmişti. Minik bebekleri sürekli ağlıyor ve uyumuyordu.
Minho'nun gece çekimleri vardı ve saat beşte gelecekti. Gerçi saat 5'e gelmek üzereydi.
Kucağımda ki bebek ağlamayı bırakmış ve uykuya dalmıştı. Tam kalkacaktım ki arkamdan sarılan kollarla kendimi eşimin kucağına bırakmıştım.
Lino; Benim bebeğim çok mu yorulmuş~
Jisung; Gece ağlayıp durdu...
Lino; Uyutayım o zaman ben koca bebeğimi hm?
Jisung; Hm hm~
Minho eşini kucağına alıp yatak odasına götürmüş ve nazikçe yatağın içine bırakıp üzerini örtmüştü.
Ardından kendisi yanına yatıp kollarını sarmıştı. Ânında uykuya dalan eşinin dolgun yanaklarına öpücükler kondurup kendisi de uykuya dalmıştı.
🍓
🍡
🧋
Çift ağlama sesleri ile irkilip aşırı yakın olan yüzlerini bir birine çevirmişti.
Lino; Acıktı sanırım ha?
Sung; Olabilir.
Yataktan kalkıp saate bakmış ve iç çekmiştim. Şuan bu saatte kalkıp çekimlere gitmeliydim fakat bebeğim sayesinde 4 aylık bir izin günüm vardı.
Sincaplı pijamalarımla mutfağa inip anne sütünü biberona koyup bebeğimin odasına geri çıkmıştım.
Kucağıma alıp sütü içirmiş ve gazını çıkarmıştım. (Hiç bebek bakmadım çaktırmayın🤫)
Aşağıya inip kahvaltıyı hazırlamaya başlamıştım. Bir kaç dakika sonra belime sarılan kollar ve burnuma dolan naneli duş jeli kokusuyla Minho'nun geldiğini anlamıştım.
Lino; Ne pişiriyormuş benim bebeğim~~
Sung; Pankek yapıyorum.
Lino; Hmm~~
Sung; Minho elleşme pankekler yanacak!
Lino; Bana ne! Ben mi daha önemliyim pankek mi?
Sung; Sen ama aç kalırsan çok sinirli olursun. Sonra kavga edersin benimle~~
Lino; En zayıf noktamdan vurdun beni~~
Sung; Sen git yavrularımızı besle hadi~
Lino; Tamam bebeğim~!
Bütün pankekler pişince sofrayı kurup kahveleri koymuştum. Bu sırada Minho sandalyeyi çekip oturmuştu.
Sung; Bana da sandalye getirir misin?
Lino; Gerek yok.
Sung; Nasıl yok, ben nereye oturacağım?
Lino; Kucağıma~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Feminen " SKZ x BTS
FanficHomofobik'lerin gittiği okul ve Eşcinsel'lerin gittiği okul birleşirse ne olur?