Ölüm:1. Gün

1.3K 52 5
                                    

Gözlerimi açtığımda elim anında boynuma gitti,elimle biraz boynumu ovaladıktan sonra aklıma olanlar yeni gelmeye başladı.Dün o katil beni kaçırmıştı.Etrafıma baktığımda hiç beklediğim gibi bir yerde değildim.Ben böyle rutubetli içinde fare mare olan bodrum katı bir oda bekliyordum ama oda beklediğimde tam tersi içinde yatak,kitaplık,makyaj masası iki armut koltuk ve gardırobun olduğu ir odaydı.Cidden bu katil ne nazikmiş beni önce boynuma silah geçirip bayıltıp ardından böyle güzel bi odaya getirdi!?

Yataktan kalktığımda üstümde dünki kıyafetler değilde dizlerimin biraz altına gelen bir tişört vardı.Üstümü ben değiştirmemiştim o zaman o katil değiştirmişti.Hızlıca odadaki kapıya adımladım ve açmaya çalıştım,ne oldu kapı elbette açılmadı!Ne şanslıyım ama!

Kapıya birkaç kere daha sertçe vurup bağırdım ama bunun fayda etmeyeceğini anladım ve vurmaktan vazgeçtim gözüm duvardaki saate gidince saatin iki olduğunu gördüm.

Bu adam kimdi ve benden ne istiyordu?Eğer beni öldürecekse neden böyle bir odaya kapatıyordu?Ya kurbanları son günlerini iyi yaşasın diye yapıyordu yada centilmen bir adamdı,ne kadar beni silahının arkasıyla bayıltsada.

Kapıdan ses gelin kapıya dönüp beklemeye başladım.Kapı açıldığında karşımda yine dünki adam vardı.Beni görünce yüzünde alaylı bir sırıtış oluşmuş bana doğru adımlamıştı.Normalde bir erkek bana böyle birşey yapsa ağzını burnunu kırardım ama bu adamdan nedense korkuyordum ve hareket edemiyordum.

Yavaş birkaç adımdan sonra karşımda durmuş bana eğilmişti,e yani 1.90 adamın yanında 1.60 boyumla kalırsam olacağı o oda beni kaçırmasaymış ne yapabilirim!

Bir kaç dakika ifadesizce yüzüme bakmış ondan sonra gözü tişörtün açıkta bıraktığı boynuma kaymıştı.Yavaşça eğilip dudaklarını boynuma bastırdığında içim titremişti.Bir süre dudaklarını boynumdan ayırmamış öylece durmuştuk,ne o birşey yapıyordu nede ben.Ben şuan kendime neden hareket etmediğimi soruyordum ama emin olduğum birşey vardıibu adam beni aşırı korkutuyordu.

Bir kaç dakika sonra şom ağzıma tükiriyimki ellerini belime yerleştirip boynumu emmeye başlamıştı,her saniye geri geri gidiyordu bende onun etkisiyle mecburen gidiyordum.Sonunda dizlerim yatağa değdiğinde daha gideceğimiz biryer olmadığını anladım ama karşımdaki aptal katil olacak adam sayesinde yatağa düşmüştük.Cidden ne kadar güzel bir görüntü ben altta o üsste,ne harika!

Yatağa düşünce bir iki saniye daha emip boynumu son kez öpüp yüzünü kaldırmıştı,lanet herif kesin moraracaktı!Uzun süre  konuşmadan öylece durduktan sonra ben sonunda konuşabilmiştim.

"Kimsin sen?"cidden lanet sesim bu kadar alçak çıkmak zorundamıydı,bir erkiğin karşısında güçsüz görünmek en nefret ettiğim şeydi ama bu adam nedense öyle hissediyordum.Bu dediğime sadece sırıtmıştı.

"İsmim önemli değil bebeğim ama sadece bir seri katil olduğumu bilmen yeter."Ciddimiydi bu adam?!

Üstümden kalkıp kapıya yaklaşmıştı,arkasına dönüp son kez bana bakıp sırıtmış ardından odadan çıkmıştı.Tabikide kapıyı kilitlemeyi unutmamıştı.Hadi ama delirmemimi istiyordu bu adam benim.

Bakışlarımı cama çevirdiğimde havanın karanlık olduğunu fark ettim.Kitaplığın yanındaki masanın üstünde duran saati fark ettiğimde oraya adımlayıp saate baktım.Saat neredeyse on bire geliyordu.Yeni uyandığım için uykum yoktu o yüzden kitaplıktan bir kitap aldım 'Bugün Tekrar Soracak Olsun'daha önce hiç görmediğim için yatağa oturup kitabı okumaya başladım... 

Bir Seri Katil ve Oyuncağı(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin