İhanet

1.2K 7 7
                                    

    Nefesin düzene girene kadar küvette takılmaya devam edersin ve sonrasında küvetten çıkarsın. Dylan önceden çıktığı için yatakta seni bekliyordur. Üstüne bulduğun bir havluyu sararsın ve odaya geçersin.

      "Daha önce hiçkimse beni küvette sikmemişti."

      "Ah, ilk olmak çok daha iyi hissettiriyor."

    Gülersin ve yerdeki kıyafetlerini giyersin.

      "Kahve ister misin?"

      "İyi olur."

      "Tamam Emily'ye söyleyeyim." der Dylan ve odadan çıkar.

      Peşinden sen de odadan çılarsın ve salona gidersin. Kendini koltuğa atıp gözlerini kapatırsın. Çok geçmeden Dylan'ın sesini duyarsın.

        "Uyuyor musun?"

        "Beni yordun Dylan."

       Dylan güler.

        "O zaman iyiki kahve getirmişim."

        Gözlerini açıp doğrulursun. Kahveni alırsın ve camdan gökyüzüne bakmaya başlarsın. Kahvenizi içersiniz ve Dylan ayağa kalkar.

         "Şirkette birkaç işim var. Oradan çıkmam zaman alabilir, çıkınca da klübe gidip orayı kontrol ederim. Geç kalabilirim, tamam mı?"

          "Peki, sorun yok." deyip gülümsersin.

         Dylan sana doğru eğilip seni öper ve gider.

Odana çıkıp okumak için bir kitap alırsın ve gün boyunca onu okursun. Saat dokuza yaklaştığında Dylan'ın klüpte olduğunu düşünürsün ve ona sürpriz yapmak için klübe gitmeye karar verirsin. Bir etek ve transparan bir üst giyersin ve makyajını yaparsın. Evden çıkıp arabayı alırsın. Klübe doğru sürüp arabayı park edersin. Korumalar artık seni tanıdığı için hemen içeri girersin. Garsonlardan birini durdurursun.

"Dylan burada mı?"

"Evet Bay King ofisinde."

"Teşekkür ederim." deyip ofise doğru yürürsün. Kapıyı tıklatırsın ama müziğin sesinden duyulmadığına emin olarak kapıyı açarsın.

"SÜRPRİ-"

İçeride iki kız görürsün. Biri direkte dans ediyorken diğeri Dylan'a yakın bir mesafede üstünü çıkarıyordur. Dylan kapının açılmasıyla beraber ani bir şekilde sana döner. Boğazın düğümlenir ve bir şey diyemezsin. Arkanı dönüp hızlı adımlarla çıkmaya çalışırsın.

"Laura!"

Durmazsın ve gözlerinden akan göz yaşlarını silersin. Dylan seni bileğinden yakalar ve hızlıca ona dönersin.

"Laura, göründüğü gibi deği-"

"Bırak beni Dylan."

"Laura, sadece dinl-"

Kendini Dylan'dan kurtarıp koşarak dışarı çıkarsın. Dylan peşinden gelir ve seni tekrardan yakalar.

"Laura, dur!"

Çantandan arabanın anahtarını çıkarıp Dylan'a uzatırsın. Dolu gözlerinle Dylan'a bakarsın ve gözlerini çekersin.

"Sana bakamıyorum bile. Bunca şeyden sonra mı?"

"Öyle bir şey olmadı Laura; eve gidelim, açıklayayım olur mu?"

"Bitti Dylan." deyip hızlıca boş bir taksiye binersin. Dylan olduğu yerde kalakalır.

BANA GÜVENİYOR MUSUN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin