Oba chlapci se zvedli z gauče a vydali se do kuchyně,cestou po sobě pokukovali a usmívali se než konečně zasedli ke stolu a dali se do jídla.
Téhož dne ......
Všichni byli po jídle,jen Minho a Han zůstali v kuchyni aby uklidili po jejich společné večeři.
Mladší byl překvapený z toho jaký panoval klid u stolu.
Nikdo se na nic neptal, každý se věnoval své porci a když někdo dojedl prostě se zvedl od stolu a šel pryč.Konečně měli hotovo i ta poslední miska byla čistá tak že to skoro vypadalo jako by se v kuchyni nikdy nejedlo.
Minho na nic nečekal a vzal chlapce za ruku aby ho odvedl do společenské místnosti kde už byli všichni.
Minho táhl Hana chodbami nehledě na to že mladší má co dělat aby stíhal tempo staršího,až do momentu kdy se Lee zastavil,vzal za kliku a doslova vtáhl mladšího do nového světa.
Jen co otevřel dveře tak Han ucítil pohledy všech co se tam nacházely.,,Kluci dovolte mi představit vám mého přítele Hana Jisunga.
Minho po těchto slovech doslova zářil štěstím zatím co Jisung začínal cítit jak se dostavuje záchvat paniky.Zrychlený tep, zpocené ruce i jeho dech začal být o něco těžší než normálně.
Han pevně sevřel ruku staršího a podíval se do jeho tváře pohledem který jasně dával najevo že něco není v pořádku.Minho na nic nečekal a gestem ruky ukázal členům klanu aby jim dali chvilku.
Minho posadil Jisunga do křesla a opřel se o jeho kolena,, Jisungie neboj se,oni jsou má rodina a budou tě respektovat."starší se snažil zahnat obavy mladšího na kterém bylo jasně vidět že z přítomnosti nových lidí začíná panikařit.Han jen svěsil hlavu a šeptem sdělil své obavy,,Minho já se bojím že mě támhle ten moc nemusí." Minho zmateně zamrkal a podíval se směrem kam koukal Han.
Ihned na to se Minho začal hlasitě smát až tím mladšího dokonale zmátl.,,Hanie to je BangChan vůdce klanu,je to ten poslední člověk kterého by jsi se měl bát. Po pravdě nebýt jeho tak už tu nejsem." Lee upřel pohled na Hanovi ruce než je vzal do svých a na malou chvilku se v myšlenkách vrátil do minulosti.
Mladší si všiml že je Minho mimo a tak upevnil jejich stisk.
Tím staršího probral,,Ohh...Promiň jen jsem se zamyslel. Tak co cítíš se na to abych tě ještě jednou představil?" Han jen kývl a celý proces představování začal od znova.Mladší měl možnost poznat všechny členy Stray Kids od nejmladšího až po nejstaršího.
Po pár hodinách povídání se Han konečně trochu oklepal a nebyl tak napjatý z nových lidí,dokonce se s nima i pořádně zasmál když poslouchal některé jejich historky,ale po pravdě únava je únava a mladší jí na sobě začal pociťovat čím dál víc.
Přeci jenom za ty dva dny toho na něho bylo trochu moc.Ve snaze poznat co nejvíce členy gangu se Han aniž by si toho někdo všiml mírně poplácal po tvářích aby se probral.
_
Po pár hodinách....
Po tom co byla celá ta trapná část představování jak za Jisumgem,tak i za klanem,tak teprve pak začala zábava.
Všichni se dobře bavili,někteří členové hráli Nintendo,jiní kulečník,každý si našel něco a atmosféra začala být konečně taková jakou si jí BangChan přál.
,,Hey...."řekl Bangchan dost hlasitě aby ho každý slyšel.,,Všichni ukončete to blbnutí a pojďte se na chvilku posadit!"Chan se začal tvářit vážně a tak ho radši všichni poslechli.
Když už všichni konečně seděli a dávali pozor tak se Chan jen podíval aby pohledem zkontroloval situaci.
Když viděl že členové klanu i jejich návštěva dávají pozor tak spustil,,Minho promiň že se tě na to ptám,ale máš Hana víc než rád?" Minho na nic nečekal a kývl hlavou.,, Dobře....Od teď je Han pod naší ochranou!"zavelel Chan.
Jisumg začal zmateně házet jeden pohled za druhým,nechápal co se děje a byl z toho zmatený...
Až do doby kdy se Minho postavil,uklonil se a na rovinu řekl ,,Kluci všichni mě znáte ,víte jaký jsem,ale až Jisung dokázal něco o čem jsem si myslel že není možné....A to je zamilovat se!"starší se zadíval do očí mladšího a ihned cítil jejich spojení..Minho se zadíval na členy klanu a věděl že to co řekne bude správné,,Ano miluji Hana a nestydím se za to!"starší věnoval mladšímu upřímný pohled,než začalo to pravé divadlo.
I.N.....,,Hey... vidíte já jsem vám to říkal.."na to pomalu půlka členů obrátila oči v sloup.
Felix...,,Sice jsi to říkal ale sám jsi si nebyl jistý!"nejmladší z klanu sklopil hlavu a tím dal za pravdu Lixovi.
Pomalu hodinu trvalo tohle sezení než to Minha přestalo bavit,vzal Hana za ruku a odvedl ho zpět do svého pokoje.
Mladší se posadil na postel a měl smíšené pocity.Přeci jenom Minho se právě přiznal k tomu že ho miluje.
Lee se postavil před Jisunga kterého vzal za tváře a jemně ho políbil na rty ,, Dám ti nějaké oblečení a kde je sprcha už víš."starší se vydal ke skříni ze které po chvilce vyndal menší hromádku kterou podal mladšímu.
Han si dal rychlou sprchu než se vystřídal se starším.Han slyšel téct vodu a to ho donutilo se položit na postel a zavřít oči. Po pár minutách byl chlapec v říši snů zatím co Minho zrovna vyšel z koupelny.
Lee jen co uviděl chlapce spát tak ho opatrně přikryl,rychle se oblékl a položí se vedle Hana s rukou kolem jeho boku.
Jisumg ze spaní jen hlasitě vydechl a už se začal omotávat kolem Minha.Jednu ruku si položil na Leeho vypracovanou hruď,zatím co si jeho noha našla své místo mezi nohama staršího.
Han se omotal kolem Leeho tak dokonale až mu tím vykouzlil úsměv na rtech, který mladší nemohl vidět.
I tak se Minho přizpůsobil a objal mladšího tak aby se mu dobře spalo.Pokračování příště....
ČTEŠ
Květina zla ("악의 꽃" 입니다~)
FanfictionCo si budeme nalhávat... Jisung je mladý zaslepený trouba,který pro svojí přítelkyni Jiwoo udělá úplně všechno. Je jedno že je dědic jedné z největších firem,jeho přítelkyně je středobod všeho ... Jenže co se stane když ho zachrání Minho a věnuje mu...