Oyun:1. Gün

1.5K 50 9
                                    

21.49

Elimdeki sıcak kahveden son yudumu alıp mutfağa gitmeye başladım.Hava tamamen kararmıştı ve saat ona geliyordu.Kahve bardağı tezgaha bırakıp tekrar içeri gittim ve tekrardan televizyonun karşısına oturdum,arada sinyal gidip gelsede normaldi yani sonuçta dağ başıydı burası.Televizyon gibi telefonlarda çekmiyordu yani başıma birşey gelse kimse farketmiyecekti ,telefon çekmediği için telefon arabadaydı zaten.

Televizyon izlerken dışarıdan hışırtı sesleri geliyordu ilk başlarda 'Hayvandır' desemde sonunda bunun bir hayvan olmadığını anlamıştım,çünkü bu sesleri bir hayvan çıkaramazdı çıkarsa çıkarsa ayı çıkarırdı oda zaten sesi gelirdi.

Sesler artık iyice beni korkuttuğu için televizyonu kapatıp yukarı odama çıktım.Odama girince sakince yatağa girip ince pikeyi üstüme çekmiştim.Gözlerimi kapatıp ne kadar uyumaya çalışsamda nafileydi çünkü aşağıdan hala aynı sesler geliyordu ama bu sefer daha ürküncüydü.

22.56

Aşşağıdan gelen sesler bir hayli çağolmıştı yada bana öyle geliyordu.Birden aşşağıdaki dış kapıdan gelen zorlama sesiyle anında yerimde dikleşmiştim.Cidden bu bir hayvan olamazdı,bunu yapsa yapsa bir insan yapardı.Aşşağı indiğimde kapı birden zorlanmayı bırakmıştı.Bu cidden fazla korkunçtu.

Artık kesin uyuyamayacaktım mutfağa gidip kendime tekrar bir kahve yaptım ve salona oturdum.Bu ev gerçek anlamda dağ başıydı,anneannem dedimi kaybedince çok üzülmüş ve dedem kalan bu eve taşınmıştı ve son zamanlarıda burada geçmişti.Çoğu arkadaşım bir ses duyarsam bunun anneannemin hayaletidir diye dalga geçiyordu.

Burda başıma birşey gelse nasıl haber alacaklardı.Burada iki haftadan fazla dursam Ferit merak eder gelir kontrol ederdi.Onun dışında ailemde çok endişelenmezdi.Çünkü kafa dinlemek için burada olabilirdim,çok yoğun çalışıp mesaiye kalmış olabilirdim o yüzden ailem pek aramazdı.Amaçlarıda beni sık boğaz etmemekti çünkü benimde ablam gibi olacağımdan korkuyorlardı.Ablam ailemin onun üstüne çok düşmesinden bıkmış henüz 19 yaşında eşi ile evlenmişti,eşide o sıralar 25 yaşlarındaydı sanırım.

Kahvemden son yudumuda alınca bu sefer salonun ortasındaki sehpaya bırakmıştım bardağı.Ben bunları düşünürken dışarıdan gelen sesleri hiç duymamıştım ama sesler çok azda olsa azalmıştı bunu anladım.

Belkide ben panik yapmıştım ve dışarıdaki bir hayvandı nerden bilebilirimki.Sonunda sesler azalınca dışarıdaki her neyse kısa bir süre sonra gideceğini anladım.Yüksek ihtimalle bir-iki domuz dağdan yemek aramak için inmişti bende ondan korkmuştum.

Yukarıya odama tekrardan çıktım ve yatağa tekrar girdim ve üstüme ince pikeyi örttüm ardından ise uyuya kalmıştım...

Bir Seri Katil ve Oyuncağı(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin