Oyun:4. Gün

1.3K 46 28
                                    

21.53

Kafamdaki ağrıyla inleyerek olduğum yerde doğruldum.Duvardaki saate baktığımda saatin akşam on olduğunu gördüm,bu kadar uzun süredir baygınmıydım.Dün o silahı sıkan kişi kimdi,avcı olamazdı çünkü avcılar bu saatte asla ormanda gezinemezlerdi,oduncular desen onlar yanlarında silah taşımaz.

Eğer bu sesleri yapan bir insansa ve hergün aynı saatte evin etrafında oluyorsa şuan evin etrafında geziniyor olması lazımdı.Evin dışından gelen sesleri duyduğumda yanılmadığımı anladım.Tekrar başlıyoruz,ne harika ama!

Tam olduğum yerden kalkacaktımki mutfağın camına vurulmasıyla tekrar geri düştüm,bu adamda iyi alıştı ama ikide bir camlarıma vurup gitmeye arkadaş.Bu sefer ayağa kalkıp hızla mutfağa gitmeye başladım.mutfağa girdiğimde bütün camlara baktım ama birşey yoktu,kesin bi aptal benimle dalga geçiyordu!

Mutfaktan çıkıp tekrar salona girdiğimde bu sefer üst kattan ses gelmişti,üst katta sadece benim odam  ve benim odamdaki banyo vardı.Banyoda cam olmadığına göre kesin benim odamdan geliyordu bu ses.Hızlıca üst kata odama çıktım ve içeri girdim ama tabiki ne oldu,odada kimse yok!

Dışarıdan ses gelince kafamı camdan uzatıp aşşağı baktım,depodaki merdiven şuan yerde duruyordu.Evin etrafında her kim varsa merdivenle cama çıkıp vurmuştu ardındanda merdiveni düşürüp kaçmış olmalıydı.

Odanın tüm perdelerini çekip kapımı kapattım ve yatağıma oturdum,ışıklar kapalı olduğu için karanlıktaydım.Aşağıdan tekrardan cama vurma sesleri gelmeye başlamıştı ve bu beni sinir ediyordu.Adam belki vurur vurur sonra sıkılır giderdi.

23.56

Dışarıdaki her kimse ciddi anlamda bir m*ldı,gerçekten bakın.Nerdeyse iki saattir aşşağdaki camlara vuruyordu ve yüksek ihtimalle ben bakmadıkça sinirleniyor daha sert vuruyordu.Şansımı tükiriyim zaten her zaman deliler beni buluyordu.

Bu adamın gitmeyeceğini anladığımda sinirle ayağa kalkıp söylene söylenen aşşağı inmeye başladım.

"Kardeşim afedersin ama m*lmısın sen 2  saattir camlara vuruyosun yani bi sorun varsa söyle bilelim!"

Bilerek bağırarak söylemiştim zaten sesi gür çıkan biriydim ve bağırınca eminim evin dışındanda duyuluyordu sesim.Aşşağı indiğimde etrafı görmek adına ışıkları yaktım ve gözümün biraz ışığa alışmasını bekledim.

Büyük camın orada hafif bir şey görünce yavaşça cama yaklaşmaya başladım tam camdan bir iki adım ötedeyken bir suilet -ve yüksek ihtimal erkek- anında cama vurup kaybolmuştu.Çığlık atarak yere düştüğümde elim hızlı hızlı atan kalbime gitti.Yanlış görmemişsem -ki kesin görmedim- elinde bıçak olan bir erkekti bu adam.

Aklım artık yerine gelince ellerimi sinirle yere vurdum.

"Allah belanı versin bıçaklı suilet,inşallah en kısa zamanda o bıçak biyerlerine girer!"

Aptal gibi dışarıdaki adama sayıyordum,bu belalarıda kesin kitaplardan öğrendim ben varya.

Diğer camlardanda ses gelmeye devam edince bu sefe rsinirle bir çığlık atıp bağırdım.

"Yarın sabah erkenden gidiyorum bu evden ben!"

Cidden ayda yılda bir bi izin aldım kafa dinleyeyim diye buraya geldim burdada her gece bir manyak cama vuruyordu,şansıma tükiriyim zaten bende şans olsa ben dünyayamı gelirdim zaten!

Ayağa kalkıp ayaklarımı yere vura vura üst kata çıkmaya başladımki aklıma gelen şeyle kendime sövmeye başladım.İleri zeka ben sanki evde sevgilinemi trip atıyosun,dışarda bi deli her gece cama vuruyo sende sanki sevgiline trip atar gibi ayağını yere vura vura yukarıya çıkıyorsun.

Odama girince yatağa girip sesleri duymamaya çalıştım ama nefile aşşağıdaki deli sürekli cama vuruyordu...

Bir Seri Katil ve Oyuncağı(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin