4.Bölüm

2.5K 83 34
                                    

07.03.2022

"Bitti Kerem tamam mı ben düğün hazırlıkları yaparken magazinden beni aldattığını öğreniyorum bu saatten sonra sen yoluma ben yoluma "

"Gamze yapma böyle köpek gibi pişmanım onca anıyı hayali çöpe atma "

"Onca anıyı hayali yakıp yıkan sensin Kerem sevdim ben seni ailemi işimi dostlarımı geride bıraktım sırf senin için sen ne yaptın benim için ne yaptın Kerem başka bir kadınla aldattın teşekkür ederim nasıl bir his olduğunu öğretmiş oldun bana şimdi hayatından defolup gidiyorum sakın ama sakın peşimden gelme ben kapımı sana kapattım bir daha açmamak üzere "

Akan gözyaşlarımı umursamadan alyansımı Kerem'in avcunun içine koyup evimizden çıktım.

Bitmişti.

Kerem Aktürkoğlu benim için bir yabancıdan ibaretti artık.

Nereye gidecektim arkamda beni desteklemeyi uzun süre önce bırakan bir ailem vardı.

Kerem uğruna ailemi silmiştim ben.

Sırf basına malzeme olmamak için işimi bırakmıştım.

Dostlarım hiç olmamıştı zaten.

Telefonumun çalması ile arayanın Yunus olduğunu gördüm.

"Hah yeng- Gamze iyimisin?"

"İyiyim yunus sen nasılsın?"

"Haberim var benim her şeyden ne yapacaksın şimdi istersen gel bu gece bizde kal sonrasına bakarız "

"Çok sağol yunus ama gidiyorum ben kusura bakmayın sizinlede vedalaşamadım "

"Yenge pardon Gamze nereye gidiyorsun ne oluyor "

"Bende bilmiyorum ama gidiyorum işte bir yere kendinize iyi bakın olur mu umarım hayat tekrardan bizi bir araya getirir her daim arkanda olacağım seni çok seviyorum Yunus"

Ardından telefonu kapattım.

Hayallerimin şehri İstanbula veda vaktiydi.

Keşke sonu böyle bitmeseydi.

Günümüz
(Yazar'ın anlatımıyla)

ALIŞMIŞIZ /Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin