Pazartesi
Jungkook'dan
Bugüne çok güzel duygularla başlamıştım. Diğer günlere nazaran ilk defa pazartesi okula mutlu ve heyecanlı gidiyordum. Çünkü bende ki değişimlerin farkındaydım. Yeni duygular yeni heyecan ve yeni mutluluk sebebi hepsi yeniydi ve bunları çoktan üstlenmiştim. Bugün Taehyung'u göreceğim için okula erkenden gittim. Aslında bugün onunla okula gitmeyi düşünmüştüm ama sabahın köründe beni almaya gelen jennie ve jimin ikilisi yüzden hevesim kursağımda kalmıştı.
Gerçekten bugün beni alasıları tutmuştu.
Neyse her şey güzel giderken dakika bir gol bir kötü şeyler olacağını hissetmiştim. Nasıl mı?
İlk dersimiz biyolojiydi ve ben Bu dersi de öğretmeni de çok severdim. Öyle ki Bay Choi de beni severdi. Ancak ilk defa o adamdan nefret etmiştim. Bugün bize ikili gruplardan oluşan bir proje vermişti. Tamam bunda sorun yoktu. Sorun grubun karma sınıflardan oluşmasıydı. Biliyordum ki Bay Choi Taehyungların sınıfa da giriyordu ve demek oluyor ki onlara da aynı projeyi vermişti. Bay Choi grup isimlerini oluşturduğunu ve kim ile kimin eş olduğunu söyledi. Ben 11-F den Minho diye biri ile eştim. Taehyung'un kim ile eş olduğunu bilmemek ise can sıkıcıydı. Onunla eş olmak istiyordum. İşte bu yüzden zil çalar çalmaz öğretmenler odasına gidip Bay Choi ile konuşmaya çalıştım."Merhaba hocam"
"Merhaba Jungkookcuğum bir sorun mu vardı?" dedi samimi gülümsemesi ile. Bundan güç alarak beni ret etmeyeceğini düşünmüştüm.
"Evet hocam proje eşim ile ilgili"
"Evet Jungkook seni dinliyorum"
"Hocam proje eşimi değiştirebilir miyim?" Dediğimde kaşlarını çattı.
"Arkadaşın ile bir sorun mu var aranda. Neden değiştirmek istiyorsun?"
"Hayır hocam bir sıkıntım yok. Sadece proje eşimi Kim Taehyung yapabilir misiniz diye soracaktım?" Umutla gözlerine baktım.
"Üzgünüm Jungkook. Başka birini isteseydin yardımcı olurdum ancak Taehyung ve Hana'yı ayrı gruplara veremem"
"Taehyung ve Hana aynı gruptalar mı?"
"Evet yüzyılın deltası ve vitası oldukları için yakın olmaları gerektiğini düşündüm"
"Ne?"
"Kurtları birbirlerini farketmiştir tabi ama ben diğer türlü de yakın olmalarına yardımcı olmak istedim. İkisi birbirlerine çok yakışıyorlar. Anlıyorsun beni değil mi Jungkook?" Gözlerim dolmuş bir şekilde kafa salladım. Ancak onayladığım için değildi bu gerçeklerin yüzüme çarpmasından dolayıydı.
"Teşekkür ederim hocam." Dedim ve onun cevap vermesini beklemeden odadan çıktım ve direkt sınıfa gittim.
Gözlerimin dolu olduğunu ilk Jennie fark etmişti."Jungkook noldu sana?"
"B-ben sonra anlatırım"
"Nereye gidiyorsun?" Bu sefer konuşan Jimin'di.
"Kendimi iyi hissetmiyorum eve gideceğim"
"Tamam kuşum ara bizi" dedi ve ben koşar gibi okuldan çıktım.
Gerçekten bunun beni bu kadar etkileyeceğini hiç düşünmemiştim. Bi yandan Taehyung'a olan hislerim ağırlık yaparken diğer yandan ondan hoşlandığım için arkadaşıma ihanet ediyor hissi ağır basıyordu.
Ben bunu nasıl Hana'ya söyleyecektim ki. Ya da söyleyebilir miyim bilmiyordum.'Senin yıllardır aşık olduğun çocuktan hoşlanıyorum' nasıl diyecektim. Hem...hem herkes onların ruh eşi olduğunu kabul etmişken ben nasıl Taehyung'un yanında olabilirdim. Taehyung kabul etse bile diğer insanlar bende hep eksiklik görecekti. Ben bunu istemiyordum. Taehyung'a bir deltaya yetersiz olmak istemiyordum ki. Kesinlikle omegamı küçümsediğim için değil Taehyung bana fazlaydı.
'Bir'olamazdık ki 'Biz' olalım
Ağlayarak eve gitmiş kendimi odama kapatmıştım. Şuan ağlamaya ve yanlız kalmaya ihtiyacım vardı. O gün akşama kadar kimsenin aramasına ve mesajına dönmemiştim ancak tek Hana ile konuşmuştum. Tabi bu konuşma beni daha kötü etkilemişti.
Jungkook
Hana
Hana
Psht
Proje eşin kim bakayım
Taehyung olduğunu biliyorum/
Taehyung/Hana
Aaaa koook
Çok heyecanlıyım
Taehyung eşim
Yani proje eşim
🤭Jungkook
Gerçekten mi
Senin adına çok mutlu oldum
Ama ben hiç mutlu değilim/
Ama ben hiç/
Taehyung biliyor mu pekiHana
Evet evet biliyor
Şimdiden konuları araştırmaya başladım
Senin eşin kim peki
Merak ettimJungkook
Öylece kabul mü etti yani/
Öylece kabul/
11-F den Minho
Tanımıyorum
Hana
Alfa Minho mu?
Tanımamana şaşırdım
Basketbol takımında ve baya popülerJungkook
Öyle mi hiç dikkat etmedimHana
Belki bundan sonra dikkat edersin
Yakışıklı çocuk
Kaçırma derim
:)Jungkook
Bak ya başıma çöpçatan mı oldun bakayım
Çünkü geç kaldın/
Çünkü/Hana
Yaa hayır
Sadece arkadaşımı mutlu görmek istiyorum
Tabiii mutlu olduğu bi ilişkide
Belki ilerde çift date yaparız
Ha ne diyorsun
😜Jungkook
AAAAAA
Arkadaşımı bana geri ver
Sen kimsinHana
Ya kookJungkook
Hana bişey daha soracağımHana
TabiiJungkook
Hasta olduğunu yakınlarda öğrendim
Neden bana söylemedinHana
Zaten çevremdeki herkes bu yüzden çok üzülüyor
Senin de üzülmeni istemedim
Özellikle biri bana bakarken üzgün gözle bakmasını istemiyorum
Sen mutlu anlarımı hatırla istedim
ÜzgünümJungkook
Ya şapşal
Sadece mutlu günde yanında olursam o zaman gerçek arkadaşın hakkını veremeyiz ki
O yüzden seni bilmiyorum küçük hanım ama ben kötü günlerinde de yanında olmak istiyorumHana
Jeon Jungkook sorumluluk almalısın
Şuan ağlıyorumJungkook
Ağlama özür dilerim
Ağla diye demedim ki
Hana
Seni seviyorum ve sana çok güveniyorum biricik arkadaşım benimJungkook
Atma o zehirli oku işte/
Atma o zehirli/
Güvenini kırmak istemezdim üzgünüm/
Güvenini kırmak/
Ben de seni seviyorum 💙
Şimdi gitmem gerek
Ağlamaya/Hana
Görüşürüz
Kendine dikkat et.
.
.
.
.
.
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
QUERENCİA~ Taekook
Fiksi PenggemarQuerencia: insanın evi gibi gördüğü,kendini güvende hissettiği yer Taehyung: Jungkook belki inanmayacaksın ama ben yanındayken ilk kez evimde gibi hissetmiştim. Texting Düzyazı Omegaverse Taehyung Delta Jungkook Omega