Jiwoo má problém

218 26 4
                                    

Ta noc .....

Jiwoo pow:

Dívka přišla domů celá zničená. Jen co se dostala na chodbu začala sundavat vše co měla navíc,boty,kabát i kabelka letěli někam a bylo jí jedno kam.

Pro dnešní den už chtěla mít klid a tak se pohodlně usadila v obýváku a nechala všechny svoje starosti někde za sebou u zapnuté televize.

Z jejího klidu jí však vyrušil otec který zaslechl zvuky příchodu a jen co zpozoroval své jediné dítě tak chtěl znát odpovědi,, Tak co tvůj bohatý přítel,už tě požádal o ruku?"...

Jiwoo se smutně zadíval do země a řekla otci pravdu,o tom jak se snažila i jak byla odmítnutá ale hlavně o rozchodu.
Dívka moc dobře věděla že její otec bude zuřit a tak čekala na to nejhorší....

Jiwoo ucítila bolest na své tváři od toho jak jí otec silně udeřil ,,Ty krávo blbá jak jsi to mohla dovolit. Víš že tě nebudu živit do konce života!" Jiwoo se držela za místo které hořelo bolestí a snažila se svého otce uklidnit ,,Appa neboj se dostanu Hana Jisunga zpět!"dívka si chtěla slovy získat zpět důvěru svého otce.

,,Počkat ty jsi chodila s Hanem mladším?"její otec byl velmi překvapený.
Dívka jen smutně kývla hlavou na souhlas a byla zklamaná sama ze sebe že promarnila takovou příležitost.
Jen na malý moment se přestala soustředit když přišla první rána.
Jiwoo spadla na zem a držela se za tvář, když pohlédla na otce tak v jeho očích viděla snad zlo celého světa.

Aniž by to zaregistrovala přišla další rána,tentokrát do břicha.
Otec svojí jedinou dceru mlátil a kopal hlava nehlava,až po pár minutách toho nechal a odešel pryč.

Ji se doplazila na gauči a uvnitř sebe začala panikařit. Nechtěla o tohle všechno přijít,přeci jenom drahé věci,luxusní snídaně, obědy i večeře,nemluvě o tom co všechno si za otcovi peníze mohla pořídit..A tak se v její hlavě zrodil šílený plán na to aby dosáhla svého.

Dívka se vydala do své ložnice,posadila se na postel a začala promýšlet veškeré detaily,od své proměny v hodnou holčičku až po to jak získá zpět Jisunga. Sice nevěděla jak její otec může znát takovou nulu jako je Han ,ale podle jeho reakce byl hodně důležitý.

O to víc byla odhodlaná udělat doslova cokoliv pro to aby neskončila na ulici mezi tím póvlem.

Z celého dnešního dne jí začala třeštit hlava,prsty si začala masírovat bolavé spánky a začala sama sebe uklidňovat že tuhle situaci zvládne...
Po rychlé hygieně a běžných každodenních rituálech konečně ulehla do postele.
Ještě než usnula řekla si sama pro sebe že když to s Jisumgem nepůjde po dobrém bude to muset udělat po zlém,i kdyby měla třeba poprosit svého otce o pomoc.

Myšlenky otce Jiwoo...

Do prdele tak on jí nechal sám Han Jisung junior. Vždyť podle toho co vím tak je to úplný idiot a ona se i tak nechá poslat do prdele bez toho aby si s ním aspoň upíchla dítě.

Vždyť je to tak jednoduché,dá nohy od sebe,pojede bez ochrany a bum překvapení je tu.

Už je to dlouho co slyšel příjmení Han a i po takové době k tomu rodu cítil nenávist.
Ještě navic když se dozvěděl že má možnost se pomstít,ale jeho tupá dcera vše jako vždy pokazila.

Otec Jiwoo začal přemýšlet nad tím jak se nejlépe pomstít rodině Han za pomoci své dcery.
Možná že už měl v hlavě i slušný plán,ale musel počkat až se jeho dveří zahojí rány které jí sám způsobil.

Další ráno o několik set kilometrů dál...

Jisung cítil na tváři teplo a to znamenalo jen jediné,,je ráno,pomalu a líně začal otevírat oči.
Pár minut to zabralo než se rozkoukal a došlo mu že není doma ale v cizí ložnici.
Rychle se posadil a začal skenovat pohledem místnost než se mu vybavili myšlenky na předešlou noc.

Jíwoo,rozchod,hledání Minha a další podrobnosti.

Chlapec se rychle podíval na postel a hned mu došlo že v ní nespal sám.
Han byl zmatený,dokonce si zajel rukou do vlasů za které začal tahat a to jen proto aby se mu vybavila včerejší noc .
Mohlo to trvat 5 minut ale Jisung si vzpomněl na vše.
Celá ta noc se mu přehrála v hlavě jako film v kině a to ho donutilo si znova lehnout a přemýšlet co bude dál...

Chlapec by takhle asi zůstal hodiny jak měl ve zvyku ale zvuk klepání ho probral.
Až když Han zaostřil tak poznal známou tvář...

,, Dobré ráno nesu ti snídani."začal Minho z jemna...

Han byl natolik v šoku že jen kývl a nechal chlapce aby mu na klín položil podnos s jídlem.

Minho si nemohl nevšimnout že je mladší úplně bezradný a tak se jen rychle nadechl a spustil,, Včera jsi měl špatný den,já a hyung jsme tě odvezli sem. Řekl jsi mi co se ti stalo a tak jsem si říkal že bude nejlepší když s tebou zůstanu přes noc."....

Mladší jen rychle zalapal po dechu než sklopi hlavu a řekl něco co Minha zasáhlo,,Minie já se moc omlouvám že jsem byl pro tebe přítěží,ani nevíš jak moc mě to mrzí."mladší koukal na podnos a neměl se k tomu aby začal jíst..

Za to Lee věděl přesně co dělat,vzal hůlky nabral první sousto a dal ho mladšímu k ústům s vědomím že to přijme.

Han se konečně posadil a podíval se na svého zachránce s pohledem spráskaného psa než konečně otevřel ústa a přijal to co mu bylo nabízeno.

Jen co to Minho viděl jeho tělo se naplnilo teplem,v břiše měl milion motýlů a on sám si přál aby tenhle moment nikdy neskončil .....
Během snídaně si řekli vše co se včera večer stalo a mladší se tak cítil více v klidu.

Dokonce povyprávěl Minhovi o vztahu s Jiwoo a docela podrobně se rozpovídal i o tom večeru se všemi detaily.
Lee byl z toho mimo,jak si někdo může vynucovat něco na co se ten druhý necítí...

Moc dobře věděl že on sám by se bez souhlasu druhé osoby ani nepodíval natož,aby po ní chtěl tak moc intimní věci...

Až teď si starší uvědomil proč byl Han v takovém stavu v jakém ho našli...

Pokračování příště.....



Květina zla ("악의 꽃" 입니다~)Kde žijí příběhy. Začni objevovat