Chanmin;
Seungmin yanındaki gülüşmeler sesleri ile gözlerini açmıştı. Eun-Mi uyanmış ve Chan ile birbirine sırnaşıyorlardı.
Cidden hem kızım, hem de kocam birer temas bağımlısıydı.
Doğrulmaya çalıştığımda kalçama saplanan ağrı ile kısıkça inleyip, yatağa geri yayılmıştım.
Evet Chan ile soft ilişkimiz, o sırada pek soft olmuyordu.
Chan, Eun-Mi'yi odasına gönderip yanıma gelmiş ve dudaklarıma minik öpücükler kondurmuştu.
Chan; Canın çok mu acıyor güzelim?
Seung; Hm hm.
Chan; Üzgünüm, fazla sert davrandım.
Ama sen de o adamın yanağından öpmeyecektin!Seung; Chan! Adam dediğin daha 4 yaşında bir çocuk!
Chan; Öptün mü öptün.
Seung; Sen de okulda ki çocukların elini tutuyorsun ona bakarsan?
Chan; Sen öpme ben yanlarına yaklaşmam!
Seung; Of! Chan zaten canım acıyor!
Chan; Ya tamam, tamam öpebilirsin küçük çocukları~~
Seung; Kalçam ağrıyor diyorum, sen öpebilirsin-öpemezsin diyorsun halen!
Chan; Gel masaj yapayım bebeğim?
Seung; Olur. Çok ağrıyor.
Chan; Üzgünüm güzelim~ Sinirlenince böyle oluyorum biliyorsun.
Seung; Keşke ortada sinirlenecek bir şey olsaydı ama.
Chan, Seungmin'i yavaşça ters çevirmiş ve beline nazikçe masaj yapmaya başlamıştı.
Bir süre sonra Seungmin'in acısı azalmış ve uykusu gelmişti. Yavaşça gözleri kapanırken, bir süre sonra kendini uykunun kollarına bırakmıştı.
Chan, eşinin uyuduğunu fark edince üstünü örtüp kızının okulu için hazırlanmaya başlamıştı.
Normalde, Chan servis ile gitmesini önermişti fakat eğer eşinizin Seokjin gibi panik bir abisi varsa bu pek mümkün değil.
5 dakika da o kadar kötü seneryolar kurmuştu ki Seungmin bile panik olmuştu.
Kapıyı çalıp Eun-Mi'nin odasına girmiştim. Saçlarını tarama çalışıyordu fakat uzun olduğu için çoğuna ulaşamıyordu.
Yanına ilerleyip tarağı almış ve uzun saçlarını yavaşça taramaya başlamıştım.
Seungmin'den öğrendiğim şekilde saçlarına tatlı bir şekil verip sanat eserime bakmıştım. Seungmin burada olsa benimle gurur duyardı.Dün Seungmin'in ütülediği üniformayı çıkarmış ve yatağın üzerine koymuştum. Neden bu kadar kısa olmak zorunda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Feminen " SKZ x BTS
FanficHomofobik'lerin gittiği okul ve Eşcinsel'lerin gittiği okul birleşirse ne olur?