Přepadení

282 31 11
                                    

Jiwoo seděla v jídelně a víc než snídani se věnovala sociálním sítím.
Krásná dívka místo toho aby přidávala tělu potřebné živiny,přidávala na instagram nové příspěvky své maličkosti.

Jen jediný člověk jí od jejich aktivit dokázal vyrhnout a to byl její otec, který zrovna vešel do jídelny.
Muž se posadil za stůl aniž by své dceři věnoval jediný pohled.
Do rukou si vzal ranní výtisk novin a čekal až mu hospodyně donese kávu.

Ji nedokázala rozeznat jakou její otec má náladu,za to ona moc dobře věděla že má dneska chuť utrácet.
Už včera se totiž domluvila se svýma kamarádkama že půjdou po škole ven.
Bohužel pro ní její otec byl co se týkalo rozdávání peněz velmi opatrný. Dceři každý měsíc dal kapesné a jak ho utratila zůstala bez peněz.
Tentokrát padlo kapesné na luxusní kabelku,která u Ji ve skříni nesměla chybět.

I tak to Ji riskla,,Tati?"dívka ihned po tomto oslovení nasadila psí oči.
,,Ano Jiwoo. Co potřebuješ?"zeptal se otec aniž by odvrátil pohled od novin.
,,No víš...já bych potřebovala nějaké peníze. Musím si koupit pár věcí do školy."
,,Jiwoo jestli potřebuješ něco do školy víš že máš dát seznam mé sekretářce a ona to zařídí,ale jestli chceš ze mě tahat peníze aby jsi je mohla bezhlavě rozhazovat,tak to máš smůlu!"
Jiwoo byla naštvaná že její plán nevyšel a tak uraženě vstala od stolu a odešla do svého pokoje.

Jen co za dívkou bouchly dveře její tělo padlo do měkké postele.
Ji vzala mobil a začala volat své kámoše.
Musela si přeci postěžovat jaký je její otec tyran.
Obě byly do hovoru velmi zapálené tak moc že Ji přeslechla troubení auta.
Až další hovor jí donutil rozloučit se s kamarádkou a věnovat se novému volajícímu.
,,No Hane..Co je?"vyštěkla Ji do mobilu.
,, Dobré ráno zlato. Já jen že už čekám před domem."řekl Jisung tiše.
,,No jo,už jdu." Ji típla hovor a zvedla se z postele.
Vzápětí na to sebrala batoh ze země a vydala se z domu.
Jen co otevřela vchodové dveře spatřila Jisunga jak stojí u auta a drží dveře aby dívka mohla nastoupit.

Ji naštvaně nastoupila do auta aniž by dala svému příteli aspoň pusu na tvář. Rychle se připoutala a čekala až Jisung nastoupí.
Han usedl za volant,připoutal se a zadíval se na dívku která byla naštvaná,,Stalo se něco zlato? Mě to můžeš říct."chlapec se snažil být milý.

,,Jo stalo! Chtěla jsem jít s holkama ven ale otec mi nechce dát peníze,takže budu muset trčet doma." Ji si složila ruce na prsa a nafoukla tváře jako malé uražené děcko.
,,Jestli chceš tak ti půjčím svojí kartu."chlapec hned vyndal peněženku a z ní černou kartu kterou podal dívce.
Jisungu nechtěl vidět Ji naštvanou a byl ochotný pro to udělat cokoliv.

Ji na nic nečekala,chmatla po kartě a rychlostí blesku si jí schovala do tašky.
Věděla že je Jisung trouba a o to víc jí bavilo toho zneužívat.

Když dojeli před školu Ji se s Jisungem rychle rozloučila a běžela najít své kamarádky.

Pár hodin po škole:

Ji si užívala nákupy a zábavu ve společnosti svých kamarádek,až do doby kdy bylo na čase vrátit se domů.
Zrovna čekala před jedním z mnoho obchodních domů než přijede Jisung který slíbil že jí odveze.

V rukách měla několik tašek které ukrývali drahé a přesto zbytečné věci. Jenže dívce se líbili a když to nešlo z jejich peněz proč si je nevzít.
Najednou vedle ní zastavilo stříbrné Audi a z něho vystoupil usměvavý chlapec.
,,No sláva. Kde jsi takovou dobu? Už jsem myslela že mi upadnou nohy." Ji natáhla ruce aby podala Hanovi tašky.
Ten si je převzal a začal je pečlivě ukládat do kufru auta ,,Promiň uvízl jsem v zácpě. A jak jsi si užila nákupy?"
Jiwoo už chtěla něco říct když k ní přiběhl muž a hrubě jí vytrhl kabelku se kterou se dal na útěk.
,,Hane moje taška,rychle běž za ním!"začala dívka panikařit.

Jisung se rozběhl za mužem. Následoval jeho kroky a v hlavě se modlil aby to všechno dopadlo dobře. Han běžel za mužem až se oba dostali do slepé uličky.
Muž se zastavil a celý udýchaný se díval na Jisunga který mu pohled oplácel.
,,Hele ty smrade otoč se a běž nebo toho budeš litovat!"
,,Ne bez tašky mojí přítelkyně!"
,,Jo tak si pro ní pojď!"
Jisung na sucho polkl ale byl odhodlaný dostat zpět to co patřilo jeho dívce.
Rázným krokem došel až k muži a snažil se vytrhnout mu tašku z ruky.
Jenže muž byl rychlejší.
Hodil tašku na zem a pravým hákem praštil Hana do břicha,ten se ihned chytil za bolavé místo.
Zrovna když se chtěl Jisung podívat do mužovi tváře ucítil ostrou bolest na tváři která ho srazila k zemi.
Muž začal do Jisunga zběsile kopat bylo mu jedno jestli to chlapec přežije nebo ne.

V jeho běsnění ho zastavily něčí hlasy. Muž se podíval před sebe a spatřil čtyři postavy.

,,Hele Lee Know vypadá to že máme v rajónu škodnou."řekl jeden z nich.
Oslovený chlapec se usmál,,Máš pravdu Chane a víš ty co? Běžte a ukažte mu komu tahle ulice patří!"

Tři muži se rozešli ke zloději zatímco Lee Know přešel ke zbitému chlapci.
Klekl si a zadíval se na jeho pohmožděnou tvář.
Jemně ho uchopil za rameno a začal s ním třást.
To Jisunga donutilo otevřít oči. Jen co spatřil kluka vedle sebe lekl se,ale bolest ho zastavila.
Ustrašeně se podíval a dal ruce před sebe v obranném gestu,,Prosím neubližuj mi."

Minho se díval na chlapce s úžasem. Dokonce cítil zvláštní pocit ve svém nitru,ale až chlapcův tichý pláč ho probral.
,,Neboj se nic ti neudělám. Pojď pomůžu ti na nohy." Minho se zvedl a pomohl chlapci na nohy.

Han se opřel s bolestným syknutím o zeď. Nevěděl co má dělat a příchod dalších lidí ho ještě víc vyděsil.

Jeden z mužů předal Minhovi tašku a spokojeně kývl.
Lee Know natáhl ruku a podal tašku chlapci.
Ten si jí nejistě převzal a přimáčkl si jí na prsa jako by to byl vzácný poklad.
,, Já..já děkuji za pomoc."vykoktal Han nejistě.

Skupinka upřela pohledy na třesoucího chlapce.

,,Nemáš za co děkovat ale příště by jsi měl být více opatrný!" Lee Know naklonil hlavu aby viděl do tváře chlapce.
,,Jak se jmenuješ?" Han rychle zvedl hlavu a přemýšlel jestli je to dobrý nápad říct své jméno,ale na druhou stranu oni ho zachránili.

,,Já jsem Han Jisung."Lee se usmál ,,Těší mě Jisungu,já jsem Lee Know."

Najednou Chanovi zazvonil v kapse mobil. Rychle přijal hovor a oddělil se od skupiny.
Po pár minutách se vrátil něco zašeptal Leemu do ucha a společně s dalšíma dvěma muži odešel.

Han se ocitl sám s Leem ve slepé uličce. Dokonce ze strachu slyšel tlukot vlastního srdce.

Pokračování příště....

Květina zla ("악의 꽃" 입니다~)Kde žijí příběhy. Začni objevovat