Előzmények:
Taevel nagyon sokáig kint voltunk. Mindent végig mutogattam neki ,és nagyon örültem annak hogy látszott rajta hogy teljesen odáig van a helyért. Nagyon reménykedtem benne mikor megterveztem hogy tetszeni fog neki , nagyon boldoggá tett az a tény hogy végre valamivel boldoggá tudtam őt tenni. A mai nap olyan közelinek éreztem magamhoz őt, nem ugy mint eddig. Ma nem volt távolságtartó és nagyon jól elbeszélgettünk. Nem tűnt úgy hogy zavarja a társaságom, hogy zavarná hogy velem tölti a napot. Még mindig nem tudom elhinni hogy adott egy esélyt. Persze tisztába vagyok azzal hogy barátságnál többet soha sem remélhetek tőle de... ez kicsit sem zavar engem. Elszeretném érni hogy közel engedjen magához,legalább annyira mint legjobb barátját Jimint... viszont ha tudtam volna mi fog történni ,jobban kiélveztem volna a mai napot vele......Kook szemszög:
Másnap nagyon korán elkezdtem a reggelit elkésziteni Taenek ,mivel nagyon izgatott voltam màr,nem tudtam volna tovább a szobámba ülni tétlenül. Persze ha aludtam volna akkor biztos gyorsabban ment volna az idő de sajnos még nem sikerült olyan megoldást találnom amivel fél óránál tovább tudtam volna aludni ,igy egy ideje nem is próbálkozom. De még szerencse hogy hamarabb kezdtem el a reggeli készítést hisz olyan 9óra tájt betoppantak a többiek is,igy újra kellett terveznem,hogy mindenkinek juthasson belőle. Nagyon örültem igazából a látogatásuknak hisz mâr rég láttam őket és kezdtek màr hiányozni . Persze ők is megörültek mikor megláttak engem a konyhába,legalábbis én ugy láttam.
-Ajjj hogy te mennyire hiányoztál nekem. Azt hittem màr nem is látlak többet. Csapodott nekem a kisenergia bomba és szinte a lelkemet is kiszoritotta belőlem.
-Hosi megfojtasz. Szedtem le magamról kezeit nevetve.
-Amugy is csak 1 hét volt. Forgattam szemeimet.-Az több mint sok. Mondta sóhajtva miközben levágta magàt drámaian a székbe. Ezen csak nevetni tudtam ,amihez a többiek is csatlakoztak.
-Na mizu tökfej? Megszerezted Júliát? Hopenak igaza van amugy. Ideje volt mâr feljönnöd abból a kriptából ahová száműzted magad. Kezdte egyből kötekedve Suga,de tőle nem is vârtam más.
-Nocsak mâr élni sem tudsz nélkülem? Kérdeztem kuncogva mire belebokszolt a vállamba.
-Csak szeretnéd. Mondta kuncogva majd hirtelen komolyra vàltott.
- De mesélj màr mi volt Taevel. Mondta érdeklődve miközben ő is leüllt a tőbbiekhez akik szintén kiváncsian néztek engem várva hogy elkezdjek mesélni.-Igazából nem az történt amire számitottam. Kezdtem semleges hangon mire kicsit aggodóvá vált arcuk.
-De nagyon boldog vagyok emiatt. Kaptam tőle egy esélyt,igaz hogy csak arra hogy barátok legyünk de ez is több mint amit eddig reméltem. Mondtam izgatottan egyben boldogan. Le sem lehetett volna törölni az arcomról a vigyort mire mindenki éljenezni kezdett.-Ezaz. Tudtam én hogy nem fog tudni ellenállni neked. Bokszolt a levegőbe Hobi mire elnevettem magam.
-Azért még ne örüljünk ennyire mivel mégcsak megpróbálunk barátok lenni. Az is meglehet amilyen béna vagyok hogy valamit elszúrok vagy meggondolja magát közben. Igy még inkább nem akarom nagyon bele élni magamat. Mondtam komoly hangon miközben az ételt kavargattam. Bàrcsak minden jól menne és mellette maradhatnék.
-Ne legyél ennyire elkeseredve Kook. Hidd el én ismerem Taet a legjobban,hisz kis totyogó korunk óta mellette vagyok. Mióta történt pàr dolog Taevel azóta megvàltozott. Az addig boldog,barátságos és mindenben és mindenkiben a pozitivat látó Tae eltűnt. Viszont pont ezért is mondom azt hogy ne legyél szomorú hisz Tae azóta Yoongin kivül màs alfát megtűrni sem bírt maga körül nemhogy barátkozni akarjon bàrkivel is. Ismerem màr annyira hogy tudjam hogy nem vagy közömbös a számára,ő is érzi hogy hozzàd tartozik csak egyenlőre még küzd ellene de éppen ezért ne add fel. Előbb útóbb befogja látni hogy neki melletted a helye. Ha nem is csak magad miatt, miattam is tarts ki kérlek. Vissza akarom kapni a legjobb barátomat. Azt a Taet, aki azelőtt a nyomorult előtt volt... kérlek ígérd meg hogy nem adod fel.... Jimin beszéde nem kicsit lepett meg és őszintén megmondom nagyon nagy erőt adott ahoz hogy tovább folytassam,ne adjam fel, hisz ha ő ,mint Tae legjobb barátja is ugy látja hogy van esély arra hogy egy nap enyém legyen az a főnyeremény aki még mindig az igazak álmát alussza fent ,akkor tényleg van remény. Vagyis nagyon szeretnék ebbe hinni. Nem mondom hogy magabiztos lettem tőle de magabiztosabb mint eddig. Viszont nagyon elszomorit amit Taehyungról mondott . Ennyire megvàltozott? Mégis ki miatt? Ki volt az a nyomorult aki miatt ennyire megváltozott Tae? Sajnos nem tudhatom milyen volt Tae ezelőtt de ahogy Jimin beszélt róla biztos voltam benne hogy nagyon sokat változott az omega fiú ha Jiminnek ennyire szomorú és megtörtek voltaka szemei mikor róla mesélt és egyre jobban sajnálom hogy nem talàlkozhattam vele előbb,nem ismerhettem őt úgy ahogy Jimin. Jimin mondandója után nem csak a küzdeni akarásom lett nagyobb de a gyilkolási vágyam is az a nyomorult felé, akiről sajnos még nem tudok semmit sem. Pedig már rég 20méterrel a föld alatt lenne....
ESTÁS LEYENDO
Megtagadva (vkook)
FanficMindennél jobban vártam ezt a napot, viszont rettenetesen féltem is. Hogy miért féltem? Mert tudtam mi fog történni és igazam is lett.... ✍️Vkook (Kim Taehyung $ Jeon Jungkook) ✍️ A képzeletem szüleménye csak. A szereplők eltérnek a valós személyekt...