Oyun:3. Gün

1.3K 46 4
                                    

09.36

Gözlerimi yavaşça açıp yerimde doğruldum,hafifçe esneyerek odamdaki banyoya ilerledim ve yüzümü yıkadım.Yüzümü kuruladıktan sonra aşşağı indim,bugün nedense kahvaltı yapasım yoktu ama bir kahve fena gitmezdi.Mutfağa gidip kendime bir bardak kahve yapıp salona geçtim.Televizyonun karşısındaki koltuğa oturup televizyondan bir haber kanalı açtım ve izlemeye başladım.Sunucunun konuşmasıyla dikkatlice dinlemeye başladım.

"Evet sayın seyirciler bugün yine ülkemizde aranan seri katil var gündemimizde.Ankara Beykoz açıklarında bir otoyolsa bulunan şüpheli bavul bir sürücü tarafından fark edildi ve ekiplere bildirdi.Bunun ardınan olay yerine intikal eden görevliler bavulun içinde uzulları kopmuş bir erkek cesedine rastladı.Kafası olmayan cesed adli tıpa götürülüp incelendiğinde bu cesedin 27 yaşındaki biyoloji öğretmeni Serdar Poyraz olduğu anlaşıldı.Sizden dileğimiz sağlıklı kalmanız,bu seri katil her an sizinde karşınıza çıkabilir.Sıradaki haberimiz..."

Ah cidden hangi psikopat böyle birşey yapardıki,gerçekten canilik.Bence insanların birbirini öldürmesi doğru birşey değildi ama başkaları bunu anlamıyordum.Haber kanalı canımı sıkınca kanalı değiştirdim.

Uzun bir süre televizyon izledikten sonra artık canım sıkılmıştı,hem o haber kanalı ayrı bir canımı sıkmıştı.İçmediğim için soğuyan kahvemi mutfaktaki lavaboya döküp dış kapıya yöneldim.Kapıdaki sürgüleri açıp dışarı çıktım ve kapıyı ardımdan kapattım.

Dışarı çıktığımda biraz ilerleyip yere oturdum ve uçsuz bucaksız ormanı izlemeye başladım,burada öyle çok anım vardıki.Ormanın içinden bazen sesler geliyordu sanırım oduncular veya avcılardı,bu saatlerde avcılar tuzaklarını kontrole gelirdi.

Bir süre sonra gelen inleme sesleriyle sesleri dinlemeye başladım,sanırım bir köpekti.Ama buraya avcıların köpekleri dışında köpek gelmezdi ve onlarda çok nadiren yaralanırdı.Hem avcı köpeği olsa bile sesi buraya çok yakındı avcılar neden köpeklerini bıraksınlarki?

Ayağa kalktığımda bana doğru yaklaşan köpeği yeni ferketmiştim.Uzun siyah boylu köpek sağ tarafından yara aldığı için bükülmüş ve ayağındaki yara yüzünden topallaya topallaya geliyordu.Hızla yanına gittiğimde yaralı olduğunu dinlemeden üstüme yürümüş ve hırlamaya başlamıştı.

"Hey sakin ol yaralısın sana yardım etmem gerekiyor."

Sanki dediğimi anlamış gibi yavaşça beni takip etmişti.Evin önüne gelince kapıyı açıp onunda girmesini bekledim,oda içeri girince kapıyı kapattım ve sürgüleri çektim.Köpeğe geri döndüğümde topallaya topallaya solandaki minderin yanına gittiğini gördüm,cidden çok akıllı bir köpekti bu!

Hızla üst kattaki banyoya çıkıp yardım setini aldım ve tekrardan aşşağı indim.Köpeğin yanına gelip yaralarına pansuman yapmaya başladım,canı acıyor olacakki ben her pamuğu vücuduna deydirdiğimde acıdığına dair sesler çıkartıyordu.Ama neyseki sağ tarafında kurşun girmemiş sadece sıyırmıştı,ayağı ise yüksek ihtimalle avcıların kurduğu ayı kapanına yakalanmıştı.

Pansuman yapmayı bitirdiğimde mutfağa gidip bir kaba su koydum ve köpeğin yanına geri döndüm.Su kabını önüne koyunca ilk tereddütte kalsada sonunda suyu kana kana içmeye başlamıştı.Aklıma dolaptaki etler gelince hızlıca mutfağa girmiş ve dolapta çözülmüş olan eti çıkarıp onuda ayrı bir kaba koymuştum.

Salona geri döndüğümde suyu bitirmiş yerine tekrar oturmuştu.Etide önüne koyduğumda kafasını okşamış koltuğa oturmuştum.Etide yedikten sonra ayağa kalkmış dış kapıya yönelmişti,sanırım gitmek istiyordu.Ayağa kalkıp kapının sürgülerini açtım,kapıyı tamamen açınca kapıdan çıkmış ve uçsuz bucaksız ormana doğru yürümeye başlamıştı.Köpek gözden kaybolunca kapıyı tekrar kapatıp sürgülerini çektim ve salona yöneldim.

21.30

Elimdeki romanın son sayfasını okuyup kapattıktan sonra yanımdaki koltuğa koydum,yeni bir romana başlayabilirdim ama artık başım ağrımıştı o yüzden yatsam iyi olacakti.Işıkları kapatıp üst kattaki odama çıktım ve yatağa girdim.Birkaç dakika sonra dışarıdan gelen iki el silah sesiyle çığlık atıp yatakta oturur hale geldim,ellerim zaten anında kulaklarımı kapatmıştı.Ellerimi kulağımdan çektiğimde hızlıca aşşağı inmiştim ışıkları açtığımda dehşet içinde etrafa bakmaya başladım.O sırada dışarıdan tekrardan bir silah sesi gelmişti.

O anın korkusuyla olacakki bir sonraki silah sesinde bayılmıştım...

Bir Seri Katil ve Oyuncağı(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin