O pár dní později....
Jiwoo ležela na posteli úplně zničená po dnešním dni.
Nechápala jak se mohl Han tak rychle změnit. Najednou všude chodil s Felixem a Jeonginem za doprovodu hlasitého smíchu,aniž by si všiml jejího pohledu.
Dřív jí stačilo aby jen mrkla a měla chlapce omotaného kolem prstu,ale teď...Z jejího přemýšlení jí vytrhlo klepání na dveře a následný vstup jejího otce, který se hned posadil na kraj postele.
,,Tak jak to vypadá Jiwoo?"zeptal se jí.
Dívka se posadila a měla na krajíčku, celé její tělo se naplo strachy,,Appa promiň mi to,já se snažím,ale Han je teď úplně jiný..Výhrůžky,urážky,prostě nic s ním nehne aby se ke mě vrátil."otec viděl že je jeho dcera zlomená a tak se nad ní smiloval.,,Víš proč chci dostat Hanovu rodinu?"oznámil otec jako by nic.Jiwoo s údivem zvedla hlavu a kývla na souhlas. Bylo to snad poprvé co se s ní otec chtěl takhle bavit.
,,Ještě když jsem byl na škole chodil jsem s jednou krásnou dívkou z hodně vlivné rodiny,dokonce jsme se po škole měli vzít,ale nastoupil nový student a moje přítelkyně se do něho zamilovala a mě tím pádem odkopla. Všechny plány šli do hajzlu,moje rodina mi to dávala za vinu,prý že jsem neschopný a jiné žvásty,prý díky mě prý přišli o velké jmění.Nakonec mě po několika neúspěšných pokusech získat si zpět co mi mělo patřit vyhodili s tím,že jsem ostuda rodiny.
Dlouho jsem se musel protloukat sám než jsem vybudoval co mám a pak přišel den kdy jsem zjistil že žena která mě připravila o všechno si žije spokojený život.
Nechtěl jsem to tak nechat a pak přišel den pomsty.
Ona za to co mi udělala zaplatila životem ale pořád tu jsou dvě záležitosti které mi nedají spát.
A to jsou její syn Minho,chci se ho zbavit aby ten zmrd co mi přebral holku poznal bolest ze ztráty a pak je tu Han,syn rodiny která pomohla mému bývalému spolužákovi v mém pádu na samotné dno.Jiwoo pomalu začala chápat o co jejímu otci jde a dala mu slib že udělá vše aby mu pomohla.
......
Minho seděl u otce v pracovně. Otec mu konečně řekl celou pravdu po tom co se doslechl jak Hana šikanují.
O to víc se Minho začal bát o Hana,moc dobře věděl že chlapec bude teď hlavní cíl,i když v tom byl úplně nevině jako on sám.
Prostě dvě boží děti co platí za osudy svých rodin.Nechtěl ani myslet na to co všechno se mladšímu může stát a jeho otec to poznal,,Minho neboj se,my Hana ochráníme!".řekl jeho otec a položil ruku na synovo rameno.
Ten se jen letmo podíval a doufal že ty slova budou pravdivá.,,Minho když se na tebe dívám,můžu se tě na něco zeptat?"chlapec sebou překvapeně trhl,než souhlasil a čekal co to bude za otázku.
,,Nemohl jsem si nevšimnout,ale ty k Hanovi něco cítíš?"...Lee Minho vytřeštil oči díky překvapení,ale zároveň cítil lehkou úlevu.
Takhle aspoň věděl že není svému otci lhostejný a že i když to tak nevypadá tak má o svého syna zájem.,,Appa promiň."byla chlapcova první slova než sklopil pohled a byl naštvaný sám na sebe,jak lehce se nechal prokouknout.
,,Jsi ze mě hodně zklamaný?"byla druhá ale nejvíce podstatná.Lee starší přešel ke svému synovi a dal mu ruku na rameno než ho jemně zmáčkl,,O to budeš lepší,jen doufám že narozdíl ode mě ty svou drahou polovičku doopravdy ochráníš a né jako já...." Lee starší se zadíval na obraz kde viděl vlídnou tvář své milované ženy.
.....
Následující ráno
Han šel za doprovodu Felixe a Jeongina do školy tak jako vždy.
Všichni si dali věci do skříněk a vzali si jen to nejnutnější co potřebovali na hodinu.
Nějakou dobu si povídali před učebnou než se Jisung omluvil,dal svůj batoh Felixovi a šel na toaletu.
Nechtěl tam jít během vyučování jako to dělají jiní.Oba chlapci se vydali do učebny s pocitem že se nemůže nic stát.
Po pravdě si ty školní léta užívali a díky tomu že se Jíwoo posledních pár dní držela stranou,tak jejich ostražitost trochu polevila...Jisung zašel na toalety a už mu bylo divné kolik je tam lidí.
Hlavně teď když mělo brzy zvonit na první hodinu.
U umyvadel stali hned čtyři kluci z vyššího ročníku a Han začal mít špatný pocit.
Dokonce se otočil,vzal za kliku a chtěl odejít,ale ruka na jeho rameni mu v tom zabránila.
,,Ty jsi ten zmrd co ublížil Jiwoo?"promluvil ten co držel Hana za rameno.
Mladší se snažil bránit,,Já jí nic neudělal,ona si to celé vymyslela jako pomstu za to že jsem se s ní rozešel!"Han sundal chlapcovu ruku a snažil se tvářit věrohodně.Bohužel pro něho si Jiwoo jen díky pár zprávám dokázala získat pozornost toho největšího magora ze školy a tím nebyl nikdo jiný než Kim Seo Kang,student známý tím že byl co chvilku u ředitele za šikanu a nebo napadení jiného studenta.
Jiwoo si s ním začala psát,pak mu posílala různé fotky na kterých měla minimum oblečení,než ho poprosila o pomoc.
A hádejte co Seo Kang udělal?...po uložení fotek nabídl Jíwoo za jistou protislužbu své pěsti.
Ano Han neměl sebemenší šanci aby se z toalet dostal po svých.
Seo Kang ho začal mlátit hlava ne hlava. Dokud chlapec neupadl do bezvědomí to bylo znamení pro skupinku co se tam nacházela,aby toho nechali a šli si po svých.Jisung ležel na zemi a sotva popadal dech. Na jeho těle bylo až příliš moc zranění.
Poslední co si pamatuje je to jak se z posledních sil vyndal mobil aby prozvonil Felixe ve snaze že pochopí jaká je situace.Felix se podíval na mobil aby zjistil kdo mu během hodiny volá. Už si chystal dokonce výmluvu na to aby mohl jít do akce s gangem,ale hned jak zjistil či je to číslo,zvedl ruku,omluvil se a běžel instinktivně na záchody s modlitbou aby byl Han v pořádku.
Bohužel po otevření dveří tam Felix stál jako solný sloup když uviděl mladšího na zemi.
Chlapec měl na těle mnoho modřín a podlitin,sotva dýchal a v ruce svíral mobil kterým se snažil dovolat o pomoc.Po menším šoku Felix rychle vytočil číslo záchranné služby,řekl jim co viděl a šel pro učitelku.
Všichni ve třídě byli jako na trní když Lix vběhl do třídy a začal mluvit páté přes deváté.
On, Jeongin a učitelka šli za Hanem aby tam chlapec nebyl sám do příjezdu sanitky.Jisung už byl na cestě do nemocnice když ředitel školy začal řešit incident na toaletách. Jak jinak,nikdo nic neviděl ani neslyšel. Za to Felix a Jeongin moc dobře věděli odkud vítr vane a jejich pohled spočinul na jediné dívce která ani nemrkla a v klidu seděla na svém místě jako by to byl normální den.
Až teď Felix začal přemýšlet kdo tu zprávu oznámí Minhovi.
Sám se do toho neměl ale zase nechtěl aby Jeongin byl první kdo pocítí Minhův hněv.Lix vzal mobil a rychle naťukal zprávu,,Han je v nemocnici,nezlob se...."
Pokračování příště.....
ČTEŠ
Květina zla ("악의 꽃" 입니다~)
FanfictionCo si budeme nalhávat... Jisung je mladý zaslepený trouba,který pro svojí přítelkyni Jiwoo udělá úplně všechno. Je jedno že je dědic jedné z největších firem,jeho přítelkyně je středobod všeho ... Jenže co se stane když ho zachrání Minho a věnuje mu...