Oyun:5. Gün

1.2K 49 7
                                    

12.43

Bütün gece aşşağıdaki aptala lanet ederek yatmıştım.İki dakika gözlerim kapandı yine aşşağıdan cama vurmaya başladı aptal,manyak herif.Ayağa kalkıp valizimden düzgün kıyafetler çıkarıp giyindim ve aşşağı indim valizi almama gerek yoktu kıyafetler burada kalabilirdi,tabii buraya bidaha gelirsem o ayrı mevzu.

Kapıdaki sürgüleri açtıktan sanro arkamdan kapattım ve arabama ilerledim.Tam kapıyı açacakken arabanın tekerinde gördüğüm şey ile dona kaldım.O lanet herif akşam cama vurduğu bıçağı arabamın tekerine mi saplamıştı yoksa banamı öyle geliyordu!?

Harika yanımda yedek lastikte yoktu değiştireyim.Yani yine Ferit'e kaldık ne harika ama!

Gidemeyeceğimi anlayınca içeri girdim ve televizyonun karşısındaki koltuğa oturup televizyonu açtım.

21.24

"Evet sayın seyirciler sıradaki haberimiz sizi bilinçlendirmek için,Biliyorsunuzki uzun bir süredir tüm ülkede bir katil aranıyor.Katil bilindiği kadarıyla uzun boylu bir erkek,yaklaşık 30-35 yaşlarında.Kurbanlarını insan içinden birini seçip alıyor ve 5 gün boyunca onu korkutma çabasında,ilk günler sadece ufak şeyler olsada 5. gün asıl olaylar başlıyor.Katil genellikle saat akşam dokuz buçuk sıralarında kurbanıyla oynamaya başlıyor ve güneş tam doğacakken ortadan kayboluyor.Lütfen dikkatli olun ve en ufak bir şüpenizde polis ekiplerine haber verin."

Duyduklarımla beynimden vurulmuşa döndüm.Dün cama vuran kesin uzun boylu bir erkekti yaşını ne kadar bilmesemde,4 gündür evimin etrafında geziniyor saat akşam dokuz buçuk civarı işine başlıyor güneş tam doğacakken kayboluyordu.Eğer evimin etrafındaki o adam katilse bugün 5. gündü,yani son gün.

Gözüm yan taraftaki saate kayınca saatin neredeyse buçuk olduğunu gördüm ve derince yutkundum.Bugün son günse adam beni öldürecekti.

Tam o sırada salonun camı inmişti.Çığlık atarak ayağa kalktığımda mutfaktan iki cam inme sesi daha gelmişti.Tam mutfağa gidecekken bu sefer yukarıdan yani odamdan kırılma sesi gelmişti.Son cam olan karşımdaki büyük cama bakınca oda kırılmıştı.Cam parçaları bana gelmesin diye kollarımı yüzüme siper edip geriye çekildim.

O sırada cam tıkırtıları gelmiş bende kafamı kaldırmıştım.Karşımda en az 1.90 boylarında uzun saçlı bir adam vardı ve o kadar kötü bakıyorduki çok korkunç görünüyordu.Ben yerimde donmuş kalırken o bana yaklaşmış ben tam çığlık atacakken kafama elindeki silahın arka tarafıyla geçirmişti.Son hatırladığım şey beni omzuna alıp kırdığı camdan çıkmasıydı...

Bir Seri Katil ve Oyuncağı(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin