¹⁴

282 36 3
                                    

"Delta eski yerinde yok" Jennie' nin konuşması ile indiğim merdivenlerde durup kantine baktım. Arkadaşları oradaydı ama o yoktu.

"Bütün gün görmedim. Sen gördün mü Jungkook" dedi Jennie. Ona baktım ve kafamı hayır anlamında salladım. Onu gerçekten de kırmış olmalıydım. Dudaklarımı büzüp kantine her zaman oturduğumuz yere oturduk.

"Kantinden bir şey isteyen var mı?"

"Bana tost alsana Hyung"

"Bana da" dedi. Hoseok Hyung bana baktığında ona bir şey istemediğimi söyledim.

"Bu ders beden yaşasın" jennie kantinde yüksek sesle bağırınca kafalar bize dönmüştü.

"Seokjin nerede ya. Sabahtan beri göremedim"

"Gözüne kestirdiği omega ile resim sınıfına gideceğini söyledi ya Jen sen de oradaydın"

"Orada mıydım?"

"Evet uyuyordun"

"Demek bizim alfa enişteyi aldatıyor. Baksanıza suratına kaşını çatmış buraya bakıyor kıyamam. Durum ben bi söyleyim de sınıfta basılsınlar." Yerinden kalkacağı sırada onu kolundan tutup yerine oturttum.

"Sen otur ben söylerim" dedim ve belki Taehyung'un nerede olduğunu öğrenebilmek için Namjoon Hyung'un oturduğu yere doğru gidip, masalarına oturdum.

"Selam enişte hyung " kurduğum cümle ile gülümsedi. Namjoon Hyung'un yanında oturan Yoongi'ye göz ucuyla bile bakmadan sadece bana gülümseyen Hyung'a döndüm.

"Merhaba Jungkook. Aman tanrım bana enişte mi diyorsun" konuşması ile kıkırdadım.

"Bizim ortamda pek bir meşursun"

"Bizim ortamda da sensin meşhur olan" duyduğum şey ile şaşırmıştım. Onlarda mı bizim gibi bilgi alışverişi yapıyorlardı (yazar notu: Jungkook dedikodu yapmaz bilgi alışverişi yapar)

"Neyse Hyung asıl konumuza dönelim"

"Dönelim bakalım"

"Taehyung nerede?"

"Şimdi belli oldu karın ağrın" Yoongi'nin konuşması ile ters bir şekilde baktım ve hiçbir şey demeden Hyung'a baktım.

"Söylersem Seokjin'in nerede olduğunu söyleyecek misin?"

"Anlaştık" dedim gülümseyerek.

"Spor salonuna indi. Bu ders beden o yüzden vücudunu ısındıracakmış"

"Sizin derste mi beden?"

"Evet yoksa sizinki de mi?"

"Evet Hyung. Seokjin Hyunguma ihanet ediyor gibi hissediyorum ama bir anlaşma yaptık"

"Aile kurtarıyorsun öyle düşün"

"Hyung benden duymadın ama" dedim ve kulağına yaklaştım.

"Seokjin Hyung mührün kırılacağına inandığı için şu an bir omega kız ile resim sınıfındalar" Geri çekilip Hyung'un yüzüne baktım. Yerinden hızla kalktı ve bana son kez teşekkür edip gitti. Ben de oturduğum yerden kalkıp bizimkilere baktım.

"Acil işim çıktı geliyorum"

"Nereye?" dediler ancak cevap vermeden spor salonunun olduğu bodrum kata indim. Bodrum kat pek aydınlık olmasa da top sektirme sesleri duyduğumda birinin olduğunu anladım. Umarım o kişi Taehyungdur.

Hızla salona girdiğimde arkası bana dönük olan ve potaya top atan Taehyung ile karşılaştım. Ne konuşacağımı bilmesem de onunla konuşmam gerekiyordu. Boş salonda sesimin yankı yapacağının bilinci ile bağırdım.

QUERENCİA~ Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin