️⚠️⚠️⚠️
Bölüm kayması
Bölüm sayılarını kontrol ederek okuyun lütfenJungkook
Seokjin Hyung elindeki takımları belirlediğimiz kağıtlardan birini seçmiş ve geriye 3 tane kağıt kalmıştı. Hyung gözlerini kapatıp kağıdı açmış ve konuşmuştu.
"Gözümü açayım mı?" diye sormuştu.
"Aç!"hep bir ağızdan bağırmıştık. Tabiki de Taehyung hariçti
"Açıyorum"
"Aç!"
"Emin misiniz?"
"Ee Seokjin bokunu çıkarma oyunun" Hoseok Hyung, Seokjin Hyung'un ensesine vurup elindeki kağıdı okumuş ve
"A grubu yani Jimin'in takımındasın " demiş sonra küçük kağıdı buruşturup cebine koymuştu.
"Her neyse sıra bende" yerinde sıçramıştı. Bu tepkisi ile hafif kıkırdamıştım. Bakışlarım kısa süreliğine Taehyung'a kaydığında çatık kaşları ile karşılaşmayı beklemiyordum.
Ne yani Hoseok Hyung'a gülmeme mi kızmıştı?
Ondan bakışlarımı çekip tekrar arkadaşlarıma odaklanmıştım. Ancak tam karşınızda ve size sinirli bir şekilde bakan bir delta varsa işiniz zordu.
"Yaşasın en sevdiğim omeganın takımındayım" dedi. Bahsettiği kişinin ben olduğunu gülümseyerek bana bakmasından anlamıştım. Hoseok Hyung yanıma doğru gelip durmuş ve sessizce fısıldamıştı.
"Hepsini ezip geçeceğiz" demişti. Jennie sahte bir öksürük ile dikkatleri üzerine toplamıştı.
"Hobim en sevdiğim falan demesen"demişti Taehyung'u göstererek. Taehyung'un nasıl baktığını az çok bildiğimden ona hiç dönmedim ve yerdeki iki kağıttan birini alan Jennie'ye baktım. O hiç beklemeden kağıdı açtığında gülümseyerek Jimin'e baktı.
"Çakma sarının takımındayım" demiş kağıtta ki yazıyı bize göstermiş ve Jimin'in yanına oturmuştu.
"Taehyung da Jungkook'un takımında o zaman" Jimin konuşmuş ve elindeki telefonu açıp konuşmaya devam etmişti.
"Süre 120 saniye, pas hakkı 4, tabu 1 ve 15 da biter tamam mı?" demiş ve teker teker gözümüze bakmıştı. Kimseden ses çıkmayınca o da kafasını salladı.
Yaklaşık yarım saat önce yemeğimizi yemiş, tatlılarımuzı bitirmiş ve annemin kısa(!) süren sohbeti ardından çocukları odama çıkarmış ve tabu oynamaya karar vermiştik. Fikir Seokjin Hyung'dan çıkmıştı. Kimse de itiraz etmemiş ve oynamayı kabul etmiştik. Ben Taehyung karşı çıkar ya da en azından oynamak istemeyeceğini söyler diye düşünmüştüm ancak beklediğim tepkiyi hiç vermemişti. Hatta şaşırtır bir şekilde aşağıda arkadaşlarım ile konuşmaya çalışmış hatta Seokjin Hyung'un yaptığı dede espirilerine üç kez sesli bir şekilde gülmüştü. Belki bu yüzden Seokjin Hyung ona karşı daha ılımlı yaklaşıyordu.
"Başlıyoruz. Seokjin Hyung ve Jen karşıma geçin ve türetebildiğiniz kadar kelime türetin" demişti. Daha sonra başlata basmıştı. Jimin'in bir yanında ben diğer yanında Hoseok Hyung vardı ve yasaklı kelime söyleyip söylemediğini kontrol ediyorduk. Çıkan ilk kelime 'diz'di.
"Şimdi biz nasıl ayakta dururuz?"
"İskelet"
"Ayak"
"Evet iskeletimizi hareket ettirdiğimiz noktalara ne denir?"
"Eklem"
"Evet eklem. Ayaktan yukarı doğru olan eklem yerleri neler?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
QUERENCİA~ Taekook
FanficQuerencia: insanın evi gibi gördüğü,kendini güvende hissettiği yer Taehyung: Jungkook belki inanmayacaksın ama ben yanındayken ilk kez evimde gibi hissetmiştim. Texting Düzyazı Omegaverse Taehyung Delta Jungkook Omega