Előzmények:
Olyan fél óra múlva én is és Tae is elkészültünk és el is indultunk vásárolgatni. Remélem jó napnak nézünk elébe hamàr a reggel kicsit furán indult....Tae szemszög:
Őszinte leszek. Fogalmam sincs hogy miért hívtam el magunkal Kookot. Egyszerűen csak hamarabb beszéltem mint hogy gondolkodtam volna. Nem azt mondom hogy zavar hogy velünk jött,inkább az zavar hogy én miért akartam ezt. Talán csak a biztonság miatt amit mellette érzek? Persze Jiminnel is biztonságban érzem magam de talàn azért lehet màs Kookkal mert ő mégis csak egy alfa. Legjobb barátom meg csak egy omega ,amilyen én is vagyok. Nem tudna úgy megvédeni mint egy alfa. Talán ezért lehetett. De hogy miért érzem biztonságban magam egy alfa mellett azok után amiket átéltem..na ezt én sem tudom. Azt hittem Yoongin kivül màs alfát sohasem fogok tudni elviselni magam mellett,nemhogy még biztonságban is érezzem magam mellette. De Kook ő màs. Nem tudom miért màs. Talán mert a lelkitársam? Biztosan. Attól mert én megtagadtam,attól függetlenül mégis csak egymásnak teremtettek minket. Igy nem is csodálom hogy mellette igy érzek. Mégha mint férfi nem is tetszik,attól még a társam, és az omegàm kötödik hozzá. Éppen ezért sem félek tőle. Igazàból tényleg nem zavar hogy velünk jött hisz ahogy tegnap is rájöhettem,nagyon jó fej. Ellehet vele beszélgetni,viccelődni. Ahogy feltűnt Jiminnel is eléggé jóba lettek,egész út alatt is elég jól elbeszélgettek ,ami miatt viszont picit mintha rossz érzés fogna el. Nem tudom mi ez az érzés de olyan mintha ez az omegàmnak nem tetszene. De nem tudom miért nem tetszik neki. Igazából hamar eltelt az oda felé vezető út. Nagyon jól éreztem magam velük. Úgy érzem ha minden igy fog menni továbbra is akkor nagyon jó barátságba leszünk igy hàrman. Aztàn mikor megérkeztünk Jiminnel egyszerre pattantunk ki izgatottan a kocsiból ,szegény Kookot egyedül hagyva a kocsiban. De szerencsére nem tűnt úgy hogy haragudna ránk ezért hisz kuncogva követett minket az épület felé. Jiminnel szinte csillogó szemekkel néztünk körbe egyből amint beléptünk az ajtón.
-Rendben akkor te kezd ezzel az oldallal ,én pedig addig megnézem ezt az oldalt és ugyan itt talàlkozunk amint mindketten megszereztük amik megtetszettek,aztàn pedig oldalt vàltunk. Okés? Kérdezte izgatottan legjobb barátom mire egyből katonàs vigyàzba vàgtam magam és a kezemmel jeleztem hogy mgértettem
-Igenis főnök úr. Tisztelegtem majd mikor ő is leutánozta ugyan ezt szinte egyszerre nevettük el magunkat és kb 5percen keresztül hahotàztunk a bejáratnàl majd mikor lenyugodtunk mindketten elindultunk a megbeszéltek szerint. Kook az egész műsorunkat mosolyogva nézte végig az egyik falnak tàmaszkodva majd mikor elindultam az egyik irànyba ő egyből követett is engem.
-Kooksie szerinted melyik a jobb? Fordultam hirtelen az alfával szembe, kezembe 2 inget tartva. Szegény nem kicsit lepődött meg kérdésemre. Gondolom mivel nem számitott rá hogy hirtelen megszólitom.
-Szerintem mindkettő nagyon jól állna neked,mondjuk neked minden. Mondta mélyebb hangon ami nagyon szexi volt. Vagyis nem.. na jó de. Aztán aranyosan mosolyogni kezdett.zavarban volt . Hogy váltott hirtelen szexi és magabiztosból aranyossá?
-Okés akkor mindkettőt felpróbálom. Mondtam kuncogva majd tovább indultam de kb 1 méter után vissza is fordultam az alfa felé hisz feltűnt hogy Kook nem volt mögöttem. Ne kérdezzétek hogy de éreztem hogy nem követ,majd mikor vissza fordultam rájöttem hogy miért. Egy inget nézegetett de valamiért nem vette el. Ahogy láttam valamin nagyon agyalt de aztán csak egy sóhajtàs utàn elindult felém. Majd meg is torpant egy pillanatra mikor észrevette hogy őt néztem.
-Bocsi kicsit elbambultam. Mondta zavartan mikor oda ért hozzám.
-Semmi baj. Mehetünk? Kérdeztem kedvesen mire határozottan bólintott egyet.
Körülbelül 1 órán keresztül nézegettük a ruhákat ,majd amikor megvolt minden, a megbeszélt helyen találkoztunk. Mikor Jiminnel egymàsra néztünk egyből elkapott minket a nevetés hisz mindketten alig látszodtunk ki a ruha tömegek alól,annyira megpakoltuk a kezünket. Plusz Kooknak is megpakoltam a kezeit aki kézségesen cipelte utánam a ruha tömeget.
ESTÁS LEYENDO
Megtagadva (vkook)
FanficMindennél jobban vártam ezt a napot, viszont rettenetesen féltem is. Hogy miért féltem? Mert tudtam mi fog történni és igazam is lett.... ✍️Vkook (Kim Taehyung $ Jeon Jungkook) ✍️ A képzeletem szüleménye csak. A szereplők eltérnek a valós személyekt...