Nový spojenec Seo Kang

214 23 2
                                    

Lix vzal mobil a rychle naťukal zprávu,,Han je v nemocnici,nezlob se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lix vzal mobil a rychle naťukal zprávu,,Han je v nemocnici,nezlob se...."

Minho měl zrovna po akci když si přečetl zprávu,jeho hladina adrenalinu vyskočila až někam do neznáma, když
rychle nasedl do auta a vydal se do nemocnice.

Po zaparkování a následném bloudění po budově špitálu konečně uviděl dva chlapce kteří seděli před pokojem ve kterém byl s největší pravděpodobností jeho Han.

,,Co se do prdele stalo! Měli jste ho hlídat!"Minho byl vzteky bez sebe když se setkal tváří v tvář Lixovi a Jenginovi.

Chlapci se na sebe podívali než se I.N. odvážil podívat do očí hyunga aby mu to vysvětlil.

,,Minho prosím poslouchej mě!"začal nejmladší v klidu.
,,Podle toho co vím tak Jiwoo udělala z Hana ,,wangttu,, což způsobilo že se mu všichni vyhýbali a nebo se na něho dívali a pořád dokola si něco šeptali. Po pár dnech v naší společnosti se to trochu uklidnilo i Jíwoo začala Hana ignorovat a všímala si jen svého,proto by nás ani ve snu nenapadlo že když Jisunga pustíme samotného na toalety tak se stane něco takového.
Podle mě to měla ta mrcha celé naplánované. V klidu vyčkávala až se situace uklidní a pak udeřila." Felix vedle Jeongina jen kýval na souhlas a čekal jaká přijde reakce ze strany hyunga.

Minho jen tiše zaklel,podíval se na své dva kamarády,než se otočil aby vešel do nemocničního pokoje. První co viděl byla světlá barva pokoje která ho zasáhla po noční akci do očí.
Chvilku to trvalo než si jeho oči zvykly na denní světlo.
Pak uviděl Hana ležícího na lůžku. Starší k němu přistoupil a nevěřil vlastním očím.
První co mu proběhlo hlavou bylo,,Kdo mu to mohl udělat?,, Minho si prohlížel Hana od hlavy až k patě.

Chlapec měl několik modřín na tváři, silný otok na levém oku takže Minho hned poznal že útočník byl pravák,pravou ruku měl mladší v sádře asi od toho jak se snažil krýt obličej a zbytek díky bohu zakrývala přikrývka.
Možná že když by Minho viděl i zbytek,neudržel by se a hned by šel celou školu obrátit vzhůru nohama jen aby našel toho kdo to udělal.

Mimo si dával vinu za to že tu Han leží,i když nemusel.
Začal mladšího jemně hladit po levé ruce kde měl jen pár škrábanců s modlitbou aby se probral.

Kupodivu se jeho přání splnilo a mladší začal pomalu otevírat oči.

,,Minho."chlapec s bolestí vyslovil jeho jméno.
Oslovený na nic nečekal a začal Hana uklidňovat aby ležel v klidu s tím že se nachází v nemocnici.
,,Hane neboj se,jsem to já."starší začal Hana hladit po části tváře kde neměl modřiny.

Mladší díky vědomí že s ním někdo je byl klidnější,aspoň to říkaly monitory které kontrolovali jeho životní funkce.

Ještě teď se klepal strachy když si vzpomněl na incident ve škole.
Minho na nic nečekal a vzal Hana za ruku.

Květina zla ("악의 꽃" 입니다~)Kde žijí příběhy. Začni objevovat