1Yıl Sonra Mezuniyet Günü
Jungkook
Bugün mezun oluyordum. Lise hayatım tamamen bitiyordu bunu ise bugün eğlenerek kutlayacaktım.
Lise bana en güzel dostluklarımı ve biricik aşkımı vermişti. Liseyi çekilir yapan da buydu benim için. İlerde bu yılları yaşadığıma asla pişman olmayacaktım. Herşeyi ve herkesi güzel hatırlayacaktım.
Tüm arkadaşlarım kendi hayat rotalarını çizmişti. Ama bu demek değildi ki birbirimizden ayrı düşeceğiz. Mesela Seokjin Hyung ile Namjoon Hyung aynı üniversiteyi tutturup mühendislik okuyorlardı. İlişkileri mükemmeldi ve okul bitince evlenmeyi düşünyorlardı. Hoseok Hyung ise mezuna kalıp üniversiteye bizimle gitmeye karar vermişti. Onun ise flört ettiği biri vardı. Her ne kadar onunla ciddi düşünmese de ona çok değer verdiğini biliyordum. Jimin ile Yoongi ise mühürlenmişti. Bu kararları bizi şaşırtsa da hepimiz onlara saygı duyuyorduk. Jennie şaşılacak bi şekilde geçen sene Hoseok Hyung ile gittiği mezuniyet partisinde ruh eşini bulmuştu. Neyse ki o Seokjin Hyung gibi sorun çıkartmadan eşine hemen alışmıştı. Herkesin hayatında değişiklikler vardı ama kimse kişiliğinden ödün vermemişti. 1 yıl daha yaşlanmıştık belki ama bu yıl bize güzellikler katmıştı.
Şimdi gelelim Taehyung ile bana. Onu çok seviyordum. İlişkimizde bir buçuk yıl olmuştu. Onunla her şey çok güzeldi. Tek sorun sevgili olduktan sonra biraz kıskanç bir adam olmuştu. Bu halleri bana çok tatlı geliyordu ama Taehyung onu ciddiye almadığımı düşünüp trip atıyordu. Bazen delta olduğunu unutuyordu. Tam bir ilgi bağımlısıydı. Eh ben de onu ilgisiz bırakmıyordum. Onun haricinde aynı üniversiteye gitmek için bütün yıl beraber ders çalışmıştık. Ben veteriner olmak istiyordum. O ise hukuk istiyordu.
Bugün ise sınava girmeden önce son kez eğleneceğimiz o gündü. Taehyung 2 saat sonra beni evimden alacaktı ve biz beraber o partinin tozunu attıracaktık.
Ancak bugün üstümde tuhaf bir ağırlık vardı. Yanaklarım normalden fazla kızarıktı. Üşütmüş olabileceğimi düşündüm ve makyaj masasına oturdum. Kıyafetimi giymeden önce makyajımı yapacaktım. Makyajın tonunu kıyafetinin rengi ile aynı tonda yaptım. Sadeydi ama güzeldi. 1 saat kala ise kıyafetlerimi giydim. Kıyafetim siyah ağırlıklıydı. Altımda siyah bir pantolon üstümde ise belimi açıkta bırakan bir gömlek ve boynumdan başlayıp belimde biten bir zincir vardı. Güzeldi. Ancak Taehyung'un nasıl bulacağını merak ediyordum. Ben bunları düşünürken zil çaldı. Taehyung'un gelmesine daha vakit olduğu için umursamadım. Bu yüzden annemle babamın geleceğini düşünmüştüm. Babam annemi akşam yemeğine dışarı çıkartmıştı. Otomatik olarak evde tektim. Kapıyı açtığımda karşımda Taehyung vardı. Doğrusu bu kadar erken geleceğini düşünmemiştim. Taehyung'un gülümseyen yüzü beni süzdükten sonra yerini şaşkınlığa bırakmıştı.
"Jungkook" dedi. Gözleri bendeyken
"Efendim"
"Sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun" kaşlarımı çattım.
"Kötü mü olmuş" dedim dudaklarımı büzerek. Beni bir kez daha süzdü. Sonra içeri girip kapıyı kapattı. İki elinide açıkta kalan belimin iki yanına koyup beni kendine çekti. Ellerim önce omuzuna çıktı sonra boynuna dolandı.
"Harika olmuşsun"dedi ve kafasını boynuma koydu.
"Sen de harika olmuşsun" dedim
"Kıyafetlerime bakmadın bile"
"Sen her halinle harika gözüküyorsun zaten" dedim flörtöz bir şekilde. Kıkırdadı ve geri çekilip göz göze gelmemizi sağladı.
"Başladı bizim mesai. Tatlılık krizine gireceğim şimdi. Gerçi bugün tatlıdan ziyade taş gibi olmuşsun" dedi. İltifatı karşısında yanaklarım iyice kızarmış ve foremon kokum odayı kaplamıştı. Taehyung önce kaşlarını çattı sonra kafasını yukarı kaldırıp derin nefes aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
QUERENCİA~ Taekook
FanfictionQuerencia: insanın evi gibi gördüğü,kendini güvende hissettiği yer Taehyung: Jungkook belki inanmayacaksın ama ben yanındayken ilk kez evimde gibi hissetmiştim. Texting Düzyazı Omegaverse Taehyung Delta Jungkook Omega