22.00
Son cümleyide okuyunca kitabı kapattım ve tekrardan kitaplığa yöneldim,kitabı koyduktan sonra etrafa baktım.
"Cidden o kadar insan var bula bula benimi buldu bu s*lak!"
"S*lak öylemi!?"
Arkamdan gelen sinirle sesle o tarafa döndüm.Şu katil karşımda kızgın boğa gibi bana bakıyordu.Şansıma tükiriyim.
Hızlıca gelip kolumu sertçe tuttu ve yüzünü yüzüme yaklaştırıp konuşmaya başladı.
"Birdaha söylesene o dediğini!"
"Yalanmı,değilmisin?!"
Benim sert çıkan sesim ve dediklerim onu iyice sinirlendirmiş olacakki derin bir nefes almıştı.
"Bak yalan değil demekki,sana ne desem haklıyım.Aptal,m*l,s*l-"
Yanağımdaki acıyla yere düştüm.Öküz,hayvan herif.Yanağım kesin kızaracak,en ufak bir darbede morarıyorsa bu öküz böyle vurunca kesin kızaracak.
Elini sertçe saçıma geçirip kafamı kaldırdı ve yüzlerimizi eşitledi.Bir yandan saçlarımı çeken eli ve bir yandanda yanağımın ağrısı,ha bide boynum canımı gerçekten çok yakıyordu.
"O söylediklerini geri al,hemen!"
"Almıyorum,napacaksın!?Almıyorum,almı-"
Aynı yanağıma yediğim ikinci tokatla kafamı az bir farkla yere vurmaktan kurtarmıştım.Elimi koymasam yüksek ihtimalle kafamı vurup beyin kanaması geçirmiştim,ay yılda bir şansım bana güldü hayret!
22.45
Elini saçıma geçirip tekrardan yüzümüzü hizalamıştı ve bir tokat daha atmıştı.Bunu kaç kere yaptı bilmiyorum -yada hatırlamıyorum- ama eminimki ondan fazla kez vurmuştu ve canım cidden fazla yanıyordu.
Saçlarımı tutup yüzümü tekrar kaldırıp bir tokat daha attıktan sonra sinirle soluyup kapıya gitmişti.Kapıyı açıp çıkmış ardındansa kilitlemişti.
Ellerimi yere koyup ne kadar zorda olsa kalktım,kalktığım gibi dengemi kaybetmiş ve yanımdaki yatağın üzerine düşmüştüm.Ellerimi şakaklarıma götürüp hafif baskılarla masaj yapmaya başladım.
23.09
Artık masaj yapmaktan ellerim ağrıyınca masaj yapmayı bıraktım,masaj pek bir işe yaramış gibi gözükmüyordu çünkü başım hala deli gibi dönüyordu.Kafamı kaldırdığımda yatağın karşısındaki ayna gözüme çarptı kafamı hafif yana çevirip yanaklarıma baktım,dediğim gibi kızarmıştı.
Nedenini bilmiyorum ama tenim çok hassastı çocukkende yapığım haylazlıklar yüzünden annemden sayısız dayak yemişimdir kesin,yanağım her seferinde kızarırda babam her akşam eve gelip yanağımı gördüğünde annemle ufak bir kavga eder suçun bende olduğunu öğrenince bana kızardı.
Bu anılar aklıma gülünce hafifçe gülümsedim,annem dövüyordu evet ama kıyamıyordu bana,bu adam gibi dövmüyordu,sert vurmuyordu.Cidden onları şimdiden özlemiştim.
Daha fazla ayakta durmamın faydası olmadığını anlayınca üzerinde durduğum pikeyi kaldırıp yatağa uzandım ve pikeyi üzerime örttüm,ardından ise kendimi derin bir uykuya bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Seri Katil ve Oyuncağı(DÜZENLENİYOR)
HorrorIssız bir yerde evinizin etrafında bir seri katil olduğunu düşünü.Bu seri katil bütün ülkede aranıyor ve bu katil sonunda sizi buluyor.Beş gün boyunca evinizin etrafındaki bir seri katille oynadığınız oyun.Hayattamı kalacaksın,yoksa ölecekmisin?Deri...