7️⃣

516 68 47
                                    

-სონაააააააააააააააააააააააააააააააააააა

-მეელოო რა გაღრიალებს? ან აქ საიდან გაჩნდი?

-მე სულ აქ ვარ, პროსტა შენ ვერ მამჩნევ.

-როდის მოხვედი?

-ამ წუთას.

-ეეჰ

-წამოდი ეხლა საყიდლებზე წავიდეთ და ვიშოპინგოთ.

-რამეშოპინგება ქალოო, სხვა საქმე მაქვს.

-ამ ბოლო დროს ჩემთვის აღარ გცალია და  ეს მწყინს.

-და ვინ გითხრა რომ არ მცალია?

-კარგი რა, რამდენჯერ გთხოვე ჩემთან ერთად სადმე წასვლა და ყოველთვის რაღაც მიზეზს ნახულობ.

-ხომ იცი რომ......

-ხოოო ვიცი რომ იმ შენს მისტერ მომხიბვლელობასთან გეჩქარება, და მასთან გინდა დროს ატარებდე.

-ასე არაა......

-სონა ხანდახან ისიც კი მგონია რომ ეგ მისტერ რაღაცა გიყვარს და არა ჯისუნგი.

-საიდან მოიტანე? ასე მიცნობ? შენ ძალიან კარგად იცი ჯისუნგი ჩემთვის რას ნიშნავს და რამდენად მნიშვნელოვანია.

-აბა შენს ქცევებს და იმ მისტერთან ყოველდღე შეხვედრას როგორ ახსნი?

-უბრალოდ ძალიან რთულ პერიოდში ვარ, ისეთი ვიღაც მჭირდება ვინც ძალიან კარგად გამიგებს და მიხვდება რამდენად ძნელია როცა არაფრის გამო უნდა დაშორდე იმას ვინც ძალიან გიყვარს. გაქორწინებენ იძულებით იმ ადამიანზე ვისაც არ იცნნობ და ელემენტარული თვალითაც არ გყავს ნანახი.

-მერე მე აქ რისთვის ვარ? მე არ მენდობი თუ ვერ გიგებ?

-ეგ სულ სხვაა.

-აბა მეტი რა?

-ლინოსთან ამდე დროს იმიტომ ვატარებ რომ მას ჩემი ძალიან კარგად ესმის რადგან ისიც ჩემნაირ მდგომარეობაშია. მასაც იძულებით აქორწინებენ იმ გოგოზე ვისაც ვაფშე არიცნობს. მართალია მას არ ჰყავს შეყვარებული და ეს ქორწინება პრობლემას დიდად არ უქმნის მაგრამ ჩემი მაინც ესმის.

Arranged love✔︎Where stories live. Discover now