Tanıştığımıza Memnun Oldum

7.8K 29 17
                                    

         Akşam gey ve dom olan arkadaşın Josh'la beraber bir kink partisine gitmek için hazırlanıyorsun. Seksi elbiseni giyip iddialı bir makyaj yapıyorsun. Topuklularını ayağına geçirip taksi çağırıyorsun. Taksiciye gideceğin lokasyonu tarif ediyorsun. Bir süre sonra taksi duruyor, parayı ödeyip iniyorsun. Bir stirptiz klübünde olduğuna şaşırmıyorsun. Telefonunu çıkarıp Josh'u arıyorsun.

        "Selam Laura, geldin mi?"

        "Evet kapının önündeyim." diyorsun ve başını kaldırdığında Josh'u karşında görüyorsun.

         "Vay vay! Görünen o ki Laura kabuğundan çıkmış."

         "Ah, hayır Josh. Sadece içmeye geldim."

         "Peki, öyle olsun bakalım." diyor ve elini uzatıyor. Elini tutuyorsun ve içeri giriyorsunuz. Josh sana etrafı gezdiriyor ve sonrasında sana dönüyor.

         "Sen biraz takıl, ben Ethan'ı bulacağım."

          "Peki, iyi eğlenceler."

     Ethan Josh'un sub'ı bu yüzden Josh'u garipsemiyorsun. Bir martini alıp kendini koltuklardan birine fırlatıyorsun. Bir süre sonra tek başına içkini içtikten sonra bir içki daha almak için ayağa kalkıyorsun. Odanın öteki ucunda sana doğru bakan birini fark ediyorsun.

    Niye bana bakıyor olsun ki, etrafta milyonlarca çıplak striptizci var. Bana öyle geliyordur.

       Diye düşünüp içkini alırsın ve tekrardan eski yerine oturursun. Çok geçmeden yanına biri gelir.

       "Selam güzellik."

     Dönüp ters bir bakış atarsın.

       "Oo, sert kız ayakları değil mi?" deyip yaklaşır.

      "İlgilenmiyorum." dersin ve adam sana iyice yaklaşır. Elini alır ve pantolonundaki şişliğe sürter. Elini çekmeye çalışırsın ama seni çok sıkı tutuyordur.

      "Hala ilgilenmediğine emin misin?"

      "Bırak beni!"

    Karşıdan bir ses gelir.

       "Sana bırakmanı söyledi."

   Başını gelen sese doğru döndürürsün ve ağzın açık kalır. Karşında kaslı, sarışın, mavi gözlü, uzun boylu bir adam duruyordur.

   Ama yanındaki öfkeyle yerinden kalkar.

        "Ya, öyle mi? Peki bırakmazsam ne olur?"

    Gizemli adam elini kulağına götürür.

        "Güvenlik."

      Adamın bunu söylemesinden saniyeler sonra güvenlikler gelir ve adamı dışarı atarlar.

      Sarışın adam sana yaklaşır.

         "Beyefendinin kusuruna bakmayın. Adam olmayı öğrenememiş. Bunu telafi etmeme izin verin. Size bir içki ısmarlayabilir miyim?"

      Neye uğradığını anlamamış bir şekilde evet dersin.

       Adam kenara çekilir.

           "Önden buyurun."

        Yürümeye başlarsın ve bara gelince durursun. Barmen yanındaki sarışın adama bakar ve sorar "Aynısından mı?" Adam başıyla onaylar ve sana döner.

         "Siz ne istersiniz?"

         "Ah ben buzlu viski alayım."

          "Pardon isminiz neydi?"

BANA GÜVENİYOR MUSUN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin