Lee Minho (věk 9 let)
Jeho otec patří k obávanému gangu v Seoulu. Jeho matka také byla členem ale zemřela při akci když bylo Minhovi 7let. Když chlapce nevychovává jeho otec stará se o něho jiný člen týmu.,,Minho,kurva.... kolikrát ti mám říkat že tu zbraň musíš držet oběma rukama a pořádně se soustředit. Před tím než vystřelíš se máš nadehnout a pak teprve s výdechem zmáčknout spoušť."muž vytrhl chlapci zbraň z ruky a přesně mu ukázal co má na mysli.
Pak už chlapec slyšel jen první,druhý a třetí výstřel mířený do terče.
Jeho otec byl velmi dobrý střelec. Snad nikdy neminul svůj cíl a to samé se snažil naučit i svého syna.,,Synu já vím že je tenhle výcvik těžký pro tak malého kluka,ale jednou moje místo bude patřit tobě a já tě na to musím připravit. Po tomhle muž položil zbraň na stůl a odešel z místnosti aby se uklidnil.
Malý Minho se smutně podíval na zbraň a už teď věděl že tenhle život nechce. Chtěl zpět mámu která ho ukládala do postele a před spaním mu dala pusu na čelo.Se slzama v očích vyběhl na chodbu a mířil rovnou do svého pokoje. Bylo mu jedno že na něho někteří členové gangu volají.
Všechny ty hlasy prostě ignoroval.
Rychle vběhl do pokoje,zamkl a sesunul se k zemi.
Konečně mohl dát plný průchod svým emocím.
Po pár minutách vzlykání se konečně postavil na roztřesené nohy aby se dostal do postele.Jen co chlapec vyčerpaně padl do pohodlné postele otočil se k nočnímu stolku a z šuplíku vyndal fotografii.
Dlouze se na ni zadíval a na malý moment byl šťastný. A důvod toho štěstí?
Na fotce byl on s tím nejroztomilejším úsměvem v objetí obou rodičů,kteří se na něho hrdě dívali.
Minho ve svých malých rukách totiž držel diplom za první místo.
Už ani on sám nevěděl za co.Minho pomalu dospíval v mladého muže který školu zvládal stejně dobře jako zbraně, bojová umění a jiné dovednosti které byli užitečné pro tým nebo lépe řečeno jeho rodinu.
I od svého otce se dočkal uznání když řádně jako jeden z nejlepších dokončil školu a mohl se tak naplno věnovat gangu.
O to větší bylo překvapení když si ho zavolal sám Boss gangu a pogratuloval mu k jeho prvnímu zásadnímu úspěch v životě.Dokonce od něho obdržel dárek v podobě luxusních hodinek,které Minho nesundaval ani když šel do sprchy.
Jaká to pro něho byla pocta.
V ten den šel Minho díky oslavě spát až nad ránem.
Když konečně zalehl měl v krvi více promile než bylo zdrávo a navíc přezdívku Lee Know.Han Jisung (věk 7 let)
Rodiče jsou úspěšní podnikatelé co vedou vlastní firmu. Jejich snem je aby jejich místo jednou převzal jejich syn a tak dělají vše proto aby se to splnilo.,,Jisungu kolikrát ti mám říkat že teď není čas na hraní,ale na učení."služebná znova snad po sté za den kárala chlapce který se chtěl prostě chovat jako dítě,aspoň na pár minut.
,,Ale já..."chlapec ani nestihl doříct větu, když byl přerušen.
,,Žádné ale! Teď máš hodinu hraní na kytaru! Takže ukliď ten bordel a běž se připravit!"služebná byla už rudá vzteky.Jisung už dál neodporoval a udělal co mu bylo nakázáno.
Stejně jako vždy to byl on kdo odcházel s hlavou svěšenou a pohledem zabodnutým do země.Takhle to bylo nastavené každý den. První byly povinnosti,kroužky a různé učení a až někdy k večeru před večeří měl chlapec sotva hodinu pro sebe.
Večeře byla asi jediná doba kdy měl Jisung možnost vidět své zaneprázdněné rodiče,ale i tak se u stolu cítil osamoceně.
Rodiče i během jídla řešili práci a Jisungovi věnovali pozornost až když ho ukládali do postele.Jisung si na samotu sice zvykl ale o to větší radost přišla když mu někdo věnoval pozornost.
Chlapec sice na škole patří mezi nejlepší žáky,ale o to větším je terčem pro své spolužáky kteří jeho dobrotu využívají ve svůj prospěch.
Ne jednou za Jisungem přišel spolužák který ho neuměl ani oslovit jménem s prosbou o pomoc.
A naivní chlapec vždy rád vyhověl v domnění že si tak získá přátele.Jaká to chyba!!
Přesně takový případ byla i mladá ambiciózní dívka jménem Jiwoo.
Byla velmi atraktivní, oblíbená a né jeden chlapec na ní měl zálusk.
Jiwoo patřila mezi ty dívky které si umí omotat každého kolem prstu a pak dají průchod manipulaci.Jiwoo stačilo málo k tomu aby získala srdce důvěřivého Jisunga.
A tak slovo dalo slovo a byl z nich pár kde dívka měla vždy hlavní i poslední slovo.Vítám vás u nové povídky. Jak už jste si mohli přečíst Minho bude bad boy,Jisung tak trochu trouba a Jiwoo ta 나쁜년 (zla svině).
Je to poprvé co píšu na téma Misung a tak doufám že tomu dáte šanci.
Co se týče vydávání zatím nevím jestli bude pravidelné,podle nálady a nebo času.
Snad si i tahle knížka najde své místo u vás a budete jí číst s radostí
Zatím pa koblížci ;)
Jinak se omlouvám za chyby,překlepy,atd....
Ale jak se říká jsem taky jenom člověk .
Přeji vám dobrou noc a sladké sny.
ČTEŠ
Květina zla ("악의 꽃" 입니다~)
FanfictionCo si budeme nalhávat... Jisung je mladý zaslepený trouba,který pro svojí přítelkyni Jiwoo udělá úplně všechno. Je jedno že je dědic jedné z největších firem,jeho přítelkyně je středobod všeho ... Jenže co se stane když ho zachrání Minho a věnuje mu...