Minho se díval na spícího Hana a byl rád že je v bezpečí,jen ho trápilo to za jakých okolností se dostal až k němu.
Jeden z leaderů jiné party mu zavolal a řekl mu že se Han potácí né zrovna v dobrém stavu v té nejhorší ulici.Starší usilovně přemýšlel co se mladšímu muselo stát,když vyrazil na tak nebezpečnou cestu.
Z jeho přemýšlení ho probralo klepání na dveře a následně staršího hlava v nich.,, Omlouvám se ale Lee starší s tebou chce mluvit."řekl Bangchan než zavřel dveře...
Minho pohladil Hana po tváři,ten se jen ze spaní trochu zavrtěl,ale spal dál. Ještě mu upravil deku než se zvedl a odešel z pokoje.
,,Nevíš co otec chce?"zněla jeho otázka k Bangchanovi.
Ten jen rychle hodil rameny ve znamení že sám neví.
Po dlouhé cestě chodbami konečně došli na místo...Jen co otevřeli dveře přišel k jejich uším křik od vůdce smečky,,No do prdele to si ze mě děláte srandu! Vy jste fakt přivedli civila do našeho úkrytu? To jste oba dva padlý na hlavu nebo co?" Lee starší zuřil o sto šest...
Bangchan viděl že je jeho kamarád mimo a tak se rozhodl že vše vysvětlí..
,, Lee víš že k tobě chovám úctu a respekt ."starší ihned kývl na souhlas.
,,Tak by jsi měl vědět že ten chlapec kterého jsme dneska přivedli je Han Jisung,syn rodiny Han jedné z těch kteří ti kdysi pomohli."zakončil Chan svou řeč.
Lee starší se z hluboka nadechl než poprosil BangChana aby opustil místnost,ten tak bez jediného slova učinil.
Lee starší chvilku chodil za stolem sem a tam,bloumaje ve svých myšlenkách. Vzpomínal na den kdy přišel o svou krásnou ženu a kdy šel poprosit Hana seniora o finanční pomoc aby se mohl pomstít.,,Jak jsi se s ním seznámil?" Minho překvapeně zamrkal když uslyšel otcovu otázku.
,,Nooo...před pár týdny jsme ho zachránili když dostával výprask v jedné z nasich ulici a pak jsem ho vezl domu když se mu rozbilo auto."Minho byl nervózní,bál se že otec pozná že jeho syn k chlapi nejspíš chová hlubší city než by měl.,,A co dál?"zeptal se Lee starší. Minho byl nervózní a pořád si hrál s prsty a nebo křupal klouby po chvilce tiše promluvil,,Hyunjin se naboural do mobilu holky se kterou Han chodí,nejenom že Hana označují za gaye,ale navíc ho různě zesměšňují. Jedna její kamarádka jí dokonce psala ať se nechá zbouchnot aby měla vystaráno do konce života ."jen co tohle Lee starší uslyšel tak zpozorněl,,To mi chceš říct že se někdo snaží ublížit rodině Han?" Minho hlasitě polkl než kývl na souhlas.
Jeho syn sklonil hlavu než pokračoval dál,, Byla tam i konverzace s jejím otcem a ten jí radil to samé,protože jakmile dívka dokončí studia tak jí odstřihne od příjmu a na všechno bude sama."
,,Appa co myslel BangChan tím že ti Hanova rodina pomohla?"chlapec chtěl vědět jaké měl jeho otec spojení zrovna s touto rodinou.
Lee starší nebyl překvapený věděl že tenhle den jednou přijde a tak se posadil za svůj pracovní stůl s pohledem upřeným na svého syna.
,,Víš že já i tvoje zesnulá maminka jsme byli členy gangu. Jednoho dne jsme šli na misi kde se nám už od začátku něco nezdálo ale i tak jsme chtěli splnit zadaný úkol. Bohužel jsme měli pravdu a tvoje matka za to zaplatila životem. V ten den jsme zjistili že se nás chtěli prostě zbavit a tohle měl být náš konec.Po její smrti jsem byl zničený,schovával jsem se,přemýšlel jsem jak se za její smrt pomstím a tak jsem našel Hana seniora nejmocnějšího člověka v téhle zemi.
