Seokjin'den;
Sabah alarmımın çalması ile kalkıp tuvalete girmiştim. Kısa bir duş alıp dişlerimi fırçalamış ardından odaya geri dönmüştüm. Dolaptan kıyafet seçip üzerime geçirmiştim.
(Altında kot pantolon var)
Aşağıya inip kahvaltı hazırlamaya başlamıştım. Bir süre sonra arkamdan kollar sarılmıştı.
Tae; Günaydın hyung~~~
Jin; Günaydın? Keyfin yok gibi ne oldu?
Tae; Yoo~~~ Sen korkma diye bağırmadım.
Seung; Günaydın?
Jin; Günaydın~~~ Demek damadım Bana Chan'mış hm?
Seung; Sanırım öyle.
Tae; Ne damadı ya!!!
Jin; Abin sevgili yapmış!
Tae; NE!? NEREDE!?NASIL!? KİM!?
Jin; Adı Chan'mış?
Tae; Yaa~~ Hyung hani benimle evlenicektin!
Seung; 12 yaşında uyu diye söyledim ben O'nu! Ben ne bileyim unutmayacaksın.
Boş yaparak kahvaltıyı edip ayakkabılarımızı giymiş ardından dışarı çıkmıştık. Muhabbet ederek okula varmıştık.
Seungmin'i sınıfına bırakıp sınıfıma yönelmiştim. Sınıfa girip sırama yönelmiştim. Homofobik salağın yanında oturan sürtüğü görene kadar.
Jin; Ne oluyor bura da?
Mia; Sevgilimin yanında oturman dan rahatsız oluyorum uza başka sıraya sürtük!
Jin; Bak bana gerizekâlı bana bir daha sesini yükseltme ve senin çirkin sevgilin umurumda değil.
Joon; Benim güzel sevgilim ile doğru konuş #rusbu ç#cuğu!
Jin; Ağzını topla yoksa ağızın diye bir şey kalmayacak Kim Namjoon!!
Soobin; Seokjin-ah benim yanıma otura bilirsin hem bir homofobik ile otumamış olursun!
Joon; Ne?
Jin; Kay yana o zaman!
Soobin; Tamam Seokjin-ah!
Joon; Sana kim oraya oturabileceğini söyledi lan!
Jin; Keyfim ve kâhyası?
Joon; Keyfini de onun kâhyasını'da sikerim gel şuraya!
Jin; Kim Namjoon hemen şimdi ağzını topla. Bana bu hayatta kimse emir veremez! Anladın mı beni lan!!
Joon; Ben veririm! Gel şuraya amk orusbusu!
Jin; Bana bak amk homofobiği bir daha seni uyarmayacağım hayatının hapishanede geçmesini istemiyorsan o siktiğiminin çenesini kapat!
Joon; Sikeyim ananı(fısıldayarak)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Feminen " SKZ x BTS
FanfictionHomofobik'lerin gittiği okul ve Eşcinsel'lerin gittiği okul birleşirse ne olur?