26

823 72 101
                                    

26.bölüme geldik vay be... Zaman ne hızlı geçiyor değil mi?

Hoseok'dan;

Yugyeomun yanına geleceğim mesajından tam yirmi dakika geçmişti. Nedenini anlamadığım bir heyecan ile o'nu bekliyordum. Kendimi müziğin akışına bırakmışken kapının açılma sesini duymuştum.

Yug; Hoseok-ah çok iyi dans ediyorsun!

Gözlerimi açıp onun mükemmel yüzüne bakmıştım.

İstemsizce gelirken ki Yugyeom'u böyle hayal ettim üzgünüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İstemsizce gelirken ki Yugyeom'u böyle hayal ettim üzgünüm...

Yug; Selam?

Hobi; Selam~~

Yug; Gelsene oturalım hm?

Hobi; Olur.

Müziği kapatıp yanına gitmiştim. Yana kayıp bana yer açmıştı. Oturup onu izlemeye başlamıştım.

Yug; E naber?

Hobi; İyi gibi sen?

Yug; Ben de iyiyim. Seninle bir şey konuşmak istiyordum aslında.

Hobi; Dinliyorum?

Yug; Biliyorum ilk tanışmamış çok garip olmuştu. Ama zamanla sana karşı bir şeyler hissetmeye başladım. Deneyebilir miyiz? Benimle çikar mısın?

Tam bir şey diyecekken engelleyip konuşmaya devam etmişti.

Yug; İstemezsen anlarım! Yani sana çok kaba davramdım tam bir gerizekâlıyım.

Hobi; Bir izin mi versen?

Yug; Ah tabi. Yani olur. Konuşabilirsin ta ne-

Hobi; Yugyeom sus!

Yug; Tamam sustum!

Hobi; Ben de sanırım sana karşı bir takım duygular besliyorum. Eğer benimle oynamıyorsan evet seninle çıkarım.

Yug; Cidden mi! Yaşasın! Tamam ne zaman evleniyoruz?

Hobi; Ne?

Yug; Ay! Pardon heyecan yaptım birazcık! (İçinden Uke çıktı amk lsmslsmls)

Hobi; O zaman bu gün birşeyler yapalım mı o zaman!

Yug; Ne yapmak istersin bebeğim?

Hobi; Bilmem? Dans salonu haricinde pek bir yere gitmiyorum.

Yug; O zaman seni evime götürmemi ister misin film izleriz. (Çok sıradan oldu be. Önceden lunapark'a gitmedim bu yüzden bilmiyorum kusura bakmayın😖 Bütün uke'ler lunapark'ı çok seviyor genelde msndkmdld)

Hobi; Hayır! Benim evime gidelim! Lütfeeen~~~~

Yug; O zaman senin evine gidiyoruz!

Elimden tutup kaldırdı ve dışarı çıktık.

" Feminen " SKZ x BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin