Jiwoo je bez šance

194 29 5
                                    

Jednu ruku si položil na Leeho vypracovanou hruď,zatím co si jeho noha našla své místo mezi nohama staršího.
Han se omotal kolem Leeho tak dokonale až mu tím vykouzlil úsměv na rtech, který mladší nemohl vidět.
I tak se Minho přizpůsobil a objal mladšího tak aby se mu dobře spalo.

Minho vstal ještě za tmy aby se mohl připravit na to jak probere spícího chlape,protože ho dneska musel odvést domů.
Starší si dal rychlou sprchu,oblékl se a s pocitem že vypadá celkem k světu vyšel z koupelny.

Jen co otevřel dveře viděl Jisungovu tvář,jeho mírně pootevřené rty které byly tak lákavé,jeho ruce které ještě před pár minutami drželi Leeho v objetí.
Chlapec se zdál být tak klidný i když kolem sebe neměl takový komfort na který je zvyklý.

Minho nad tím vším jen pokroutil hlavou aby se mohl posadit na kraj postele. Konečky prstů odhrnul vlasy mladšího aby je neměl v očích.
Starší si prohlížel Jisunga dobrých pět minut,sledoval každou křivku jeho tváře,každé nadechnutí i mírné zaškubnutí ze spaní.

Najednou se Lee naklonil k uchu chlapce a začal mu jemně šeptat do ucha,,Lásko je čas vstávat,musíš domů a do školy." Minho se snažil znít tak jemně jak jen to šlo.
Během pár minut Han začal pomalu otevírat oči,jednou rukou si promnul obličej než konečně zaostřil a spatřil Minhovu tvář na které se nacházel drobný úsměv.

,,Jsi vzhůru?"zeptal se Minho.
Jisung se posadil a zakýval hlavou aby dal staršímu znamení že už je ve stádiu probouzení.
Minho se někde uvnitř sebe hlasitě smál nad tím jak je Jisumg roztomilý takhle brzy po ránu,ale své pocity si zatím nechal pro sebe aby mladšího zbytečně neuvedl do rozpaků.

Han stále seděl na posteli a sledoval Minha,pořád měl v hlavě včerejší noc a nebyl si jistý jestli to byla pravda. Mladší se pár minut díval někam neznámo kam než svůj pohled přesměroval k Minhovi a zeptal se ho,,Minho ty mě doopravdy miluješ?"...

Starší zmateně zamrkal než uchopil mladšího za tváře aby si přiblížil jeho obličej tak blízko až se špičky jejich nosů dotýkaly,,To co jsem včera v noci řekl je čistá pravda už od prvního dne kdy jsem tě viděl! Otázkou je jestli i ty cítíš to co já? "Minho se díval do těch krásných velkých očí a bylo na něm vidět že hoří nedočkavostí...

Han položil ruku na Minhovu tvář bez toho aby se mu podíval do tváře.
Palcem přejížděl sem a tam než vypustil z plic přebytečný vzduch a sebral odvahu na to se podívat na staršího,,Minho...nebudu ti lhát."chlapec se cítil tak zranitelný,ale zase na druhou stranu byl šťastný za to že mu Lee věřil natolik aby ho vzal k sobě domů....

,,Jsi první člověk díky kterému cítím teplo po celém těle. Sám to nechápu jak se ti to povedlo,ale jsem z toho zmatený. Víš vždy jsem slyšel jak je láska mezi stejným pohlavím špatná,ale teď díky tobě zjišťuji že to byla asi lež." Jisumg začal být nervózní a Minho to poznal.

,, Jisungie řekl jsem ti že tě miluji a nečekám že mi dáš odpověď hned...máš tolik času kolik jen chceš."poté se starší zvedl a začal hledat oblečení pro Hana protože čas byl neúprosný...

___

Han zaparkoval na parkovišti kousek od školy,přesně jako vždy vypnul motor,odepl si pás,vzal batoh a zamkl auto.
Už si myslel že dnešní den bude jako každý jiný ale dívka která se objevila doslova odněkud mu dávala pocit že se všechno změní.

,,Myslíš to vážně že je mezi námi konec?" Jíwoo vypadala zoufale ale i tak dost odhodlaně aby dostala odpověď.
Han se zadíval do země a vzpomněl si na na tu noc u Minha,na to jak se chlapec svěřil všem že miluje právě Jisunga.
I na to ráno..

Možná i to donutilo Jisunga aby sebral veškerou odvahu a řekl co má na srdci,,Jíwoo promiň mi to ale mezi náma je konec! Po pravdě už nějaký čas jsem měl pocit že víc než tvůj přítel jsem jen kreditní karta která hradí tvé rozmary! A hlavně to co jsi udělala poslední noc bylo přehnané... Fakt jsi si myslela že mě tímhle dostaneš do postele? Promiň ale ty nejsi ta se kterou chci zůstat do konce života."...

Han ihned viděl zlost v očích své bývalé přítelkyně.
Viděl jak zatíná pěsti i čelist.
A proto čekal že přijde to nejhorší a to byla dívčina zlost...

Jíwoo upřela pohled na Hana,doslova ho probodávala pohledem než našla ta správná slova,,Ty zmrde tak já byla jediná která o tebe projevila zájem a tohle je tvůj vděk? Han nevěřil vlastním uším.

,,Z celé školy jsem to byla jen já kdo si všiml tvé ubohé existence a ty mě chceš odkopnout?" Jíwoo si frustrovaně zajela rukou do vlasů a věděla co jí čeká když selže.
Proto se pokusila zmírnit svůj tón a jednání.
,,Hane ty a já patříme k sobě! Chápeš to?"..

Jisung se podíval na dívku a věděl že jeho srdce patří někomu jinému.

,,Jíwoo promiň..."dívce bylo jasné kam tím Han míří a byla vzteky bez sebe.

,,Ty bastarde jen počkej ještě budeš prosit o to aby jsi se ke mě mohl vrátit. Pamatuj si jedno. Teď jsi mě odmítl ale jednou budeš prosit o to abych byla tvoje!" Jíwoo se otočila a odešla ke škole nechávajíc za sebou chlapce který nevěděl co si má myslet.

Jisung vytáhl mobil z kapsy a už chtěl psát Minhovi, když se zarazil a pomyslel na to kolik musí mít starostí a práce.
Han se opřel o auto a začal vydýchávat rozhovor se svou teď už ex.
Sice měl strach vstoupit do třídy ale s myšlenkou na staršího to přeci jen dokázal.

-----

Minho strávil celé dopoledne tréningem s ostatními členy. Všichni byli unavení Jeongin dokonce spal na Lixově klíně jak byl vyčerpaný.
Všichni se mezi sebou bavili bez zmínky na předešlou noc,než se ozvalo klepání a do tělocvična vstoupil zástupce Leeho staršího ,,Otec s tebou chce mluvit."pronesl neutrálně jako by se ptal co je dneska za den.
Minho se podíval na BangChana než se zvedl a odešel.

Zástupce uvedl Minha,posadil ho do křesla před otce a pak se odebral pryč.

,,Tak Minho máš pro mě dobré zprávy?" Lee starší se zadíval na syna který měl sklopeným pohled.

Minhovi moc dobře věděl o co jeho otci jde a o to těžší bylo přiznání že jeho plán vychází.

Jako vždy pokračování příště....

Květina zla ("악의 꽃" 입니다~)Kde žijí příběhy. Začni objevovat