V ten den jsem mu řekl vše o svém životě a o tom co jsem dělal. I když nemusel tak mi dal finanční prostředky k tomu abych zničil společně s pár lidmi co tu akci také přežili lidi co nás tam poslali.
A díky tomu jsme mohli založit tenhle gang. Han senior naše služby párkrát také využil ale bylo to hlavně proto aby pomohl jiným." Minho překvapeně hleděl na svého otce a nevěřil tomu co slyšel,tak Hanova rodina pomohla tomu aby vznikl jeho domov.,,Minho teď mě dobře poslouchej! Jisungovi se nesmí nic stát,od teď je pod naší ochranou! Zatím zůstane tady dokud si nepromluvím s jeho rodiči! Jsi si jistý že je v nebezpečí?" Minho na nic nečekal vzal mobil a zavolal Hyunjinovi.
Zmiňovaný chlapec během pár minut přiběhl i s laptopem a na něm měl veškerou komunikaci Jiwoo,ať už s otcem a nebo kamarádkama.
Díky tomu se dozvěděli o rozchodu Hana a Jiwoo,starší tak měl představu čím si mladší prošel.
Z některých zpráv bylo všem špatně od žaludku,nechápali jak můžou být dívky tak kruté,ale více je zajímal rozhovor dcery a otce.Jiwoo se snažila přesvědčí otce že má bohatého a vlivného přítele se kterým plánují potomka a tak se už o ní nebude muset starat.
Lee starší poděkoval Hyunjinovi než ho poslal pryč. Sám byl ze zjištění že se někdo snaží ublížit lidem co mu pomohli v nejhorších časech úplně mimo,ale i tak se přes to přenesl.
,,Minho jsi můj jediný syn! Víš že tě miluji nad vše a pro tvé dobro udělám cokoliv..."Lee starší se zarazil a nevěděl jestli může od svého syna žádat takovou oběť..
Zmiňovaný chlapec se podíval na svého otce a pohledem ho žádal aby pokračoval.
,,Minho musíš svést Jisunga tak aby se do tebe zamiloval!cm Chlapec po téhle větě přestal na minutu dýchat.
,,Appa ty chceš abych...jak to říct.." Minho byl na rozpacích.
Jenže jeho otec měl jasno ,,Ano,chci aby jsi se stal přítelem Jisunga a tím ho ochránil,dílky tobě a tvoji ochraně dospěje a bude mít tak možnost se rozhodnout jak naložit se svým životem!"
Jejich konverzace ještě chvilku pokračovala než mohl chlapec konečně odejít.
Sám byl úplně mimo z toho o co ho otec požádal,ale na druhou stranu aspoň nemusel vymýšlet hovadiny aby utajil to že se mu Jisung už od začátku líbí.Lee se konečně dostal do společenské místnosti kde se na něho dívalo šest párů dychtivých očí.
Minho se posadil do křesla a řekl celé smečce jaký je plán. Od svedení Jisunga až po jeho záchranu, samozřejmě v diskrétnosti..
Většina členů s tím souhlasila až na BangChana..Ten jediný měl obavy z toho co to přinese. Tak nějak tušil že to oba chlapce zlomí natolik že už nebudou moci dál...
Tadááá korekce je venku. Snad se bude líbit. Konečně víte co Leeho naštvalo,ano byla to konverzace Jiwoo,kamarádek a jejího otce. Na jednu stranu byl Han gay ale na druhou ukázkový materiál na svatbu.
Tolik pro a proti bylo na Minha až, až..Otázka zní ,,Jak se zachová?"....
Svede Hana který se potom dozví pravdu a nebo to urovná s Jiwoo a bude i nadále po její manipulací?
ČTEŠ
Květina zla ("악의 꽃" 입니다~)
FanfictionCo si budeme nalhávat... Jisung je mladý zaslepený trouba,který pro svojí přítelkyni Jiwoo udělá úplně všechno. Je jedno že je dědic jedné z největších firem,jeho přítelkyně je středobod všeho ... Jenže co se stane když ho zachrání Minho a věnuje mu...