¹⁰

337 28 6
                                    

️⚠️⚠️⚠️
Bölüm kayması
Bölüm sayılarını kontrol ederek okuyun lütfen






Jungkook

"Sana inanamıyorum Jungkook" yatağın karşısına sabitlediğim noktadan gözlerimi çekip kollarını birbirine dolayıp sandalyede oturan Taehyung'a bakmıştım. Bana o kadar sinirli bakıyordu ki gerilmiştim. Stresten dolayı alt dudağımı dişlemeye başlamıştım.

"Sana kızgınlıkta olmadığın sürece bastırıcı kullanmanın zararlı olduğunu söylemiştim" sağ bacağı da hızlı hızlı sallanmaya başlayınca ne yapacağımı bilemez olmuştum.

Amacım kendime zarar vermek değildi. Sadece diğerlerinin kokumu alıyor olması beni geriyor ve rahatsız ediyordu. Bu engelleyebileceğim bir şey değildi.

"Üzgünüm"

"Bana yalan söyledin. Kullanmıyorum dedin."

"Üzgünüm"

"Kendine nasıl göz göre göre zarar verebilirsin aklım almıyor"

"Üzgünüm"

"Kurduna zarar gelebilirdi. Bunu biliyorsun"

"Evet üzgünüm"

"Şunu demeyi kes sinirimi bozuyor" birden bağırması ile sıçramış ve gözlerimi kaçırmıştım.

"Doktorun dediğini duydun değil mi vücudun bastırıcıya alıştığı için kızgınlık zamanı hiçbir işe yaramayacak"

"Duydum"

"Herzamankinden çok acı çekeceksin"

"Evet biliyorum"

"Biliyorsun madem neden kullandın Jungkook?"

"Yeter beni azarlamak için mi geldin Taehyung. Kullandıysam kullandım. Kokumu sevmiyorum tamam mı? Başkalarının da kokumu almasını istemiyorum " sinirle söylediğim şeyle kaşlarımı çatmıştım. Sesimi yükseltmek istemesem de üstüme çok gelmişti.

"Aptal kokumu sevmiyorum ne demek? Senin kokun kadar güzeli yok ki" ani iltifatı ile yanaklarımın kızardığını hissetmiştim. Ona göre kokum güzel olabilirdi ama başka biri için geçerli değildi.

"Aman tanrım bunun için kızardığına inanamıyorum" dedi ve oturduğu yerden kalkıp bana doğru yaklaşıp elini çeneme koyarak ona bakmamı sağladı. Gözlerimiz orta yolda buluştuğunda bir an nefessiz kalmış gibi derin soluk çekmiştim içime. Yakınlığımızdan dolayı Taehyung'un sert nefesleri yüzüme çarpıyordu.

"Öylece kollarıma bayıldığında aklımı kaçıracağımı hissettim. Gguk bugün beni çok korkuttun." Bana sesleniş şeklini uzun bir sonra ilk defa yüz yüzeyken ondan duyuyordum ve bu ister istemez nabzımı hızlandırmıştı.

Taehyung boşta kalan elini kaldırıp uzun saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırmıştı. Ardından elini saçlarımın üstüne koyduğunda odada artan feromonlarının yoğun kokusunu almaya başlamıştım. Zaten geldiğinden beri kokusu odaya iyce sarmış ve benim kokum ile karışmıştı.

"Yumuşacık ve çilek gibi kokuyor saçların " dedi. Bakışları söyledikleri ile değişmişti. Gözleri parıldıyordu. Tam bir şey diyecektim gibi aniden açılan kapı ile bakışlarım oraya dönmüştü. Taehyung gelen kişilerii görür görmez benden ayrılıp kenara geçmişti. Annem ve arkadaşlarım odaya girmişler ve kapıyı kapatmışlardı.

"Güzel bebeğim" annem koşturarak yanıma gelmiş ve bana kocaman sarılmıştı. Geri çekildiğinde Taehyung'a bakmış ve şaşkın bakışları ile bana bakmayı da ihmal etmemişti.

QUERENCİA~ Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin