Min Yoongi; 22 yaşında model ve oyuncu, Jimin ve Kızına çok düşkün.
Kim Namjoon; 26 yaşında avukat, Seokjin'i çok seviyor fakat eğer çocuk sahiplenirlerse Seokjin'in kendisinden sıkılacağını düşünüyor. (Ne alaka...)
Bang Chan: 24 yaşında, Seungmin'e her gün daha fazla aşık olduğuna inanıyor, ana okulu öğretmeni, çocukları çok seviyor.
Lee Minho; Jisung'un çalıştığı modellik şirketinde model, oğlunu çok seviyor, tek ailesi Jisung ve minik bebeği. (😔...)
Hwang Hyunjin; Model ve oyunculuk yapıyor, arkadaşlarına kendisini çok zor affettirdi. Felix'i yaptıkları için çok pişman. Tâbi Ukeler hariç hepsine affettirebildi. Felix ile ilgili tek öğrene bildiği şey ise Avusturalya- Sydney'e gittiği. (Sürün🥰)
Seo Changbin; Spor salonu sahibi, Jeongin'i son görüşünden bu yana 5 yıl geçti. Jeongin'i sevdiğini fark etti. (Jeongin Busan'da ki bir eşcinsel okuluna gitti(yani doğduğu yer))
Kim Yugyeom; Dans öğretmeni, Hoseok ile mükemmel bir evliliği var, çocuk evlat edinmek istiyor.
Jeon Jungkook; Seokjin ile anlaşamasa bile Taehyung ile evlenmekten gayet memnun, kuzenini(oğlunu) çok seviyor.
Lee Eun-Jin; 23 yaşında beden eğitimi öğretmeni, Kwan ile sevgili.
Kim Ji-seok; 28 yaşında Jooyeon ile evli, çocuk istiyor fakat eşine sormaya çekiniyor.(Neden ben de bilmiyorum🙃)
Sürün Hyunjin...
Nasılsınız?
Tanıtım bölümlerini bugün bitirmek istiyorum...
Sonra diğer ficlere de yb atmam lazım.
Diğer bölümde görüşmek üzere meleklerim! 💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Feminen " SKZ x BTS
أدب الهواةHomofobik'lerin gittiği okul ve Eşcinsel'lerin gittiği okul birleşirse ne olur?